Zoover
Hotel Side Star Beach

Hotel Side Star Beach

Hotelstersterstersterster
9,3

wij gaan zeker nog eens terug

marthe
13-12-2019

we hebben 14 dagen in dit hotel geweest en het is zeker een aanrader op 20 minuten wandelen ben je midden in Side ,en als je naar de andere kant wandelt kan je ook een half uurtje stappen buiten het hotel is het maar even lopen voor een dolbusje en je kan te voet naar de markt van Side het eten is heel lekker en 2 maal op de week is er een thema avond in het restaurant alleen de animatie is heel Duits gericht voorts waren we er heel tevreden

Gereisd Met partner in november 2019

We komen volgend jaar zeker terug.

Edwart
13-12-2019

Het hotel is goed er valt niks op aan te merken. het eten is super goed en gevarieert. Hygiene is ook goed de bediening is goed de ligging is goed. We komen zeker terug.

Gereisd Met partner in december 2019
Bedankt, hotel manager, 13-12-2019

Fenomenaal🔝👍

Carl en Suze
23-11-2019

Fantastische vakantie gehad

Van schoonmakers tot kofferdragers/receptionisten,relatiemanagers,obers,keukenpersoneel,koks,strandbewaker, bewaking, wie dan ook meer, niets is teveel, alles wordt voor je geregeld.

Het gehele personeel van dit hotel zorgt ervoor, dat het je aan niets ontbreekt

Bedankt, hotel manager, 25-11-2019

GEWELDIG!!!!

astrid Jansen
20-11-2019

Wat een geweldig hotel, Fantastische!!!

Volgend jaar voor de 3e keer heen met mijn vriendin, maar nu samen met onze dochters.

Het is echt een vriendinnen week voor ons, om even op laden. Wij laten onze mannen dan even thuis en laten ons even heerlijk verwennen met een Hammam massage in het hotel en het heerlijke eten.

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Bedankt, hotel manager, 22-11-2019

Hotel Management

Geweldig. Dikke 10 PLUS !!!!!!

A Roosendaal
19-11-2019

geweldig hotel met zeer goed personeel

Alle obers, schoonmaaksters ,balie medewerkers etc etc verdienen allemaal een dikke 10. Mustafa de chef kok een 10 plus!!

In dit hotel is alles goed. Het is een kleiner hotel meteen aan het strand en wel een klein smal strandje maar met fantastische bedden.

Kortom goed hotel zeker als je naar prijs/kwaliteit kijkt. Dichtbij oude centrum van Side met veel winkeltjes. Zelf nu al 6 x keer geweest en zeker niet de laatste keer. Nederlands sprekende medewerkster (Sevda) receptie is ook goud waard voor dit hotel.

Bedankt, hotel manager, 22-11-2019

Hotel Management

Super hotel en zeer vriendelijk personeel.

Jos de Bruijn
13-11-2019

Dit hotel is top.

Ben veel hotel,s in Turkije geweest.

Maar dit hotel Side Star Beach behoort tot de top,de Service de gezelligheid en het geweldige eten.

Direct aan het strand.

Klasse.

Bedankt, hotel manager, 13-11-2019

Hotel Management

Goed gestuurd hotel, echt een aanrader

Cornelis Ivo ,en Maria
9-11-2019

We zijn hier al voor de 8 maal in side ,we komen zo graag naar hier om de sfeer in het hotel en de rust die we nodig hebben na een paar maanden weer hard te werken komen we in april weer ,het is steeds thuiskomen voor ons bij onze lieve vrienden ,we hebben onze batterij weer opgeladen tot april en dan ook in Juni voor onze zomervakantie komen we weer naar onze goeie plek op de aarde en dat is het goede klimaat in Side ,lieve groeten aan onze vrienden ,alvast bedankt voor de goede service die we altijd krijgen en ook het personeel niet vergeten die hun meer dan 100% inzetten zodat alles op wieltjes loopt echt goed management en goede structuur

Bedankt, hotel manager, 11-11-2019

Perfect

Pieter C. Penning
4-11-2019

Voor de eerste keer waren wij in Hotel Side Star Beach. Het heeft ons aan niets ontbroken. Een perfecte kamer met uitzicht op zee, vriendelijk en behulpzaam personeel, fantastisch eten.

Om met de koningin van Sjeba te spreken bij haar bezoek aan koning Salomo "de helft was mij maar verteld" Werkelijk aan te bevelen.

Bedankt, hotel manager, 6-11-2019

Aanrader!

Jaimy schaap
26-10-2019

Geweldig hotel, kleinschalig en dus persoonlijk.

Perfecte ligging vlakbij boulevard en historische centrum op loopafstand.

Nu 3x geweest en komen zeker vaker terug

Bedankt, hotel manager, 26-10-2019

Bakker
25-10-2019

Prachtig ressort, kamers super schoon, eten was super goed, vriendelijk personeel. Heerlijk aan de boulevard.

Bedankt, hotel manager, 26-10-2019