Zoover
Hotel Side Sun

Hotel Side Sun

Hotelsterstersterster
9,9

FANTASTISCH HOTEL. EEN AANRADER!!!

Fam. De Boer
7-8-2019

In 1 woord FANTASTISCH!!! Heel schoon hotel, vriendelijk personeel, eten was heerlijk en voor ieder wat wils, prima kamers, fijn zwembad, leuke glijbanen, strand lekker dichtbij, winkels dichtbij. Kapper en massage in hotel zijn ook aan te raden. Heel fijn dat men iedere dag (gratis) schone badhanddoeken kan ophalen, te gebuiken bij het zwembad EN strand. Ik kan echt geen 1 nadeel opnoemen. Het was gewoon super!!! Dankjewel medewerkers van Side Sun, mede dankzij jullie hebben we een fantastische vakantie gehad!!! X

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Van Gestel Johny
24-4-2019

Het hotel ligt op het strand dus een ideale strandvakantie.

Het personeel is er erg vriendelijk, kamers proper en het eten is zeebeer goed.

Voor ons was het de 16 of 17 keer en zijn nog steeds tevreden.

In de nabije omgeving zeer veel winkels.

Op het strand ligt hun bar en de ligzetels zijn enkel voor de klanten van het hotel

Gereisd Met partner in april 2019

Nooit meer!

Fatima
21-9-2017

Om 04.00 uur 's ochtends ging de telefoon van mijn hotelkamer, nog geen 5 minuten later stond er iemand op mn deur te kloppen! Een man die vroeg me open te doen want mn rookmelder zou afgegaan zijn!

Over en weer discussieren en hij identificeerde zich als 'security' ik deed open en herkende hem indd als iemand die er werkt. Hij observeerde de kamer, smoesjes over alarm wat niet afgegaan is! Vervolgens was er brand in de keuken zei die.. de keuken is aan de andere kant van het zwembad, niet in de buurt van mijn kamer wat zich bevond op de 3de verdieping!!! Ik voelde me onveilig en angstig! De volgende ochtend bij de receptie om uitleg gevraagd en daar stond hij naast de receptionist! Zij wist niks van een brandalarm die afgegaan was. Vervolgens zei de 'security man' iets tegen haar in het Turks, waarop ze zei ow het waren vast de dampen van je douche! Of van je buren! Er is bij niemand anders aangeklopt, niemand die er wat van wist! Als vrouw alleen in dat hotel Afraden!!!

Mooie vakantie om op nieuw over te doen.

Van gestel Johny
12-4-2017

Ontvangst was zeer goed. Zeer mooi hotel vlak aan het strand. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten in overvloed en zeer gevarieerd, en heel hygiënisch. Kamers zeer mooi en ruim, worden ook alle dagen goed gepoetst. Mooi zwembad, schuifaf en mooie tuin. Bar aan het strand ruim en ook de mogelijkheid om s'middags daar te eten, en zeer goed en vriendelijk personeel. Ligstoelen met dikke kussens en personeel op het strand. Animatie team zeer vriendelijk, men kan er verschillende activiteiten ondernemen in de voormiddag en namiddag, s'avonds is er voorstelling die goed wordt uitgevoerd door het animatie team. Enke avond is er wel iets te doen. Als er problemen zijn die worden onmiddellijk opgelost aan de receptie of door het leidinggevend personeel.

Gaan in de zomer zeker terug, ligging, kamers, bar, personeel, en leidinggevend personeel, met andere woorden was het zeer zeer goed.

Mooi kleinschalig resort

M&M
22-9-2014

Hotel was erg netjes en van alle gemakken voorzien. Heerlijk dat het niet zo massaal van opzet is. Hierdoor ideaal voor kinderen, lekker overzichtelijk voor hun. Restaurant was prima, volop keuze en je kunt er gezellig zitten. De haman in t hotel was wel aardig maar je kunt beter in de stad naar een badhuis gaan, veel unieker. Het oude centrum ligt niet op loopafstand, maar is zeker de moeite waard om te bezoeken. Animatie niet opdringerig en leuk voor de kleintjes. Al het personeel is trouwens erg vriendelijk en super leuk met kinderen!

Geweldig hotel

Fam. de Vente
31-7-2013

Geweldig hotel, ontzettend vriendelijk personeel. Het hotel ligt aan het strand wat ontzettend mooi is. Ook het zwembad is erg mooi.

Volop mogelijkheden voor animatie. Wat ons erg verbaasde is dat er helemaal geen Nederlanders waren !

Het is de moeite waard om te boeken, gezien de prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Meer dan de moeite waard

Teus en Anja de Wit
7-7-2013

Wat een geweldig hotel. We zijn 14 keer in Turkije geweest maar dit hotel was echt een topper. Goed eten, prima bedden, leuk animatieteam. Maar vooral goede service, superschoon, niet massaal en dicht bij het strand. Alle kamers hebben een balkon met zicht op zee. Je merkt dat er constant wordt gelet op kwaliteit zonder dat het vervelend overkomt. Goed bakkie koffie, lekker wijntje, patat en spruiten voor de liefhebbers. Heel erg gericht op duitsers en turken. Geen onfatsoenlijke rus te bekennen. Strand is supergezellig. Dik compliment voor het animatieteam voor de shows, niet platvloers maar gewoon leuk en goed voorbereid. Zwembad met voldoende ligbedden en parasols. Wel even aankijken hoe het gaat met handdoekje leggen zoals in elk hotel.

Italiaans speciaal restaurant zeker de moeite waard

Uitstekend hotel.

Marian en Bert
22-4-2013

Hotel Side Sun is een uitstekend hotel,met vriendelijk personeel,goed eten,

prima bedden en een leuk animatie team,dat zich met de gasten bezig houdt.En een mooie tuin.

Dit hotel is zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader!!

Gereisd Met partner in april 2013

super hotel met de gastvriendelijkste bediening

kobus
1-4-2013

Hotel onderscheidt zich door een klantvriendelijke bediening, zeker het animatieteam, is gewoon super.

zowel lunch als diner meer dan uitstekend, veel keus, ook vis, iedere dag wisselend met veel variatie.

Kamers gewoon prima, keurig schoon.

Niet zo leuk voor jeugd, wel voor kleinere kiddies.

Omgeving niet boeiend, moet je voor of naar Side, toeristenwinkels en fraaie oude tempeltoestanden of naar Manavgat, vooral bazaar 2 maal in de week.

Voor natuurschoon, volg de manavgat rivier stroomopwaarts, met jeep of huurauto of excursie, dat is best mooi.

Shopppen op de bazaar, of Kumkoy.

leuke ervaring vliegen met je gezin

heer Keurentjes
7-8-2012

eenvoudige kamers, maar wij zijn niet veeleisend. het was netjes, eten was prima, veel keuze. locatie was perfect. eerst denk je als je bij de ingang staat waar kom ik nu maar het is een super weekje geworden.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2012