Zoover

6,5

Taal

Sorteren

Te doen voor een kort verblijf

Ins
9-1-2018

Bij het inchecken hebben wij onze wensen aangegeven. Wij wilden in ieder geval geen geluidsoverlast en ook niet te hoog zitten want er is geen lift. Onze kamer voldeed daar dus aan. De kamers zien er precies zo uit, als op de foto's die door andere mensen hier geplaatst zijn. Het zijn kleine kamers met verouderde meubels. Grootste minpunt is inderdaad het veren-matras. De veren voel je door de matrassen heen. Ik heb gedurende mijn verblijf daarom andersom geslapen, met m'n hoofd aan het einde van het bed. Dat lag iets beter. Je krijgt wel elke dag schone handdoeken. Locatie was goed, genoeg ontbijtplekjes voor de deur, aangezien het ontbijtbuffet super vroeg sluit (9:00uur), maakten we daar elke dag gebruik van. Kortom; het is oké voor een kort verblijf in het dure Londen. Zo houd je nog geld over om andere dingen te doen. De bezienwaardigheden zijn ook allemaal niet verder dan 30 min met het OV.

Uitstekend budgethotel

Marjan Steur
20-11-2017

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. 24-uur hotel, met vriendelijk behulpzaam personeel.

Ontbijt simpel, maar voldoende. Wil je meer, dan zijn er genoeg eetgelegenheden in de buurt. Ook voor lunch en diner.

Kamer schoon en ruim genoeg, goede bedden en nette badkamer.

Bushalte voor de deur en metrostation op 10 min. loopafstand.

Hotel ligt net buiten het drukke centrum in een leuke buurt.

prima budget hotel als je niet teveel eisen heb

hetty
14-8-2017

dat het echt een budget hotel is dus geen luxe alles is aanwezig,

zoals beschreven op hun site.

wij vonden het goed de schoonmaak kon hier en daar wat beter maar kan er mee door. onze kamer was groot genoeg, Hadden wel graag stoelen op de kamer gehad daar was wel plaats voor. er staat een water koker met koffie en thee .we hebben wel zelf wegwerp bekertjes gekocht om dat de kopjes en glazen niet echt fris waren. wij zaten in nummer 69 het zijn namelijk oude victoriaanse achtige woningen rijtjes huizen waar een hotel van is gemaakt. wij zaten op de vierde etage het zijn nogal stijlen trappen dus als u slecht ter been bent houd hier rekening mee. er is geen lift.

het ontbijt is op nummer 65

dat bestaat uit toast de gebruikelijk klein verpakking jam-boter-chocopasta en wat plakken kaas. plus de man ieder een luxe broodje in de vorm van een croissantje of zo. koffie thee en sap. voor ons voldoende om de dag mee te starten , vriendelijk personeel.

in de omgeving zijn veel eetgelegenheden waar je voor een goede prijs kunt eten.

er stop een 24 uur lijn bus voor de deur.

het is ongeveer 8 a 10 minuten lopen naar metro station Hammersmith ,dat is trouwens een rechte weg vanaf het hotel, de straat uitlopen en je bent er, van af daar kun je naar allen bezienswaardigheden van Londen deze metro brengt je in 15 minuten naar de binnen stad de Big Ben en zo. ze rijden zo een beetje om de vijf minuten dus lang wachten hoeft niet. de Sheperd Bush market is om de hoek

ook leuk om te bezoeken.al met al een prima budget hotel die net buiten het centrum van groot Londen zit. (het zit in zone twee van de oyster card dus dat is het goedkopen tarief).en toch prima bereikbaar.

Comfortabel hotel aan drukke weg

Kemp
1-7-2017

Mooie kamers, goed ontbijt, dichtbij metro station. Minder fijn waren de kamers aan de voorzijde van het hotel, vanwege het geluidsoverlast van de weg,waar om 6.00 uur het verkeer begon te razen.

Prima hotel in verhouding met de kosten

Petra
20-6-2017

Het hotel is verdeeld over verschillende panden, wij begonnen met nr. 73 ruime kamer alleen aan straat kant en aangezien de bussen 24 uur rijden hoor je dat de hele nacht. Het was erg warm in de kamer dus ramen dichtdoen was ook geen optie. Volgende ochtend naar receptie met de vraag naar een andere kamer en dit was geen probleem. Daarna kamer in gebouw 61, rustige koele kamer wel anderhalf keer zo klein als de eerste maar wat maakt het uit je slaapt er alleen maar. De kamers zijn wat verouderd en hier en daar mag er wel wat onderhoud komen, dit gemeld bij de receptie. Het ontbijt was summier maar voor ons goed genoeg, voor 2 personen krijg je 4 geroosterde broodjes, 4 plakken kaas, mandje zoetwaren: jam,chocopasta. 2 luxe broodjes per dag anders. Bakje yoghurt of mouse en koffie, thee en sinaasappelsap. Wil je meer kan je dat vragen, aardige bediening. Ontbijt is in nr. 65.

Kortom kwaliteit/prijsverhouding prima, ben je een luxe konijn dan moet je hier niet boeken. Maar van het geld wat je overhoudt invergelijking met duurdere hotels kan je leuke dingen doen in Londen.

Bus stopt dus voor de deur en 2 metrostations op 10 min. Loopafstand.

Go and see Londen

Han Smits
31-5-2016

Vriendelijk personeel, prijs/kwaliteit is erg goed. Hotel in de nabijheid van een bus en een metro station. In de omgeving van het veel eetgelegenheden. Op 10 minuten van Londen Centrum.

Minder goed is de ligging van het hotel nabij een zeer drukke weg en een politiebureau. Verder is de douche en wc ruimte erg beperkt. Onze kamer was erg gehorig.

Slechte bedden, vieze vlekken

Michel
23-6-2015

Het enige dat netjes was aan de kamer, was de badkamer. In de kamer zelf waren er vochtplekken op de muren en het plafond. In het bakje met suiker, vond ik afval van vorige gasten. De gordijnen waren te kort voor de ramen. Het tapijt was vies. Bij het ontbijt was (de eigenaar) aan het snauwen tegen zijn personeel en de gasten. Ik heb het gemeld bij touroperator waar ik het hotel had geboekt en die hebben de klacht voorgelegd aan het hotel. Die herkenden zich niet in de klacht. De lamp was waarschijnlijk kapot gegaan toen we hem aan deden.... sure.......

Niet geweldig.

Symona
17-5-2015

Bij aankomst werden we niet erg vriendelijk ontvangen, de receptionist was erg ongeïnteresseerd en kon weinig zeggen. Ook als we iets wilden weten over de bustijden, sightseeing enz. kon het personeel van de receptie ons niets vertellen omdat ze het niet wisten.

Kamer was erg klein, we waren met 3 personen, deze kamer was voor maximaal 2 personen, zo klein. Het bed was klein en hard. Je voelde de veren door het matras komen. Het was wel een schone kamer en elke dag hadden we schone handdoeken. Douche was zeer klein, je kon er niet met 2 personen staan, en als je er alleen stond kon het allemaal net.

Het ontbijtpersoneel was wel erg vriendelijk! Elke ochtend waren ze behulpzaam en vrolijk.

Ik zou niet weer voor dit hotel kiezen.

Prima hotel voor een citytrip

r en k
15-12-2014

Ik had de recensies gelezen dus was voorbereid op alles! Het viel ontzettend mee. Prima kamers met nieuw sanitair. Wij sliepen aan de overkant van de straat en dat was prima. Het is centraal gelegen met een busstop voor de deur en alles binnen bereik! Echt een aanrader voor wie niet veel wil betAlen en toch centraal wil zitten

nooit meer

Paula Pot
14-9-2014

Waren bij aankomst ruzie aan het maken en stopte niet voor ons. Wij waren heel moe, mijn zus is 80, maar werden meteen weer op straat gezet omdat we te vroeg waren.

Geen enkele info over de buurt of hoe we naar het centrum moesten, kaarten waren aanwezig maar niemand heeft ons erop gewezen.

Erg ver van centrum.

De veren van de bedden kwamen door het matras heen.

Kamer netjes.