Zoover
Hotel Grand Prestige Hotel & Spa Side

Hotel Grand Prestige Hotel & Spa Side

Hotelstersterstersterster
8,5

Fantastisch

Score uit 993 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging9,0
  • Service8,3
  • Prijs/kwaliteit8,5
  • Eten8,4
  • Kamers8,7
  • Kindvriendelijk8,9
  • Zwembad9,0
  • Hygiëne7,6
2015
4

Ongeorganiseerde bende

Robin van Stigt
9-9-2015
  • Kindvriendelijk6
  • Zwembad6
  • Eten6
  • Kamers6
  • Prijs/kwaliteit5
  • Service2
  • Ligging6

Dit schrijf ik terwijl ik hier nog een week ben. Veel hotels gezien maar nog nimmer een dergelijke ongeorganiseerde bende meegemaakt. Helft van de tijd glaswerk en drank op; dit wordt op de gasten afgereageerd mede doordat het personeel geen vreemde taal beheerst. Ok polen en Russen zijn niet het fijnste volk. Maar 90 % van het personeel heeft een cursus nodig (10% doet echt zijn best!) Ook wel positieve punten; bedden goed en bij eten altijd een tafel beschikbaar. Betaal niet voor Wifi; werkt alleen op kamer niet bij zwembad. Moet hier nog een week blijven; had graag een andere keuze gehad.

9

Erg goed

Arjan
27-8-2015
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Eten8
  • Kamers10
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service10
  • Ligging10

Het is een prettig hotel met een fijne sfeer. De kamers zijn goed en schoon. Het eten is goed en gevarieerd (voor ieder wat wils). Het personeel is vriendelijk. Soms is de taal wat lastig (niet iedereen spreekt even goed Engels), maar het personeel doet er alles aan om je toch zo goed mogelijk te helpen.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2015
8

Mooie omgeving

spaanstra
3-7-2015
  • Zwembad7
  • Eten10
  • Kamers6
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service8
  • Ligging9

De ligging van het hotel is top. De mooi aangelegde tuin is uitstekend verzorgd en kan je prettig wandelen net als in de omgeving. Op het strand is het wandelen wat minder door de vele kiezelsteentjes, maar als je gympen meeneemt goed te doen. Het is lekker rustig aan het strand. Het eten was uitstekend en met zorg bereid. De vloer van het restaurant (buiten) en het zwembad zouden wel wat schoner kunnen. Ook waren de lakens met gaten en dat geeft toch een armoedige indruk en dat is jammer. Er waren inderdaad veel Russen, maar totaal geen last van gehad. Moet zeggen dat ze hun kinderen kunnen opvoeden. Totaal geen een kind horen janken en toen er eentje aan het janken was was het een Nederlands kind. Personeel was vriendelijk. Animatieteam deed zijn standaard programma wat in alle hotels in Turkije hetzelfde is. Ik vond de (Turkse) jongens van het animatie erg arrogant. Zeiden 's morgens amper gedag.

Achter het hotel is een klein straatje met winkeltjes, verder niet veel te doen.

8

Net terug van een weekje in dit hotel...

greet
26-8-2013
  • Kindvriendelijk7
  • Eten10
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service8
  • Ligging8

Eten: Koks zorgen voor het grote deel van de sterren die dit hotel hebben

Bediening: goed, vriendelijk personeel, houden van een grapje...als je er tegen kunt en in meegaat krijg je ook alles van hen gedaan zelfs zonder tip te geven :)

Soms borden nog wat nat maar dat komt mede door de drukte en er liggen servetjes om ze af te drogen als het je stoort!!!!!

Animatie: had indruk dat vlaamse kinderen geweerd werden....taalprobleem!!!!!

Kamers: zelf had ik erg mooie, en goed onderhouden kamer... landgenoten met schimmel in badkamers...

Receptie: 3 dagen handdoekenkaart gevraagd bij steeds dezelfde dame en er zijn er geen... zit derde dag te wachten tot ze weg gaat van receptie, vraag het aan haar mannelijke collega en bam ik krijg een handdoekenkaart....

Hotel zeer mooi gelegen in goed onderhouden tuin... Ook aan kust is een beachbar en zijn ook enkele activiteiten

Avondshows : ZEER GOED

Latere avondactiviteiten kunnen storend zijn voor kinderen die aan die kant van hotel slapen!!!!

2

Er zijn veel betere all inclusive hotels

Ellen
27-4-2011
  • Kindvriendelijk7
  • Eten6
  • Kamers2
  • Prijs/kwaliteit2
  • Service2
  • Ligging6

Kwaliteit en toestand van de hotelkamer was slecht. Er werd wel goed schoongemaakt al lag er wel nog een souvenir van de vorige kamerbewoonster in de kast. Diverse mankementen van de hotelkamer, die 2x aan de receptie zijn gemeld, werden niet verholpen. Dame achter de receptie sprak geen Duits of Engels. Rest personeel spreekt redelijk Duits/ Engels. Vloerbedekking op de gang met vlekken, ziet er vies uit. Eten was acceptabel echter vaak lauw/koud. Slechte organisatie mbt het inchecken en uitchecken. Enkele positieve punten zijn: leuk zwembad, actief animatieteam, leuke lobby, leuke ´tuin´ en natuurlijk de zon! Ik zal dit hotel niet aan andere aanbevelen. Er zijn m.i. vele betere all inclusive hotels.

8

Eerste keer naar Turkije

Erwin
24-5-2009
  • Kindvriendelijk7
  • Eten7
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service8
  • Ligging8

Vorige week, donderdag 14 mei 2009, terug gekeerd van een wel verdiende relax vakantie. Voor het eerst naar Turkije.

De ligging van het hotel is mooie en als je de lobby in komt gelopen is het eerst wat opvalt zijn de liften.

Voor een alleen reizende had ik een mooie grote hoek kamer met uitzicht gedeeltelijk op zee en richting het binnenland. Klasse

Voor de rest een redelijk goed hotel. Alleen miste ik de bordjes bij het zwembad boven, om je te gidsen naar de uitgang om naar strand toe te lopen. Trap af en dan naar rechts..en als je beneden lag bij het zwembad dan bij de glijbaan linksaf..

In het hotel zelf is genoeg te doen. Dus echt vervelen hoef je daar niet..

Eten was goed, voldoende drinken ook.

Ik ga nog wel een keer terug richting deze streek.

9

Geweldig!

E. Polderman
6-9-2008
  • Kindvriendelijk8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service9
  • Ligging8

Prima hotel, prima sfeer, erg genoten. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Alleenreizend in september 2008
6

Dit hotel zal toen het lang geleden gebouwd is 5 sterren

Erik
17-5-2008
  • Kindvriendelijk8
  • Eten6
  • Kamers4
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service6
  • Ligging7

Dit hotel zal toen het lang geleden gebouwd is 5 sterren geweest zijn. Nu is het dat zeker niet meer. Het zou dringend gerenoveerd moeten worden. Het meubilair is afgeleefd. De wc (porcelein) afgesloten. De airco werkte niet. De klerenkast was kapot. WC rol houder kapot. Het kapje aan de muur waar de sleutel in moest zodat er electriciteit is viel telkens van de muur. De haardroger was kapot. Vieze vloerbedekking. Echt iedereen klaagde. De foto's op internet zijn minimaal 15 jaar oud. Het personeel is vriendelijk. Echter bij het eten is er te weinig personeel zodat je zelf een drankje moet halen. Vaak waren er te weinig tafeltjes en dat in Mei....Geen aanrader. Er zijn veel betere hotels. Ik had hier van te voren gezien dat commentaar niet slecht was. Niemand begrijpt hoe dit mogelijk is. Misschien zetten ze het erg zelf op

7

Ben een weekje hier geweest

Stephan
3-9-2007
  • Kindvriendelijk8
  • Eten7
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service6
  • Ligging8

Ben een weekje hier geweest. Personeel in lobbie bar ronduit slecht. ze vergeten bestellingen en het lijkt een beetje op klantje pesten. Aninmatie redelijk. Eten geregeld koud. Ontbijt niet goed. Zou meer europees moeten zijn. schoonmaak ook niet super. vergeten soms nwe handdoeken en minibar te vullen.

Gereisd Alleenreizend in september 2007