Zoover

9,1

Score uit 1928 reviews

Mariëlle
14-12-2019

Voor de aller eerste keer in een resort geweest en dit beviel mij prima. Heel vriendelijk personeel, heerlijk eten en genoeg keuze zelfs voor zo'n slechte eter als ik. Enigste min puntje was de schoonmaak op de kamer, wij kregen het idee dat de vloer nooit werd schoongemaakt. Het resort zelf werd wel netjes onderhouden en schoongemaakt. Ik kom hier zeker weer terug :D

Gereisd Met vrienden in september 2019

Nicole
17-11-2019

Wat een fantastisch hotel is dit! Middenin een oase van groen kom je helemaal tot rust.Het ontbreekt je aan niets en mocht er onverhoopt toch iets missen,de service lijkt eindeloos.Guest relations (Mareie)maar ook bv. het bar personeel doet er alles aan je een onbezorgde vakantie te bezorgen,helemaal top!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Fijn hotel, zeker weer

Fam Vonk
10-11-2019

Een goed verzorgd hotel dat ondanks de grootte heel prettig voelt. Mooi zwembad en goede ligging aan het strand en ruime restaurant keuze. De kamers zijn schoon en zijn voorzien van alles wat je nodig hebt. Moderne inloopdouche en ruime badkamer. Het balkon is ook prettig en handig. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Geen 5 sterren waard en geen Spa gevoel

Janssens
6-11-2019

Wij waren eind oktober hier. Heel rustig en alles werd eigenlijk gesloten.

Geen eigen ober bij de luxe villa huizen. Geen schone zwembad handdoekenservice aan huisje. Privé restaurant gesloten, Turks en Italiaans restaurant gesloten. Steakhouse €10,- pp. bijbetalen en binnen 45 min hadden we alle gangen (die overigens al voor je bepaalt zijn) voorgeschoteld gekregen.

De Spa is geen Spa! Er zijn wel behandelingen, maar tegen betaling. Het Turks stoombad is super klein, stinkt en is smerig. De douches idem dito. De sauna is tevens super klein. Wij zijn juist Wellnes gangers, vandaar onze keuze voor dit hotel.

Al met al, wij waren teleurgesteld. Zeker als je de recensies leest. Het personeel was wel vriendelijk, maar je voelt de sfeer van fooien geven zeker te weten wel. Wij zijn all inclusief niet gewoon en kunnen alleen vergelijking hierin maken met Mexico. Die 5 sterren zijn 5 sterren, in Turkije wordt blijkbaar anders gemeten!

Turquoise hotel, Sales & Marketing , 9-11-2019
Namens Turquoise familie willen wij u graag met oprechte bedanken voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. Ook zijn wij dankbaar voor uw opmerkingen. Wij vinden het echter jammer dat deze vakantie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. À la carte restaurant informatie kunt u vinden op onze internet pagina, reis-organisaties websites en in de reisbrochure. Onze İtalian restaurant was geopend tot het eind van het seizoen. Steak house, Kabap restoraunt en Begonvil restaurant zijn geopend van 20 mei tot 20 oktober. İk wil u graag laten weten dat uw opmerkingen zeker gedeeld worden met het hotel management.

Het was weer heerlijk!

Lia
5-11-2019

Voor de tweede keer hier eind september begin oktober mogen verblijven, weer was het super!

Heerlijke pier, fijn snorkelen, lekker eten, fijne schone kamers, super vriendelijk personeel. Het hotel was vol maar geen wachtrijen, misschien even aan de bar maar het is vakantie dus relax!

Steakrestaurant een aanrader.

Bloemen gekregen met mijn verjaardag op de kamer en tijdens het eten, superleuk!!

Één klein minpuntje was de airco, vooral 's nachts was het toch nog warm op de kamer ondanks dat de airco aanstond.

Side met de bus prima te doen, 1 euro, vanaf het busstation in Side rijdt er een gratis bus naar het oude gezellige centrum, je bent er zo, lopend is het ook goed te doen.

Helaas geen late uitcheck omdat er eenvoudig geen kamers vrij waren, wij vertrokken eind van de middag, maar konden douchen bij de hamam, prima hoor!

Gereisd Met partner in september 2019
Turquoise hotel, Sales & Marketing , 9-11-2019

Namens Turquoise familie willen wij u graag bedanken voor uw verblijf in het hotel en voor de beoordeling die u heeft achtergelaten.

We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Het zou een eer zijn om u weer terug te zien in Turquoise Hotel.

Zeer mooi hotel

Maxime
25-10-2019

Welkomstontvangst: kregen een glaasje champagne aangeboden en kregen ook de nodige informatie. Vriendelijke personeel ( altijd met een lach). De wellness was geweldig die moet je ook echt uitproberen als je in dit hotel verblijft. Een zeer mooie verzorgde groene omgeving waarbij je helemaal tot rust komt. Het stadje side kan je heel gemakkelijk bereiken via een dolmus maar ook via het strand die bij dit hotel aanwezig is. Het stadje Manavgat is ook de moeite waard om te gaan bezoeken 2x in de week is er daar een grote markt. Wij zijn zeker nog eens van plan om ooit nog terug te willen logeren in dit hotel.

Turquoise hotel, Sales & Marketing , 9-11-2019

Een aanrader voor een ontspannen vakantie.

San
19-10-2019

Top resort! Nette kamers, ruim balkon.

Strand dichtbij, maar je kunt geen lange strandwandeling maken doordat de resorts naast elkaar liggen en afgesloten zijn van elkaar.

Het wordt overal goed schoongehouden.

Drankjes aan tafeltjes en aan de bar wordt geschonken in een glas en anders in een papieren beker. (Voor het milieu, afval kan gescheiden worden weggegooid of opgehaald).

De temperatuur van het zwembad is goed.

Genoeg ligbedden, zowel bij de zwembaden als op het gras of op het strand. (Handdoeken die te vroeg op een ligbed worden neergelegd, worden weggehaald).

Het eten is elke avond een ander thema, zoals Mexicaans, vis, Aziatisch met daarnaast ook wel de vaste Turkse gerechten, en natuurlijk elke dag patat en pasta.

Het animatieteam is zo spontaan en heeft veel actieve variatie voor jong en oud.

Ook is er elke avond op verschillende tijden en plekken wel iets leuks.

Een aanrader voor een geweldige vakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2019
Turquoise hotel, Sales & Marketing , 9-11-2019

Mooi resort maar nooit weer

Rudolf
15-10-2019

Eind september/ begin oktober geweest voor de eerste maal

Mooi resort uitgestrekt met grasvelden aan de rand van het hotel.

Erg druk rond deze tijd van het jaar en handdoekje leggen was er wel bij rond 7 uur 's ochtends dus niet fijn.

Personele bezetting was mager hetgeen resulteerde in lange wachttijden bij de restaurants en bars. Verder was men over het algemeen vriendelijk, maar het management zag dit blijkbaar niet en op 1 dag werd de airco uitgezet??? Bezuinigingsmaatregel? Al met al niet zo'n beste ervaring daar als we dit vergelijken met bijvoorbeeld Ali Bey hetgeen 300 meter verder ligt.

Hygiene op de toiletten laat zeker te wensen over.

Turquoise hotel, Sales & Marketing , 9-11-2019
Namens Turquoise familie willen wij u graag met oprechte bedanken voor de beoordeling die u heeft achtergelaten. Ook zijn wij dankbaar voor uw opmerkingen. Wij vinden het echter jammer dat deze vakantie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij zullen uw opmerkingen zeker delen met hotelmanagement, Turquoise hotel.

Heerlijk

Inez
15-10-2019

Top vakantie! Alleen standbar personeel laten je rustig staan .. eerst fooi wapperen ....

De rest vh personeel zijn toppers

Turquoise hotel, Sales & Marketing , 9-11-2019

We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Wij zullen uw opmerkingen zeker delen met het hotel management. Het zou een eer zijn om u weer terug te zien in Turquoise Hotel.

Dit resort verveeld nooit.

Margreet
10-10-2019

Voor de 4 maal naar dit fantastische resort geweest.

Vriendelijk personeel, prima eten, mooie tuin met volop bloemen en prachtige oude bomen.

Schone kamers.

Mooi strand met 2 pieren.

Klein aandachtspuntje zijn de tafels op de terrassen, daar mag wel vaker een doek over.

Gereisd Met vrienden in oktober 2019