Zoover
Hotel Melas Resort

Hotel Melas Resort

Hotelstersterstersterster
9,4

Fantastische vakantie fijne mensen ontmoet

Sjanie de Groot
10-11-2019

Dat je hier een top vakantie heb .

Zeer vriendelijk en lief personeel, goed eten en drinken als je hier wat te kort kom lig dat echt aan jezelf.

Fijne kamer.

Heerlijk dicht bij het strand .

Hoop er zeker terug te komen volgend jaar

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Fantastich

Ria en Greet [ zusjes]
13-9-2019

Wij werden ontvangen met een heerlijke non alcohol cocktail,en er stond gelijk personeel klaar om onze koffers op onze kamer te brengen.

Het personeel die in het hotel werkzaam zijn ,doen echt alles om jouw een fantastische vakantie te bezorgen .

Zelfs bij het eten,of bij het zwembad en het gedeelte waar je relaxed kunt tv kijken of wat dan ook .Dan komen ze je drinken brengen.En als jij het mee wilt nemen dan krijg je dat in een bekertje.

Wij hebben vaak een SEX ON THE BEACH gedronken,mmm heerlijk,en het eten werd elke dag met zeer veel liefde

en zorg bereid .

Wij hebben vaak bij het zwembad gelegen,maar moesten wel heel vroeg een badlaken op het zonnebed leggen .Anders had je pech,en er staat ook een koelvitrine met water.Ook zo bij het strand.

Petje af voor het schoonmaakteam die elke dag jou kamer schoon maken ,en iets moois op je bed achterlaten.

Elke dag is er animatie voor groot en klein,ook bij Amfitheater.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Wenda B en Hans V
6-8-2019

Prachtig hotel , totaal niks op aan te merken, super vriendelijk (Abdullah, zoals dhr Patrick aangaf, schitterende kelner - amai mijne frak- was zijn Vlaams woord :-))

Kortom : wij komen hier gegarandeerd terug. Eten was ook top, heel gevarieerd en echt lekker.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fantastisch gewoon

Patrick vijnck
2-8-2019

Weekje verbleven in melas met vrouw en kids, ik kan geen minpunten opsommen omdat er geen waren,....zowel kamers als zwembad, het heerlijke gevarieerd en toch wel al hoogstaand eten met zeer vriendelijke behulpzame bediening( met in bijzonder abdullah!!!) Kortom ...prachthotel waar ze zeer ver gaan in het op handen dragen van hun gasten, dankuwel melas resort👍🏻💪🏻😊

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Duffaimont R
13-7-2019

Voor ons was alles tip top in orde , wij zijn reeds 4 maal geweest en gaan er zeker volgend jaar weer naartoe . Vriendelijk en behulpzaam personeel ,het eten is zeer lekker en gevarieerd

Alles is er zeer proper en net ,voor ons geen enkel minpunt .Dus allen er naartoe zou ik zeggen

Gereisd Met partner in mei 2019

Je zou gek zijn om dit hotel niet uit te proberen.

Xcx
12-7-2019

Ik ben er met familie voor de 8e keer naartoe gegaan. Natuurlijk gaan we dit jaar weer. Fantastisch hotel, kan er niet van weg blijven, zeker een aanrader. Er zijn vele activiteiten voor jong en oud. Kamers worden goed schoongemaakt. Er is een binnen en buitenzwembad. De zee ligt letterlijk aan je voeten. Personeel is zeer verwelkomend. Het aanbod aan eten is uitgebereid. Je hebt een open buffet, maar ook een à la carte restaurant. Je krijgt tussen 7 en 10 ontbijt, na 10 laat ontbijt, tussen 12.30 en 14.00 lunch, van 19.00 avondeten. Tussen de ruime etenstijden kan je zowel bij de beachbar als bij de poolbar drankjes halen, bij de beachbar ook eten. Rond 16.00 uur is een pastijtjes gedeelte aan het zwembad. Vanaf 12.00 kan je ijs halen aan het zwembad. Er is ruime keuze aan zitplekken en ligplekken aan het zwembad. De Hygiene is tevens ook perfect.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig!

Coby
9-7-2019

Het is een geweldig schoon,vriendelijk,goed van eten resort!

De geweldige ligging aan het strand het vriendelijke personeel

Je mag van Melas Village ook gebruik maken van de geweldige shows en entertainment!

Ook kan je daar eten en drinken!

Het is er gewoon TOP!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

hotel met veel ruimtes, goed eten, goede ligging e

Lander
9-6-2019

Dit hotel is ruim, je hebt echt nooit het gevoel op elkaars lip te zitten, zoals in sommige hotels. Het heeft een zeer groot aanbod van eten, zowel koud buffet, warm buffetten, dessertbuffetten als ontbijtbuffet. De variatie om te zonnen (of schaduw) is best groot: een zeer groot terras aan het zwembad, een kleine ligweide met gras en het strand. Voordeel van dit hotel is dat het aan de wandeldijk ligt en je te voet naar Side kan; beter dan een hotel enkel aan een stuk strand Het personeel staat echt altijd voor je klaar en is buitengewoon vriendelijk. De kamers zijn ruim, worden goed gepoetst. Het enige wat ik een beetje minder vond is dat er in de namiddag een boot voor het ligweide- en strandgedeelte is, die wel serieus lawaai maakt. Lijkt op baggeren. Dat vond ik niet fijn als je daar rustig ligt te lezen.

Gereisd Met partner in mei 2019

Wiesia Van den hoven
30-4-2019

Super hotel, vriendelijk personeel van tuinman tot mensen met en stropdas.

Schone kamers, in één zin alles is perfect .

We blijven hier nog in paar dagen. 😊

Gereisd Met partner in april 2019

Super

Monique
23-4-2019

Prachtige ligging, gemotiveerd personeel, echte aanrader!

Gereisd Met vrienden in april 2019