Zoover

8,5

Matig!

Brigitte Jager
23-7-2013

Hotel oogt in eerste instantie oke. Receptie niet voorbereid op komt grote groepen. Kunnen geen of slecht engels bij inchecken. Familiekamers liggen op binnen plaats gesitueerd. Veel lawaai en voor 24 uur slapen met je gezin vergeet maar!! Verder is het eten matig. In begin was het nog warm eten maar later in de week geen warm eten meer maar alles lauw! Hotel geeft gasten die vaker komen andere bandjes qua kleur en deze gasten genieten volop voorrang! Niet hoeven wachten in de rij bij de bar. Deze kunnen alle dagen a la carte eten zonder bij betalen!!

War een topper

Lieve
22-10-2008

Ons zoontje van 5 is er de tweede dag gevallen en zijn kin moest genaaid worden: het kostte ons 185 €, "all-in", hiermee bedoel ik naaien, 6 dagen verzorging 2 keer per dag en na 9 dagen de draadjes verwijderen. En het was een schat van een verpleger, heel kindvriendelijk.Ik vind die 185 € helemaal niet overdreven. De animatie vond ik ook super. Toen wij er waren moesten de meeste russen nog komen, ik denk dat we dus geluk gehad hebben...

Het was TOPPY

Fam. Schreuders
22-10-2008

Her was voor ons de eerste keer dat we all-in hadden en dat is ons supper bevallen. Mooi hotel, mooie ligging en natuurlijk heerlijk weer.

Gereisd Familie in oktober 2008

SUPER!!!!!!!

Anoniem
19-10-2008

Deze is de beste Hotel dat we gedaan hebben !!

Animatie team was supr en sommige waren knap erbij(zoals Emrah-Sergio:p)

Maar het is zeker een aanrader!!

Wij gaan volgend jaar zeker terug !!!

Gereisd Familie in augustus 2008

Echt een Super Hotel

nicole
17-10-2008

Heel goed eten elke dag wel wat anders erbij.

Thema avonden geweldig.

Mooie lobby alleen erg jammer dat er elke avond een vrouw piano zit te spelen werkt erg op je zenuwen.

zwembaden leuk alleen het zwembad boven erg lawaaierig maar wel een hoop te doen.

Personeel erg vriendelijk vooral onze vriend jozef (zo noemde hij zichzelf).

Ook leuk het joule de boule op het strand 2 keer per dag.

strand is goed je moet alleen voor de kussen betalen maar dan moet je een luchtbed kopen die kost je maar 7 euro en je bent nog goedkoper ook en dat leg je op je bedje nou heerlijk leg dat.

Fotograaf ook leuk in je hotel je bent niks verplicht en als je het niet wilt dan doet hij het ook niet,

er waren welveel russen maar niet echt last van gehad.

de turken zien ze ook liever gaan als komen hoor!

en oja voor de de mensen die zeuren het hotel gaat 1 november dicht en dan worden etage 4,5,6 gerenoveerd en gaat dan in maart weer open en het jaar daarna worden de andere etages gerenoveerd. Super!!

Mooie omgeving bij een meer

Josephine
13-10-2008

Wij zijn van 30 sept t/m 7 Okt met 4 pers in dit hotel geweest.wij zijn zeer tevreden het eten was goed het personeel vriendelijk en net buiten het hotel zijn leuke winkeltjes zodat je 's avonds even aan de wandel kunt.Het strand is wel een stukje lopen maar ja dan ben je ook in beweging en een aanrader is het badhuis maar kijk uit ze willen je nog wel een paar keer vaker zien voor de masage.De kamers vonden wij wat minder maar ja wat ben je op je kamer de bedden zien er uit van oh maar ik ben rug patient en ik heb geen last gehad.Wij hebben dus een geslaagde vakantie gehad.En je bent voor een euro met de dolmus zo in Side en Manavgat hier is een mooie markt.

zeer mooi

alkis ahmet
11-10-2008

alleen kamers voor 3 personen mogen wat groter zijn voor de rest was alles perfeckt

Gereisd Familie in oktober 2008

Never again

Deconinck Rik
9-10-2008

Dit hotel is geen 5 sterren waard.

Hooguit 3

Alle bediening moet je immers zelf doen en halen.

Koffie s'morgens is aanschuiven voor een tasje.

Bediening aan de buitenbar is onvriendelijk en ze laten je wel wachten.

We boekten met 4 personen.

Alle 4 de bedden waren van matras niet te genieten. Je voelde de veren erdoor. Na 2 dagen kregen we uiteindelijk toch andere kamers.

Het eten is niet uitmuntend maar wel voldoende. Ik heb geen honger geleden , als je blijft aandringen kunnen ze je toch iets geven die je wil.

Lege eetbakken bij buffet worden niet aangevuld tot je het gaat zeggen.

Buiten eten s'middags is niet toegestaan , hoe warm het ook is.

All in formule is met een korrel zout te nemen. Heel veel zaken moet je bij betalen. Dus neem genoeg geld mee.

Dit hotel kan niet tippen aan vele andere.

Conclusie : nooit meer Grand Prestige.

Super gaaf

Fam Deckers
9-10-2008

Wij zijn eergisteren teruggekomen van een super vakantie in dit hotel. Was onze eerste keer in Turkije met onze boy van 20 maanden. Personeel geweldig, super kindvriendelijk. Eten prima, voldoende keuze. Kamer iets verouderd, maar netjes. Aantal Russen viel reuze mee, meer Duitsers toen wij er waren. Al met al top vakantie.... alleen de terugvlucht (die was er niet eens) was een drama.

Waardeloos

Dilek
16-9-2008

Het klopt inderdaad dat het referentiekader bij iedereen anders is zoals het commentaar 24-8-2008. Wij zijn 19 juli 2008 geweest met 8 volwassenen en 7 kinderen. De kamers waren vies er werd niet goed schoongemaakt en soms ook niet na een paar keer klagen snappen ze het wel. Het eten was waardeloos patat, hamburgers droog vlees geen variatie, geen turkse specialiteiten. Het zwembad word in 2 verschillende delen gescheiden waardoor het animatieteam slechts aan 1 kant zit. Omdat de kinderen graag bij het zwembad wilden zijn hebben we daar niets van kunnen meemaken. Ik raad dit hotel niemand aan het is zonde van je geld, tenzij je wil denken dat je in 5 ster zit maar wat eigenlijk net 3 ster verdiend....