Zoover

8,5

Horror hotel

Polderman
24-8-2018

Het was een nachtmerrie! Niks is positief aan dit hotel! Kamers, eten, zwembaden, wc's erg vies! Personeel onvriendelijk leek wel een begrafenis daar. Aan alle mensen die daar verbleven was te zien dat ze niet tevreden waren. Klachten worden niet serieus genomen. Kamers onveilig voor kinderen, losse stopcontacten, deur handels waar schroeven loszitten, kakkerlakken. Noem maar op! Ik kan hier een hele verhaal schrijven, maar doe ik niet. AUB! als jullie dit lezen, boek niet dit hotel, wij gunnen niemand wat wij hebben mee gemaakt. Gelukkig na dagen bellen en daar klachten indienen naar een ander hotel geplaatst en andere vakantiegangers gered, die zijn meteen ergens anders geplaatst bij aankomst vliegveld.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer

Hartmann
6-8-2018

Ga nooit naar dit hotel vijf sterren zeker niet waard!!! ze mogen het eens flink renoveren en opknappen maar niet meer doorgaan op deze manier.

De dag dat wij aankwamen na een lange nacht met twee kleine kinderen en dan eerst een smerige kamer krijgen en daarna hebben ze ons vier uur in de lobby laten zitten en werd er alleen heel hard geroepen er zijn geen kamers not my problem. En daar moesten we het mee doen.

Wij zijn direct met onze reisleiding gaan bellen. We werden gewoon niet meer te woord gestaan.

Wij zijn geen zeikerds maar dit kan echt niet. Eten was koud en heel slecht geen variatie.Kamers slecht en schimmel in de badkamer.Ook de zwembaden waren vies en werden niet bijgehouden.

KinderAnimatie was te smerig daar lagen de beschimmelde voedselresten in de ballenbak.De klimtoestellen stonden instorten. Allen een buikvirus opgelopen waar ik drie weken mee gelopen heb en een longontsteking.

Door de fantastische hygiëne

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Geen aanrader!

F
15-7-2018

Kamer erg vervallen, eten was niet gevarieerd en werd totaal niet op temperatuur gehouden. Drinken was nooit echt koud en de frisdrankmachines waren vaak leeg (fanta) of kapot. Zwembaden werden totaal niet schoon gemaakt, zelfs bij de kinderbadjes stonden de pompen niet aan waardoor het water vaak bruin/groen was. Het personeel was ook niet echt vriendelijk. Het hotel doet totaal niet aan een 5 sterren hotel, eerder een 2 sterren.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Prima hotel, alleen maar negatieve mensen

Emma
8-9-2017

Het hotel is een prima hotel. Service wat minder; drinken zelf pakken maar dit is geen probleem. Genoeg te drinken + eten. Hotel is wat verouderd vandaar de 6 voor de kamers. Zwembad + zee super!! Animatie team geweldig

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit boeken

Melissa
29-8-2017

Eenmaal aangekomen met mn 2 kinderen om half 12 savonds, na al meer dan ruim 12 uur reizen krijg ik te horen dat mn hotel is volgeboekt! Vervolgens word ik naar een pracht 5 sterren hotel gebracht 5 minuten verder op. Achteraf helaas werd ik de volgende dag 12 uur opgehaald om te vertrekken naar "grand prestige".

Wat een aanfluiting, ik zou een prachtkamer krijgen maar werd op een achterafje gezet. Kamer slecht onderhouden en schimmel. Net als de rest van het hotel. Eten eentonig,koud, overal vliegen. Drinkautomaten werden niet bijgehouden. Zwembad vies. Alles gefocust op russen die het hele hotel overheersen. Geen nederlander te vinden.

Nog gevraagd of ik niet in het andere hotel mocht blijven maar niet mogelijk. Kon alleen overboekt worden als ik nog eens 305 euro extra bij ging betalen.

Geen 5 sterrenwaardig maar 2a3..

Voor iedereen die deze vakantie geboekt heeft. Suc6

Eens en nooit weer.

Wat je ook doet, kies nooit voor dit hotel.

S.
22-8-2017

In dit hotel wordt geen service verleend, de hotelkamer was smerig en het personeel onvriendelijk. Wat ik begrijpelijk vind, want in zo'n hotel werken moet een ramp zijn. Het eten werd niet gekoeld en was eentonig, bovendien werd het in smerige bakken gepresenteerd. De toiletten erg onhygiënisch. Bij de verschillende bars was beperkt drinken te bestellen omdat de taps 'kapot' waren.

Wij waren de enige Nederlanders.

Wij zijn hier 2 dagen gebleven en zijn daarna naar een ander hotel gegaan.

Het is alles behalve wat je verwacht van een 5* hotel in Turkije.

Waarschuwing; boek dit hotel NIET (Grand prestige)

Mr. Bakkali
22-8-2017

aub, dit is geen 5 sterren hotel. Eten is niet lekker en lauw (salades niet in koeling maar warm op tafel) geen onderhoud. Ik heb 4 dagen op bed gelegen ivm voedselvergiftiging, onze baby is erg ziek geworden. Kinderen hebben buikgriep opgelopen. Zwembad is smerig en stinkt naar rioolwater, kamer heeft tapijt, die 20 jaar oud is, onvriendelijk personeel, WiFi 5 euro per dag. En touroperator Shame on you, dat jullie dit hotel in het assortiment hebben.

Nooit meer. NIET BOEKEN ZONDE VAN HET GELD!!

Alessio
14-8-2017

Grand Prestige is het slechtste hotel ooit. Niet vriendelijk verwelkom geheten, chagrijnige werknemers. KOUD EN WEINIG ETEN DAT OP GAAT EN NIET BIJ WORDT GEVULD. Geen 5 sterren waard.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Mooie locatie, maar heel slecht onderhouden.

Ganima
13-8-2017

Vanaf dag 1 zagen wij alleen maar boze mensen bij de receptie. De kamers waren overboekt. Toen gingen wij inchecken en toen was er ook geen kamer voor ons. Wij moesten 1 nacht in een ander hotel slapen. Onze eerste dag was verpest. Het hotel wordt slecht 'gerund'. Het personeel is de dupe van slechte afspraken. Je staat bijvoorbeeld 45 minuten in de rij voor een wafel en dan is wafeltijd afgelopen en an wordt je weg gestuurd. Dit zorgt voor frustratie bij gasten. De zwembaden zijn op zich mooi maar slecht onderhouden. Het water is niet altijd schoon.De badkamer is klein en niet schoon. Zo kan ik nog heel lang doorgaan.Het is absoluut geen 5 sterren hotel...meer een 3 sterren hotel. De tuin is heel mooi en de omgeving ook. De animatie is super! Vooral de kinderanimatie is top! Dat is dan zeker een pluspunt! We gaan dinsdag weer naar huis. We hebben genoten van Side en Manavgat, het is prachtig, maar dit hotel.....nooit meer!!

Valt zeer tegen niet te vergelijken met de foto's

Reco
12-8-2017

Het is een oude hotel, kamers net zo. Eten zeer slecht en dagelijks hetzelfde😔. Te lange wachtrijen als je bijv. Omelet, gefrilde filet wil eten, gebakjes/ cake niet te eten. Meeste toeristen klagen over service, kwaliteit en hygiëne. Wat ons betreft is dit echt geen 5 sterren hotel, maar vergelijkbaar met 3 sterren hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017