Zoover

9,1

Geweldig hotel

Karin
15-9-2019

Fijn niet zo groot hotel. Mooie nette kamer. Mini bar dagelijks bijgevuld. Goed eten voor elk wat wils. Soms wat flauw maar met peper en zout kom je een eind. Bediening top en snel bij de poolbar 's avonds. Leuke shows en een fantastische zanggroep Rainbow Classicx op de feestavond.

Strand op 5 minuten lopen.

Voor herhaling vatbaar dit Hotel.

Gereisd Met vrienden in september 2019
Bedankt, Hotel Manager, 16-9-2019

Ontspannen

Mirjam
11-9-2019

Heerlijk hotel. Aardig personeel , behulpzaam , fijne ontspannen sfeer.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Familiegevoel overheerst

Lukas Aalders
9-9-2019

Voor de 12e maal in dit hotel vakantie gevierd. Elke keer weer het echte familie-gevoel. Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Eenvoudige kamers, maar hoe vaak ben je daar nou? Wel heel schoon.

Deze ,\maal ook leuke mix van jong en oud. Voor volgend jaar mei weer geboekt!

Gereisd Met partner in augustus 2019

DIETVORST
9-9-2019

Dit hotel is zeer goed personeel doet alles animatie is minder eten wat somber maar verder heel goed

Gereisd Met partner in september 2019

Heerlijke vakantie!!

Brechje 1972
8-9-2019

Erg fijn hotel. Echt thuiskomen ! Waren hier voor het 9e jaar! Dit komt op de eerste plaats door de obers, die er alles aan doen om je een fijn verblijf te bezorgen. Animatie was dit jaar iets minder.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Bedankt, Hotel Manager, 10-9-2019

Hotel Management

Je komt hier echt tot rust

Mandy
6-9-2019

Zodra je in het hotel komt heb je gelijk een vakantie gevoel, het ziet er prachtig uit en je koffers worden naar de kamer gebracht.

Personeel is erg aardig en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Ze werken heel hard.

Eten

Vonden wij persoonlijk erg flauw en veel het zelfde. Elke donderdag Turkse avond, dat is geweldig! Word heel groots aangepakt. Kwalijke zaak vind ik wel als je de hele dag weg bent voor excursie geven ze geen lunchbox mee

Kamers

Kamers zien er goed uit, beetje aan de kleine kant . Erg schoon. Bed ligt ook erg lekker.

Ligging

Strand is makkelijk te lopen, onderweg kom heb langs leuke winkeltjes. Via de boulevard kan je naar side lopen.

S avonds is er niet heel veel te doen.

Animatie

Leuk! Heel leuk team en komen af en toe even gezellig een praatje maken.

Zelf geen kinderen maar de mini-disco van Alexandra is geweldig, wat een enthousiasme, ze is altijd vrolijk.

Shows zijn top

Gereisd Met partner in september 2019

Heel mooi Hotel!!!

Gerda van van Tintelen
6-9-2019

Wij zijn een week in Side Star Park geweest en het was perfect!!!

Het eten was super vooral de Turkse avond,de kamer was goed en schoon,

En het zwembad was groot en werd elke avond/nacht schoongemaakt,

Het hotel is erg mooi en personeel erg vriendelijk en dicht bij het strand, klein stukje lopen door een gezellig winkelstraatje en je bent er.

Bij het strand is het Park Littoral Restaurant, daar kun je s middags lekker eten als je bij het strand bent, hoort ook bij het hotel.

wij zijn er voor de 2de keer geweest, 9 jaar geleden waren wij er ook al,wij kregen fruit op onze kamer omdat we er voor de 2de keer waren was heel lekker .

we hebben een hele mooie week gehad.

Vriendelijke groet Hennie en Gerda.

Gereisd Met partner in juni 2019

Elisa Kuiper
4-9-2019

Mooie kamers, leuke animatie

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
Bedankt, Hotel Manager, 5-9-2019

Michelle
4-9-2019

Een mooi schoon verblijf, bedden zijn dagelijks verschoond. Zeer hygiënisch

Gereisd Alleenreizend in augustus 2019
Bedankt, Hotel Manager, 5-9-2019

Geen aanrader

T.Lukassen
3-9-2019

Dat het een kleinschallig Hotel is, waar weinig te doen is om en bij Hotel. Erg steile straat waar je omhoog moet om bij de hoofdweg te komen voor Dolbus naar andere plaatsen. Hotel heeft niet veel variatie van Eten, en echt 70 procent is koud. Personeel was waarschijnlijk oververmoeid, niet heel erg vriendelijk. Bedden zijn prima kamer op zich ook, schoonmaak kan beter. Ik vind Hotel niet 5 sterren waardig.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten.Betreft het eten moet ik u mededelen dat bij het ontbijt,lunch, diner regelmatig de temperatuur van het eten gecontroleert wordt en dat we van de gasten positiefe reactıes krijgen over het temperatuur en het smaak.

Over het personeel krijgen we ook veel positiefe reacties van de gasten dat ze behulpzaam en vriendelijk zijn, daarom is het onbegrijpelijk dat u een negatieve ervaring heeft gehad.

Wij hopen dat u ons alsnog een kans zou willen geven om u vertrouwen terug te winnen. Ik kan u garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om u een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke groeten,