Zoover
Hotel Club Sidelya

Hotel Club Sidelya

9,3

1 week heerlijk bijkomen in een mooie omgeving.

Marchien Hooijer
15-5-2019

Prachtig verblijf voor 1 week. Resort niet te groot/massaal. Elke dag schoon en opgemaakt bedje, eventueel schone handdoeken. Zelfs badlakens aanwezig, die je mee kunt nemen naar het strand. Het strand is zeker op loopafstand, maar als je echt lui wilt zijn, kun je ook het busje nemen. Bij het strand ook een strandtent voor je gratis drankjes en lunchgerechten. Het eten is heerlijk, gevarieerd en in overvloed. Op het resort veel Duitsers en Russen. Geen problemen mee gehad, veel gezinnen met jonge kinderen en opa's en oma's. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Animatie doet erg z'n best. Zaten nog net in staartje voorseizoen, waardoor het rustig was. Het plaatsje Side is met busje/taxi goed te bereizen. Wij zijn heen met taxi gegaan en terug lopend over het strand (zo'n 2,5 uur). Kunnen geen minpuntje noemen, alleen dat we aantal kilo zwaarder zijn teruggekomen...

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Super

Fam Zwiep
29-10-2018

Erg mooi kleinschalig hotel. Hotel is erg schoon. De tuinen en het groen om het hotel zijn erg mooi. Strand is op loopafstand maar er rijd ook de gehele dag een shuttlebus.

Personeel is erg vriendelijk, alleen veel gericht op de duitse/russische bezoekers.

Het eten is goed bereid maar weinig variatie en niet heel veel keuze. Zwembaden zijn prachtig en onder toeziend oog van een badmeester. Grote steden zoals Side zijn makkelijk bereikbaar met de taxi of een busje.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Heerlijk ontspannen vakantie gehad!

Judith
25-8-2018

We zijn net terug van een heerlijke vakantie. De kamers zien er keurig en schoon uit. Het kleinschalige vonden wij erg prettig. Het hotel heeft 4 zwembaden. 1 van 30 cm diep, 2 zwembaden van 140 cm en 1 bad van 110 cm. Dit is het bad waar de glijbanen in uitkomen. Deze staan 2 keer per dag 2 uur aan. Het eten is goed er valt eigenlijk de hele dag door wel ergens te eten. Er zijn relatief weinig Nederlanders in dit hotel. Het merendeel is Duits, Pools of Russisch. Je wordt standaard in het Duits aangesproken het personeel kan ook maar beperkt engels.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Het is hier super

Karin van kesteren
21-8-2018

Ik kan niks aan geven ..wat wel goed en niet goed was ..bij hotel club sidelya..alles is daar super ..of het nou voor jou of oud is ..iedereen heeft het erg naar hun zin daar ..super hotel..erg schoon ..heerlijk eten ..kind vriendelijk..mooie omgeving..en erg lief personeel..en behulpzaam..

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Super

Fa en Dirk
30-1-2018

Heel goed hotel prijs-kwaliteit. Geen gedoe hier, alles zoals het hoort. Lekker eten, aangenaam strand, vriendelijke mensen. Kortom waar voor weinig geld. Wij gaan dit jaar een 2e keer in mei.

Gereisd Met partner in september 2017

Super hotel ..

Karin van kesteren
30-9-2017

Dat ze een goede keus hebben gemaakt ..super schoon..

Heerlijk eten

En met furkan öner achter de poolbar is het altijd gezellig s avonds..hartwerkende jongen..mooi strand .één woord super..hotel..wij gaan al jaren 2 keer in het jaar ...wij willen niet naar een ander hotel...

Gereisd Alleenreizend in september 2017

Het was een super vakantie

Kim
30-9-2017

Alles was goed alles was geregeld en we hebben gewoon een top vakantie gehad alles was goed niets was niet goed !

Gereisd Met partner in mei 2017

Niet weer

Indra
5-6-2017

Teveel Duits gericht ! Animatie te schreeuwerig

De Duitsers denken dat dit hotel van hun is ofzo en personeel accepteerd dat! Ik ga er nooit weer heen

Gereisd Met partner in mei 2017

super super

pascal en cindy en3 kids
29-8-2016

alles was goed eten animatie team

vriendelijk personeel

behulpzaam

alles heel schoon

de hele dag door kon je wat doen

mijn complimenten aan animatie team

memo en zijn collega,s super team cijfer een 10

zeker gaan we nog keer trug

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

W. keupink
25-7-2015

mooi hotel, erg schoon, vriendelijk behulpzaam personeel, goed eten, in een woord top!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015