Zoover

Hotel Grand Prestige Hotel & Spa Side

Hotelstersterstersterster
8,5

2019

We hebben enorm genoten het hotel is een echte aan

Tatyana
5-8-2019

We werden hele vrolijk en netjes ontvangen bij de Receptie door Mevrouw Sibel. Die heeft ons naar een mooie kamer gestuurd. Alles was zeer mooi versierd en elke dag zorgde het kamermeisje Semsi ervoor dat de kamer heerlijk schoon was en ze maakte elke dag mooie kunstwerken van bloemen en handoeken. Voor het a la carte hebben we gereserveerd dit is een echte aanrader we zijn naar alle 4 de dagen geweest en het was heerlijk we zijn enorm netjes geholpen. Het eten was ook heerlijk en word steeds netjes aangevuld. De mensen die er werken zijn ook erg behulpzaam als je iets nodig hebt. S’avonds kan je heerlijk aan de bar zitten en genieten van heerlijke cocktails. Barman Atılla zorgt enorm goed voor iedereen mijn kinderen genoten van de fruit cocktails. We hebben enorm genoten het hotel is een echte aanrader!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Horor Hotel

Fam jansen
16-7-2018

Erg jammer dat we de reviews niet eerder gelezen hebben. Na jarenlang topvakanties gehad te hebben in Turkije was dit een aanfluiting. Vanaf de dag van aankomst voor de gek gehouden door personeel receptie. Bij aankomst geen kamer vrij. Eten was niet slecht het was erg slecht. Personeel ronduit onbeschoft. Drinken niet koud. En alles maar dan ook alles was kapot en vies. Wanneer je het personeel iets vroeg werd je gewoon uitgescholden. Hotel is in onze ogen 2 misschien 3 sterren waard echt niet meer. We hebben nog nooit een review geschreven maar vonden het bij dit hotel wel nodig zodat mensen niet teleurgesteld worden. Hoe is het mogelijk dat het bij zoover een hoog cijfer ontvangt. Dit cijfer is verre van de keiharde realiteit. Boek dit hotel niet . Het is echt niet de moeite waard. !!!! Zwembad was qua groote en de glijbanen ok. Maar ook hier was het water soms gewoon bruin echt niet hygiënisch.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

Absoluut, GEEN aanrader absoluut GEEN 5 sterren!

P.
21-8-2017

Normaal kijk je naar allerlei waarderingen en zie je slechte en goede waarderingen, zo ook bij dit hotel. Wij komen al tien 10 jaar in Turkije en zijn wel wat gewend. Dus de ene vindt het eten niet goed de andere dat.... Maar nu moet ik toch even aangeven dat dit hotel ECHT geen 5* verdiend en dat geldt absoluut voor het eten, service en de kamers, deze waren echt slecht. Het eten is niet vers en is allemaal diepvries eten. Niet dat diepvries altijd slecht is maar nu echt wel. Er is bij het eten absoluut geen voorbereiding. Ze beginnen pas o, 19:00, niks van te voren warm gemaakt. (Zeer lange rijen bij het eten). En OP=OP (dit geldt zeker in de middag bij de pizza, koekjes etc. binnen 10min op en wordt niet aangevuld. Hoe dit hotel aan 5 sterren komt is voor mij een raadsel. We hebben wel zeer genoten van het animatie team Marta Pietrzak Ilhan o.a heeft ervoor gezorgd dat we toch van onze vakantie hebben kunnen genieten. Het Zwembad en strand zijn wel OK.

Dit niet meer

Erwin mos
25-8-2016

Eten was goed zwembad goed alleen voor een bedje moet he vroeg je bed uit anders lagen er overal handdoeken en geen mensen te zien en jij kan in de zon zitten. Fotograaf top. Alex heeft super foto s gemaakt. Aanrader. Kamer bar slecht huisservice slecht. Al met al redelijk maar niet voor herhaling.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2016

Absoluut geen 5 sterren waardig

Aslan
9-8-2015

Bij binnenkomst waren ze klant ontvriendelijk aan de balie de kamer wel in orde ook elke dag goed schoon gemaakt met/voor flinke fooi eten was koud vlees niet doorbakken brood leek wel DAGEN oud ! Personeel asoooo en onvriendelijk tegen de mensen ( ze lachen je uit praten slecht achter je rug en kleden de dames/meiden uit met hun ogen (vieze galbakken !!!) lange rijen voor het eten meeste koffie en sapjes apparaten leeg of deed het niet animatie was niks en arrogantie van hier tot Tokio mooie hotel en zwembaden ligging was ook goed Maar ze Moeten ALLE personeel te beginnen met de directie te ontslaan ik zou niemand deze hotel willen aanraden mensen ik ben zelf van Turkse afkomst dus ik kon hun verstaan wat ze deden of zeiden achter mensen god dank kon ik na 5 dagen van hotel ruilen en die hotel WAS 5 sterren waardig !!! Daar hebben we genoten en gerust van onze vakantie

geen 5 sterren waardig

pia kreuger
9-8-2015

Het eten was koud. Weinig keus alleen de hamburger met patat en pizza was lekker voor de rest was het niet lekker & gaar. Je kreeg maar 2 stukjes kip. Het personeel wat daar liep was asociaal en ze namen de klachten niet serieus. Gelukkig konden wij na 5 lange dagen naar een ander hotel. Die wel 5 sterren had en die was wel goed en daar had je zoveel keus. En als het eten op was werd het gelijk bijgevuld. Wat wel 5 sterren wardig was. En het personeel wel aardig was

Groot en gezellig

desiree
6-8-2015

ik vraag me af waarom mensen altijd wat te zeuren hebben.

Ik kom zelf altijd in de 5☆in turkije,.En zeker.ook luxe.

resort veel te bieden,ligging top,aan meer en aan strand

Elke.avond show in amphie en wat meeste resorts niet hebben :is een aftershow op t terras elke avond verschillende dingen zoals:danceavond etc.

Voor kids veel ,worden vermaakt en savonds.

Anniatieteam leuk,spontaan en doen veel.

Discotheek beneden,goede dance muziek met 2

Zeer diervriendelijk, honden, pauwen en ganzen

Eten is voor ieder wat wils.ontbijt van alles en buiten kan je warm krijgen.Zo ook savonds is er binnen salades etc te verkrijgen aan buffet en buiten pasta,s,vlees,patat etc.

strand is lekker en ook daar is er een restaurant.dat ziet er niet echt luxe uit.alles te verkrijgen wat er ook in restaurant is.winkeltjes direct naast t hotel.erg gezellig om te lopen.niet heel groot maar wel sfeervol en leuk.

dit resort is zeker wel de moeite waard .onzin sommige recenties!

leuk voor een keer maar niet voor een tweede keer

Chris
25-7-2015

Op het oog een mooi hotel maar als je goed kijkt zie je toch wel een hoop minpunten.

We kwamen met zijn vieren aan maar beddengoed voor 2 nogal vervelend als je in de nacht aankomt .Even vragen aan de lobby alsnog later netjes gebracht.

Eten was in de nacht wel aanwezig beperkt maar toch voldoende.

Drinken kun je trouwens wel 24 uur per dag en de minibar (fris en water) wordt elke dag bijgevuld.

Kamer netjes alleen ik had niet het idee dat er veel schoongemaakt wordt als er gasten verblijven.

Glijbanen aanwezig zeer leuk voor jong en oud . Kinderbad met piratenboot met glijbanen leuk voor de kids. Redelijke zwembaden met bedjes (als je een goed plekje wilde hebben al vroeg je handdoek moet neerleggen ). Water oogde wel schoon trouwens hoewel ik wel last van mijn oor kreeg en medicijnen nodig had om het op te lossen. Pas op voor de plastic goten rond het zwembad ben er zelf door heen gezakt !

Eten : borden niet altijd schoon en nat , eten wel redelijk smakelijk maar vaak lauw.

Jammer, zeker geen 5 sterren!

Steusel
16-7-2015

Eerste en laatste keer dit resort. Zeker geen 5* waard. De formule 24/7 is ook een lachertje. De middennachtsnack is er niet er staat alleen wat soep en brood voor de laatkomers. Het ligt niet aan de acc en de faciliteiten, maar gehele org. Bij aankomst om 03.30 was de kamer niet op orde, familiekamer ons bed was opgemaakt maar slaapbank waar onze jongens op moesten slapen was niet opgemaakt, pas om 05.30 was dat klaar.

Engels wordt slecht gesproken het is geheel Russisch georiënteerd.

Animatie is slecht. Disco sluit om 02.00 ipv de aangegeven tijd van 03.00! Er is zeker geen gameroom aanwezig en ook geen biljart. De enige snack die er is zijn wafels 16.00 - 17.00. De wachttijd is enorm als je dan bijna aan de beurt bent stoppen ze om 17.00 terwijl je al een half uur in de rij staat. Eten is niet best.

Handdoeken werden bij ons steeds 3 neergelegd terwijl wij met 4 pers. zijn. Het resort op de reissites wordt mooier verteld dan het in werkelijkheid is ook foto’s wijken sterk af

het miste wat service

meneer Admiraal
15-5-2015

geen goede water service 2014 had je ijkasten met water nu niet ,soms de bar niet open ,geen patat of slap ,

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2014