Zoover

7,9

Leuke vakantie gehad🤗

Cornelia
17-5-2019

Wij hebben het erg naar de zin gehad, het eten was heerlijk ook mooi gepresenteerd de eetzaal was gezellig het personeel was ook erg vriendelijk.

De kamers waren mooi schoon, het animatie team was heel vermakelijk, leuke mensen!

Ook op het strand was een mooi terras waar je ook goed kon lunchen.

We komen graag nog eens terug naar hotel Linda 🤗

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Geweldig hotel

Anita
11-5-2019

Prima hotel. Zeer enthousiast animatieteam en leuke shows s avonds. Ook met oudere kinderen kun je je hier prima vermaken. Zeer attent en gastvrij personeel. Kamers zijn netjes.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Geschrokken

Anke Van der Raaf-Bosman
8-5-2019

Ga niet naar de arts, ze zien je als beurs. Ze gingen me voor bloedprikken naar ziekenhuis brengen. Kon 750,00 Afrekenen en op eigen risico gaan of blijven dan ging rechtstreek verzekering. Ben gebleven, kreeg medicatie buikgriep (thanks Google) had geen buikgriep. De volgende dag wilde ik met bus terug hotel, ze wilde me met hun vervoer brengen en wilde geld opvoeren, mijn infuus wilde ze er niet uithalen maar uiteindelijk na veel gedoe wel. Omdat ik bloede omdat ze vergeten waren aan te drukken en foto's had gemaakt,van dossier en bloed overal hoefde ik vervoer en huisarts niet te betalen. In Turkije betalen de mensen 1 euro voor ziekenhuis. Dus Kijk uit geen service dat ze je brengen naar kliniek en de dokter bezoeken bij Hotel Linda is 100 euro. Ze zijn aan het bouwen bij Linda en er komen steeds meer Russen, sterkte voor wie op vakantie moet. Ik ging voor 2 de keer en ben erg geschrokken

Gereisd Met vrienden in mei 2019

niet voor herhaling vatbaar , max 3 sterren

luc
5-5-2019

Kleine donkere kamer , afgescheiden door een muur waarachter een stapelbed stond.Geen raam om te openen , enkel een deur naar het terras die je niet kan sluiten.Kamer afgeleefd , bijgeverfde stukken muur , vlekken. vloer wel goed = laminaat.Het bed was ook heel goed , zeer goede matras.Veel lawaai s nachts door oa disco , generator die regelmatig aanging , ophaling van vuilniscontainers , kippenhok ,...

Badkamer sterk verouderd , wc zeer moeilijk door te spoelen.dagelijks werd gepoetst en propere handdoeken. Voldoende kastruimte.

Eetzaal ruim genoeg , maar maaltijden zeer sober en steeds hetzelfde.Beperkt aanbod fruit: appel , sinaasappel,pompelmoes en peer.

Desserten ook beperkt , vaak hetzelfde maar anders gepresenteerd.

1x per dag ijs , s avonds

Dranken: bier verdund met water , cocktails niet te drinken , ook de koffie niet.

Personeel heel vriendelijk

WiFi 15 euro voor twee weken per toestel! 2 gsm s en 2 ipad was dus 60 euro!

Gereisd Met partner in april 2019

Leuk gezellig hotel met 1 groot nadeel de katten

Petra
3-5-2019

Wij hebben een heerlijk verbllijf in dit hotel gehad alleen was er 1 groot nadeel en dat zijn de katten die in het restaurant rond lopen. dat ze buiten lopen prima, maar in een restaurant klopt naar ons idee niet, het was ook niet 1x maar iedere dag liepen er katten en we hebben niet gezien dat de obers moeite deden of het raar vonden dat ze daar liepen, de katten gingen onder tafels bij mensen zitten, naast je tafel zitten, bedelen om eten. wij hebben dit bij de receptie aangegeven, zogenaamd is het niet de bedoeling maar de rest van de week veranderde niks, ook hebben wij het aan een ober aangegeven en keek ons aan van ik zie hem nu niet en gaf ons een indruk dat we zeurden. verder een leuk vriendelijk hotel en op zich zouden we er zeker nog een keer terug willen maar vanwege de katten in het restaurant gaan wij volgende keer naar een ander hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Aan te bevelen

Gilbert
25-4-2019

Gezellig hotel vriendelijk personeel prijs kwaliteit ok

Gereisd Met partner in december 2018

Anja
5-4-2019

Een goed hotel, vriendelijk personeel, schoon, goede bediening in restaurant en bar. 's Avonds muziek en er wordt gedanst, fijne vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Geweldig

Elly Reneerkens
28-3-2019

Wij gaan nu al voor de 6 keer naar hotel linda, het is ons tweede huis. Wij boeken altijd bij touroperator, normaal met familie, nu al twee jaar alleen met mijn man. En dit jaar gaan wij weer naar linda, maar nu gaat onze dochter mee. Wij zijn blij als we kunnen gaan.

Gereisd Met partner in mei 2018

Fantastische vakantie gehad

G.Annen
14-3-2019

Geweldig hotel eten en drinken prima kamers schoon vriendelijke bediening

Goede vlucht met touroperator, leuke animatie

Gereisd Met partner in oktober 2018

Prima hotel

Lies Stuut-Ninteman
1-12-2018

Linda is en blijft een geweldig hotel .was ernu voor de vijfde keer .maar ga er zeker weer heen personeel is altijd vriendelijk .animatie is goed .eten en drinken ook prima en strand is ook goed .en niet zover lopen .kun je ook eten en drinken en gebruik maken van ligbedden en matrasjes.dus een aanrader .

Gereisd Met partner in april 2018