Zoover

8,5

Dit niet meer

Erwin mos
25-8-2016

Eten was goed zwembad goed alleen voor een bedje moet he vroeg je bed uit anders lagen er overal handdoeken en geen mensen te zien en jij kan in de zon zitten. Fotograaf top. Alex heeft super foto s gemaakt. Aanrader. Kamer bar slecht huisservice slecht. Al met al redelijk maar niet voor herhaling.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2016

goed

van hoecke hans
31-7-2016

Hotel is vrij goed . Ik vind het niet kunnen dat bij een all in de ijsjes toch betaald moeten worden. De zwembaden redelijk mooi behalve de mensen die zich als beesten gedragen en in het zwembad liggen te eten. Word trouwens niet op gereageerd door het personeel

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijk gehad!

Berto en Nicky
28-6-2016

Voordelen: prijs/kwaliteit verhouding, ruim opgezet, veel ruimte, winkeltjes op het complex en om de hoek (markt in Manavgat is goedkoper), voldoende bedjes, kussens, schaduwplekken etc., voldoende entertainment, vanuit het hotel loop je naar de bushalte waarna je met een half uurtje in Manavgat bent, late check-out per 4 uur mogelijk voor maar €15.

Nadelen: lange transfertijd (1,5 uur), dure WiFi (€7 per 2 dagen, wel goede verbinding), niet het meest schone hotel (eetzalen, borden e.d.), erg gericht op Oekraïners, de à la carte restaurants waren gesloten, weinig mogelijkheden tot hapjes tussendoor.

Guestrelations Team, Guest-Relation Manager, 20-7-2016

We horen van onze gewaardeerde gast Heerlijk , neem je tijd Grand Prestige Hotel & Spa you.Thank u dank u hartelijk voor uw positieve beoordeling u namens eer hebben gemaakt om u weer van harte welkom.

Genoten

SImon
12-6-2016

Heerlijk weekje hier gezeten. Leuke zwembaden en glijbanen voor de kids (2 en 4). Eten goed, kamer prima, service prima. Aanrader voor iedereen. Gewoon genieten en niet druk maken om of je laten irriteren aan Russen. Geef een fooitje aan de bediening en ze doen alles voor je en het is ook niet meer dan normaal om wat extra's te geven.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2015
Guestrelations Team, Guest-Relation Manager, 20-7-2016

We horen van onze gewaardeerde gast Simon , neem je tijd Grand Prestige Hotel & Spa you.Thank u dank u hartelijk voor uw positieve beoordeling u namens eer hebben gemaakt om u weer van harte welkom.

SSuper

Stanley
16-3-2016

Ik heb een enorm leuke vakantie gehad...gezellig personeel, vriendelijk., niet heel proffecioneel inderdaad. Het animatieteam vond ik ook erg gezellig, met name Michael!! :P Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in oktober 2015
Guestrelations Team, Guest-Relation Manager, 20-7-2016

We horen van onze gewaardeerde gast Stanley , neem je tijd Grand Prestige Hotel & Spa you.Thank u dank u hartelijk voor uw positieve beoordeling u namens eer hebben gemaakt om u weer van harte welkom.

Goed hotel naar prijs en ligging al 4 keer geweest

T.b.a.Kemper
20-1-2016

De transfer van luchthaven naar hotel is minstens 5 kwartier maar in de bus is water te koop.

Gereisd Met vrienden in september 2015

Heel goed hotel prima

D.Bakker
11-1-2016

Over het geheel genomen, prima hotel vriendelijk personeel prima kamers mooi balcon,mooi zwembad,goed van eten en drinken,in een woord fantasties.

Gereisd Met vrienden in april 2014

Alsof je thuiskomt

Jose
7-1-2016

Gezellig hotel met veel animatie en vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in september 2015

Super Hotel

Henk
5-12-2015

Mooi hotel op een schitterende locatie,

Mooie zwembaden mooi breed strand

Goed ontbijt / luch en diner.

Vriendelijk personeel ik begrijp niet dat er mensen klagen over het personeel.

Zijn er klachten ga dan naar guest relations die regelen het voor je.

Volgend jaar zeker weer Grand Prestige!!

Gereisd Met partner in september 2015

Uitstekend!

Jackie
21-10-2015

Niet al het personeel is even vriendelijk maar het personeel wat er savonds loopt bij de bar buiten en in de disco zijn zeker goede mensen en werken hard.

Je hoeft zelf niet eens naar de bar te gaan om je drank te halen, ze komen t je zelf toebrengen.

Prima hotel voor jongeren, niks te klagen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2015