Zoover

2019

Nooit meer waren de enige Ned en 93% russen

Martin
26-10-2019

Na twee uur vertraging kwamen wij aan in Grand prestige om 11.45 uur licht geïrriteerd konden nog net een drankje nemen en de restjes van het avond eten alles was koud, de volgende ochtend aan het ontbijt, niets op aan te merken was goed lunch ging was matig avond eten koud wel voldoende gevarieerd, in de middag gingen wij borrelen het personeel slecht tot bijna geen Engels of Duits sprekende liet ons lang aan de bar staan omdat zij de Russen gasten allen hielp na een aantal keren geroepen te hebben kwam hij met een boos gezicht ons eindelijk helpen.na twee avonden koud eten en de gast onvriendelijke bediening aan de bar heb ik een klachten formulier ingevuld en afgegeven bij de receptie, ik werd na een uur gebeld door de receptie dat de manager mij wilde spreken, ben gelijk naar de receptie geweest en heb hen verteld dat we elke avond koud eten hebben , dat het bar personeel niet vriendelijk was en ons lieten staan slecht Engels spreke

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Anita Ostrowski
4-4-2019

We waren in hotel Grand Prestige in Side Titreyengöl.in een woord Fantastisch. Geboekt de eerste keer bij touroperator.Van A tot Z begeleid van parkeren bij vluchthaven tot Transfer naar hotel.Top..Vriendelijk en heel hulpvaardig...Top..Personeel in Hotel super vriendelijk..eten geweldig...dit jaar weer..en boeken natuurlijk weer bij touroperator

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Middelmatig

Emk
    18-8-2018

Wij hadden een kamer geboekt met zee uitzicht en kregen in eerste instantie de verkeerde kamer die ook niet opgeruimd en schoon was toen wij de kamer toegewezen kregen. Wij hebben hier onze eerste nacht door moeten brengen en kregen de volgende dag pas de juiste kamer. Het ontbijt is middelmatig, weinig keus en het avond eten is echt niet lekker. De wc's stinken heel erg en de schoonmaak van de kamers is middelmatig. Het drinken is ook niet lekker. Gewoon water met prik. Geen koud water allemaal lauw. In de kamer staat de koelkast in een kast, ik raad aan om de kast open te zetten anders heb je geen koude koelkast. Het middag eten was redelijk, beter dan het ontbijt en vooral het avond eten. Locatie is wel heel mooi dichtbij de nova mall en antik kent. veel verschillende soorten activiteiten te doen. Animatie is goed. Als je als Turk jezelf in Turkije wilt voelen raad ik dit hotel wel af, het is te toeristisch en alles in euro's.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Horrorvakantie..

Süheyda Benli
    17-8-2017

Vreselijk. Oude hotel. Kamers niet schoon. Plafond lekt. Vieze borden en vieze glazen. Vliegen te vinden in het buffet. Geen variatie in het eten. Op 't strand alleen maar burgers gegeten dagenlang achterelkaar. Vieze zwembadranden (zoveel schimmel) en hele onvriendelijke obers!! Russen worden voorgetrokken hier alleen maar...kortom schandalig. Geen 5 sterren waard...en al helemaal geen 8.1 als score! Blij dat ik net heb kunnen uitchecken..

Gezellige plek voor vakantie

Joey van de Groep
    2-6-2017

Grand prestige is een mooi hotel! Entertainment is goed. Zwembad is mooi en kindvriendelijk.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Zeer goed Hotel

Henk
    2-6-2017

Zeer goed hotel met vriendelijk personeel .

Geweldig mooie zwembaden met een zeer groot strand.

A la carte restaurants maar ook uitgebreid buffet diner.

Mooie tuinen om te wandelen of te relaxen.

Bij problemen is er zeer goede guestrelation Asude.

Heb er een geweldige vakantie nu.

En ga zeker in september weer terug.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

SSuper

Stanley
    16-3-2016

Ik heb een enorm leuke vakantie gehad...gezellig personeel, vriendelijk., niet heel proffecioneel inderdaad. Het animatieteam vond ik ook erg gezellig, met name Michael!! :P Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in oktober 2015
    Guestrelations Team, Guest-Relation Manager, 20-7-2016

We horen van onze gewaardeerde gast Stanley , neem je tijd Grand Prestige Hotel & Spa you.Thank u dank u hartelijk voor uw positieve beoordeling u namens eer hebben gemaakt om u weer van harte welkom.

Guest Relations Department

Goed hotel naar prijs en ligging al 4 keer geweest

T.b.a.Kemper
    20-1-2016

De transfer van luchthaven naar hotel is minstens 5 kwartier maar in de bus is water te koop.

Gereisd Met vrienden in september 2015

Heel goed hotel prima

D.Bakker
    11-1-2016

Over het geheel genomen, prima hotel vriendelijk personeel prima kamers mooi balcon,mooi zwembad,goed van eten en drinken,in een woord fantasties.

Gereisd Met vrienden in april 2014

Uitstekend!

Jackie
    21-10-2015

Niet al het personeel is even vriendelijk maar het personeel wat er savonds loopt bij de bar buiten en in de disco zijn zeker goede mensen en werken hard.

Je hoeft zelf niet eens naar de bar te gaan om je drank te halen, ze komen t je zelf toebrengen.

Prima hotel voor jongeren, niks te klagen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2015