Zoover

Hotel Xanthe Resort & Spa

7,8

Arno
7-8-2019

Goed hotel met goede bediening.

Groot olympisch zwembad met leuke glijbanen

De bediening was geweldig omdat we daar een vriend hebben bijgekregen (Oguzhan Kulaksiz) ook bekend als OZZIE :) topkerel die onze dag elke keer goed maakte met zijn grapjes en zijn goed humeur!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Geweldig, voor herhaling vatbaar

Ton Melis
14-1-2019

Perfect hotel, prima buffets, vriendelijk personeel

Gereisd Met vrienden in december 2018

nooit meer

oscar
14-8-2018

hotel kamer zijn verouderd voor jonge kinderen weinig te doen of je moet ervoor betalen als de kinderen iets willen doen. iedere week zelfs programma in de avond en stelt niks voor of slechte zangers..wij zijn met twee stellen en niet te vreden.... zwembaden zijn goed en schoon maar over het algemeen prijs verhouding klopt niet... Wi-Fi werkt niet kamers worden slecht schoon gehouden..

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Géén aanrader!!

Vh
7-8-2018

Geen aanrader!! We zijn met 2 jonge kinderen voor hun zijn er geen leuke activiteiten.Geen interactie,betaalde activiteiten(€10 Voor koekjes bakken?),slechte shows,Wi-Fi,etc.

Het is het allemaal net niet.Nooit meer..

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

heerlijk ruim,schoon hotel heerlijk eten aanrader

elly
23-4-2017

geschikt voor oud en jong ( ook kleine kinderen)

families en jongeren, gezellige bar, elke avond wat te doen,en leuke animatie de hele dag door, op het strand bij zwembad en zelfs binnen voor jong en oud van darten tot volleybal, ook kinderdisco

fitness centrum. spa en haman in het hotel

erg ruim opgezet en dicht aan het strand met eigen strandbar en ligbedden

mooie zwembaden voor oud en jong en peuterbad, wedstrijd bad voor zwemmers, binnenbad, handdoekservice

kamers ruim en licht prima bedden, mooie badkamer

bijzonder vriendelijk personeel, zowel de schoonmakers en obers als receptie

dicht bij erg veel winkels (goedkoop) dus niet verplicht met dolmus

echte aanrader, kom er inmiddels 10 jaar en blijft een feest om heen te gaan

goed hotel

Steven
25-5-2016

Het hotel was zeer de moeite waard.

Alleen het strand is best ver lopen vanaf het hotel en helemaal voor iemand die niet helemaal goed ter been meer is. Maar het ging. Verder heb ik eigenlijk niet veel verbeterpunten op een paar na:

- bij aankomst zou eenmalig de minibar gevuld zijn met wat drankjes, daar heb ik dus drie dagen om moeten zeuren totdat deze eindelijk was gevuld

- het personeel aan de receptie kan niet echt heel goed engels. Ook al is het hotel nogal duits georienteerd, ik vind persoonlijk dat je als receptionist in zo'n hotel ook gewoon goed engels moet kunnen spreken en begrijpen.

- en tot slot....omdat het nog vroeg in het seizoen was...ja...is er niet zo heel veel te doen in de avonduren.

Maar het eten was gevarieerd, vriendelijk personeel, mooie kamers etcetera.

Dus afgezien van bovengenoemde verbeterpunten....top hotel :-)

Fantastisch.

Pleuny en Jan
31-10-2015

Wij hebben voor de 6e keer weer genoten van zon , zee, strand , eten en ga zo maar door .

Het was weer een fantastische vakantie.

Gereisd Met partner in oktober 2015

Gereisd Met vrienden in april 2015

Heerlijke vakantie gehad!

anoniem
6-5-2014

Top voor ouders met kinderen tot en met 5 jaar. Leuke glijbanen, Top strand. Gratis bedjes, mooie overkapping tegen de zon. Eten is goed en ruimschoots keuze (Voor iedereen). Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Jammer dat dit hotel alleen bij touroperator te boeken is. Voldoet echt wel aan de Nederlandse eisen, zeker in verhouding prijs/kwaliteit. Wij hadden 2 slpkmrs (2x 1 pers bed en 1x 2 pers bed), hierbij had je 2x een douche in dezelfde ruimte, handig om met kind tegelijk te douchen. Daarnaast toilet in badkamer en apart. Bij Beach Bar kun je tussen de middag ook goed eten.

leuke plek

marthe
7-12-2013

wij zijn er 14 dagen geweest we waren tevreden

goed hotel met lekker en afwisselend eten kleine kmers goede bedden goede douche aleen de animatie en zeker s'avonds in de winter valt er niet veel te beleven alles zeer duits gericht ligt aan een mooie wandelpromenade het personeel was heel vriendelijk ook zonder fooi ook aan de receptie was men zeer behulpzaam alleen spijtig dat al de drank met namaak wordt geserveerd