Zoover

7,7

Super ! 2020 komen we terug voor de meivakantie

Marja Hendriks- van Bavel
12-5-2019

We hebben een super vakantie gehad.

Het is een tophotel

Alles is keurig en schoon en wordt dagelijks schoongehouden.

Eten is goed en heel veelzijdig.

Probeer eens de pasta van pastaman op het buitenterras, super.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Vraag een upgrade en je zal je verbazen 😊

Naast het hotel zit een kleine supermarket ( als je voor het hotel staat aan de linkerkant naast Beckhams / Buffalo ) Super vriendelijke verkoper Fouad verkoopt alles wat je nodig hebt. Naast de supermarket zit een reisorganisatie. De eigenaar is een Nederlander en woont sinds een jaar of 6 weer in Turkije. Bij hem boek je de leukste excursies voor minder dan bij je reisorganisatie in het hotel. Doen hoor !

Hij kan je met alles helpen ( goede kapper, waar ga je het beste naar de masseur, niks is hem te gek

Wij , 6 volwassen met kinderen, komen hier in 2020 zeker weer terug.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Een heel fijn hotel met goede locatie

Bianca
9-5-2019

Een zeer mooi hotel met heerlijk eten en vriendelijk personeel. Mooie, schone kamer en hele grote badkamer. Elke avond entertainment . Door het hoogteverschil heb je een lift om bij het strand te komen en is het 5 minuten lopen. Locatie is erg goed, direct aan de promenade. Hotel heeft meerdere (binnen) zwembaden, winkeltjes, kapsalon, fitnessruimte en hamam. Ook aan kinderen is gedacht.

Enig minpunt is wanneer je vroeg in het jaar gaat er erg veel oudere mensen zijn in het hotel. Maar zeker een aanrader

Gereisd Met partner in april 2019

Niet doen!! Te duur voor dit camping hotel

Marcel
9-12-2018

Dit is geen 5 sterren hotel.

Het is overal vies, vloeren, tafels, vloerbedekking, ramen, bestek en servies moet je controleren voor je het pakt want het is gewoon niet schoon.

Het fruit was niet fris en bruin.

Salades lijken niet vers.

Het buffet was weinig variatie en niet zo groot als bij de andere hotels waar we geweest zijn in turkye.

Geen licht in de eetzaal tijdens ontbijt en lunch erg donker tijdens het eten.

Vlekken in vloer bedekking echt aan vervanging toe.

Er word veel gewerkt met kartonnen bekers en in het hele hotel geen theelepel te vinden dus een zacht gekookt eitje eten gaat ook niet lukken.

Stoelen vallen van ellende uit elkaar en sommige tafels zijn vies en plakkerig omdat er iets van stickers op hebben gezeten.

De strand tent word ook met wegwerp servies en bestek gewerkt in het restaurant van de strand tent ook, heel slecht voor het milieu en eet ook niet fijn.

De wc's waren ronduit smerig bij het strand restaurant

Gereisd Met partner in oktober 2018

Hebben met ons vieren een hele fijne en prettige v

volly van Tongeren
1-12-2018

Wij waren met vrienden en mijn vrouw in Side Prenses resort in Side.

Mooi en fijn resort ,met een mooi zwembad met een eiland in het midden.

Mooie en ruime kamers met een heel grote badkamer ,erg geschikt voor minder valide personen. Eten en drinken erg goed. Kamers werden goed en dagelijks schoon gemaakt. Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Na uit boeken voor de terugreis bleek dat wij een hele grote vertraging hadden. Hotel resort en personeel heeft ons goed opgevangen en konden overal gebruik van maken . Dat was Klasse.

Naar het strand toe was een lift om het hoogte verschil hierna toe op te vangen, werd net een nieuwe en mooie strand tent gebouwd en geopend , hier kon je tussen de middag eten en de gehele dag drinken halen super.

Dit is zeker een aanrader. Het Resort ligt mooi ten op zichte van het oude Side ,makkelijk over boulevard na toe te lopen .

Gereisd Met vrienden in april 2018

Slecht hotel

linda Bolman
    19-10-2018

verkeerde kamer, onvriendelijk personeel, slecht bed, allerlei mankementen op de kamer, bedlinnen wordt niet verschoond

water wordt niet aangevuld op de kamer evenals de koffie, papieren bekers voor koffie met houten roerstaafjes (ben ik op de camping of in een 5 sterren hotel) In het hele hotel is geen theelepel te vinden, laminaat kapot, verrotte kozijnen in de kamer. Deuren en spiegels worden niet schoongemaakt. overal vieze vingers en vetvlekken. dikke lagen stof onder de bedden. wc lek - vuile water liep zo de badkamer in, in het hele hotel vuile vloerbedekking.,alles wat je ziet of aanraakt valt uit elkaar, elke tafel stoel in het hotel is stuk vuil of beschadigt, het buffet is slecht en het eten is koud maar erger nog alles is echt smerig, alles wat je beetpakt moet je nakijken voor je het gebruikt, borden, bestek, kopjes, glazen....

en ook hier alleen maar houten stokjes ipv een theelepel ( daar eet geen geen zacht gekookt ei

Gereisd Met partner in september 2018

Heel goed

Annelies
    20-9-2018

Hele fijne vakantie gehad 😊 eten was heerlijk. Ook bij de poolbar was het heel lekker. Daar was ook s.avonds de show, ik vond het meer een camping idee. De zee is ongeveer 10 min. Lopen. Een weg naar beneden over een slechte weg. Daar is ook een beach bar. Ook dat is net een camping. Daardoor vind ik het geen 5 maar 4 sterren WAARD.

Gereisd Met partner in september 2018

goed en leuk gehad

marco
    29-8-2018

mooi schoon hotel , mooie ligging , mooi schoon zwembad , goede bediening , mooie kamers , personeel erg vriendelijk , ontbijt is geweldig , lunch bij de poolbar top.

strandtent erg matig voor een 5 sterren hotel , we hadden een suitekamer met 1 twee persoonsbed en een soort van slaapbank/stoel bed , eten s,avonds matig.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Hartstikke leuk

Vercouteren
    19-8-2018

Het is een goed hotel personeel is hardstikke lief ze helpen waar ze kunnen. Animatieteam deed hun best er waren hele lieve jongens bij . Geloof niet altijd wat de mensen op zoover zetten en zijn altijd zeikers wij hebben een hele leuke vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Top vakantie

Moon
    9-8-2018

Mooi Hotel, ligging prima, klein stukje lopen en je bent op het strand, waar een bar met eten en drinken is.

Side is te lopen via boulevard, klein half uurtje, met dolmus binnen 10 min!

Side is erg mooi.

Zwembad goed, ideaal geen handdoekjes leggen, ze worden gewoon weggehaald voor 9.30!

Kamer, netjes, prima bed, nette badkamer.

Animatie, goed, maar voor ons komt dat door MOMO, die heeft voor ons de vakantie nog leuker gemaakt.

Momo is zeer vriendelijk en maakt er een geweldig feestje van, hij geniet er ook echt van, geweldig!!!

,s Avonds leuke activiteiten, zoals poolparty, schuimparty, beachparty, live muziek.

Denk ongeveer 20 % Nederlanders, veelal duitsers en Turken.

Wij hebben een top vakantie gehad, met veel leuke mensen!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Top vakantie in een top hotel.

Fam de Boer
    8-8-2018

Prachtig hotel. Heel schoon. Goed en gevarieerd eten. Vriendelijk personeel. Oude centrum van Side op loopafstand. Zeer de moeite waard. Las ergens dat de handdoek service bij het zwembad niet gratis zou zijn.....Dit is gewoon gratis. En prettig.....ook als je iedere dag om 10.30 uur bij het zwembad kwam waren er nog voldoende bedjes. (hotel zat toch echt vol). Animatie is lastig met zoveel nationaliteiten, maar krijgt ook een dikke voldoende.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018