Zoover

8,5

Teleurgesteld

Roland
25-8-2015

Het hotel staat te boek als 5 sterren. Daar komt het niet eens bij in de buurt :-(

Ergens tussen 2 en 3 sterren is een betere beschrijving.

Lange wachttijden bij eten. Ook bij de tussendoor hapjes. Wel een voldoende voor de gevarieerdheid van het eten, maar regelmatig te koud, of het wordt niet of te laat bijgevuld. Een schone tafel is een zeldzaamheid. Chagrijnig personeel, te weinig personeel, ongeïnteresseerd personeel. zeer gebrekkig engels / Duitssprekend (zelfs bij de service balie!)

Het zwembad met glijbanen op zich is aardig, al word je min of meer gedwongen om je handdoek s'morgens neer te leggen.

Soms geen water om te douchen, want dan valt de druk weg. Tijdens ons 11 daags verblijf diverse malen stroom tijdelijk uitgevallen. Op veel plaatsen loshangend sierpleister, kapotte muren, lekkages in de eetzalen, op de kamer goedkoop (ECHT goedkoop) meubilair (krom, scheef), etc, etc.

Nee, nooit meer "grand" prestige. Totaal geen 5 sterren geld waard!

was altijd heel goed

magda aalders
21-6-2015

dit jaar iets minder dan alle voorgaande jaren.

veel russen door dat de Duitse en Nederlandse gasten het af laten weten.en het hotel toch gerund moet worden .hopelijk word

er met deze opmerking iets gedaan.want de ligging en anterage is heel goed.

Gereisd Anders in juni 2015

Nooit meer ,zelfs niet gratis!

Van Vooren Peter
5-8-2014

Hotel Grand Prestige ,het enige wat GRAND PRESTIGE is ,is de naam zelf en daar stopt het. Vuile kamers, hadden kamer 420 en hebben zelfs het bad moeten laten uitschuren omwille van dik aanegkoekte zeep in het bad ,onder bed papier ,veertje van balpen ,snoep ,speldjes ,.....Het ontbijt was een en al teleurstelling ,de verse pizza's warren de beste die ik ooit gegeten heb ,zeer eentonige variatie ,desserts zeer kleurrijk maar geen smaak ,enkel mooi om te zien. Aspotten en stenen vuilbakjes warden nooit uitgewassen en stonken dus, leuk is anders tijdens het zonnen ,de grote lange lamp in restaurant zaten da kappen vol vuiligheid, een dame die daar vorig jaar ook geweest is zei dat dat toen al was ,dit zegd veel ,geen gekoelde ruimtes om even op je positieven te komen ,enkel de ruimte waar de reisorganisatoren zaten was heel koel ,zelfs in het restaurant lag geen a airco aan. ,overall zweten dus.De deur ging nooit open ,wij hebben 26 kaarten gehad op één week .

" Geen 5 sterren waard"

Dutoit
24-7-2014

Hotel "Grand Prestige" hebben we veel te duur betaald voor de geleverde kwaliteit dit hotel is een gewoon 4 sterren hotel geen 5 sterren waar.

Personeel is vriendelijk hotel is proper maar oud.

Het is weliswaar enkele jaren geleden vernieuw maar het is en blijft een oud hotel die hier en daar verouderings tekenen vertoond.

Omgeving rond hotel is ook niet om op te roepen maar wel makelijk met enkele winkels errond aan de achterkant.

Dolmus en taxi ook aan de achterzijde te nemen.

Eten is lekker maar is enkel s'avond gevarieerd.

Kamers zijn proper maar weinig kasten.

Badkamer is proper maar niet te modern ingericht

Is wel een kindvriendelijk hotel met mogelijkheden.

Heerlijk hotel

Ilse
26-4-2014

Heerlijke vakantieweek gehad in een prachtig hotel. Goede service. Eten goed verzorgd. Enthousiaste animatie.

Gereisd Anders in april 2014

Jammer, had er meer van verwacht

Miranda
30-9-2013

De service vond ik bepaald niet goed. Bij binnenkomst moesten we zelf onze kamer zien te vinden... Regelmatig moeten vragen naar water voor in de minibar, werd beloofd maar niet gebracht.

Bij het strand had het personeel meer oog voor vrouwen dan voor de gasten...

Gereisd Anders in juni 2013

Helemaal geweldig

Lotje
6-4-2013

Wat hebben we genoten van onze vakantie!

Ontvangst in het hotel was erg goed, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Eten lekker, hotelkamer fijn, voldoende activiteit ondanks dat het zo vroeg in het seizoen was.

Dolbusjes stopten vlak bij het hotel.

Zou zo weer terug willen

Gereisd Anders in maart 2013

Geweldige vakantie...!!

Tolga
4-4-2013

Mooi hotel. Alles is in de buurt, dolmus stopt voor je neus waarmee je naar side of naar manavgat kan gaan voor een dagje shoppen. De lounge was gezellig elke avond niets op aan te merken. Ik had een groot kamer met een enorme balkon, mooi uitzicht op het meer. De receptie mensen en die van de guest relations waren heel vriendelijk. Elke avond disco kon je nog lekker doordrinken tot 2 uur. Prima vakantie gehad, ik ga er in de zomervakantie weer heen.

superrrrrr

stoffels
9-9-2008

annimatie team was geweldig mede door hun een fantastische vakantie gehad overig personeel was ook erg vriendelijk en het eten was heerlijk.groetjes voor fam manders

Gereisd Anders in september 2008

super hotel

iris
31-8-2008

Zijn daar met 3 jonge kinderen geweest en was echt SUPER!!! Elke avond bijzonder veel te eten en stonden al het vlees en vis vers te maken waar je bijstond. Winkels direct bij het hotel. Leuk strans waar je ook kon eten en drinken!! Zwembad was echt geweldig voor kinderen beneden zwembad met glijbanen en voor mensen zonder kinderen was het boven prima. Heerlijk rustig in de tuin bij het zwembad. Animatie was leuk. Al met al een aanrader!!