Zoover

8,5

Top hotel

Peter koelewijn
23-7-2017

Een super hotel niet te groot en ideaal voor met de kinderen.en de mensen zelf zijn daar ook super vriendelijke kom zeker weer terug

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Zeer goed toeven daar.

jacob van de Groep
2-6-2017

Zeer goed hotel,goede animatie, eten goed.vriedelijk personeel. Aanrader!👌

Gereisd Met partner in mei 2017

Gezellige plek voor vakantie

Joey van de Groep
2-6-2017

Grand prestige is een mooi hotel! Entertainment is goed. Zwembad is mooi en kindvriendelijk.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Zeer goed Hotel

Henk
2-6-2017

Zeer goed hotel met vriendelijk personeel .

Geweldig mooie zwembaden met een zeer groot strand.

A la carte restaurants maar ook uitgebreid buffet diner.

Mooie tuinen om te wandelen of te relaxen.

Bij problemen is er zeer goede guestrelation Asude.

Heb er een geweldige vakantie nu.

En ga zeker in september weer terug.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

zeer goed

willy pittoors
22-5-2017

het hotel is zeer goed,misschien wat verouderd,maar ja de hotels kunnen niet allemaal gisteren gebouwd zijn

Gereisd Met partner in september 2015

Hooguit 3 sterren

TS
24-10-2016

Het hotel ligt op een mooie locatie en het personeel is erg vriendelijk. Met de bus ben je voor 1 euro in Side of Manavgat. Deze plaatsen zijn zeker de moeite waard. Helaas is het hotel erg verouderd. De badkamer is klein en zeker niet schoon. Wij zijn bij andere gasten op de kamer geweest en ook daar was de badkamer erg vies. Veel schimmel in de hoeken en de vloer is erg vies, gebruik van badslippers op de badkamer en in het bad is een must. De lakens zijn gescheurd en ons bed was vies met gele kringen. De airco was stuk waardoor wij slecht geslapen hebben. Daarnaast lopen er ontzettend veel wilde katten die overal op zitten, zoals op de stoelen en de tafels in de ontbijtzaal. Als je niet van katten houdt ga er dan zeker niet naartoe.

Kortom een hotel wat absoluut geen 5 sterren waard is maar voor Turkse begrippen hooguit 3 sterren

3,5 ster

Bo Britt
4-10-2016

Klantenservice vonden wij vrij slecht. De mensen daar spreken amper Engels.

Het hotel ziet er van buiten en in de lobby goed uit. Kamers niet erg schoon, met name de badkamer niet. Overal haren en schimmel. Minibar was ook erg karig en werd de hele vakantie niet bijgevuld.

Het eten was wel aardig. Jammer dat er s middags geen variatie was. 8 Dagen lang hamburger met friet of een pizza als lunch, gaat toch vervelend. Diner was grote selectie, maar het eten was vrijwel altijd koud.

Het is geen ramp om er te verblijven, we hebben ons er goed vermaakt.

Echter, voor een 3,5 sterren resort zou het prima zijn. 5 Sterren resort? Nee...

Geen 5 steren waard

Carolina Gorter
24-9-2016

Wij kwamen de 9 sept aan werden voor de slagboom uit de bus gezet en zoek het maar uit moesten een heel eind met onze koffers na boven lopen..

Toen wij op onze kamers kwamen was het niet schoon, zo heeft dat 12 dagen geduurd. En elke avond gingen wij na de receptie toe om handdoeken te vragen en of ze aub schoon kwamen maken. Maar helaas deden ze dit maar twee keer in de 12 dagen na veel gezeur .We kregen het idee dat onze kamer besmet was dat ze daarom niet kwamen.

geen 5 sterren waardig,

Karin
23-9-2016

aangekomen op 14 sept in hotel Grand Prestige, die zijn naam totaal geen eer aan deed, zeer onvriendelijk personeel, de kamer was ook niet schoon, overal haren op de badkamer, een kledingkast waar een deur van ontbrak,de muur van het balkon vol met kraters van schimmel, een informatiemap die binnen in vol met groen en zwarte schimmel zat, de minibar met daarin 2 pakjes sap en 2 kleine flesjes spa rood, met houdbaarheidsdatum van 1 juni 2016. de bedden waren zo keihard alsof je op een plank lag. het restaurant was vies, en het eten vaak koud, vooral het avond eten wat er al neer werd gezet om 17:30, terwijl het buffet geopend werd om 19:00. ook liep men met vieze etenskarren rond om op te ruimen terwijl je zat te eten. en die lieten ze ook gewoon nog staan waar jij zat te eten! gezellig... met je glaasje bijna warme witte wijn! gadver! aan gekoelde wijn doen ze niet aan.

wat ons opviel was dat er gasten waren me goud kleurige bandjes,terwijl wij een wit bandje hadden, we kwamen er achter dat de gouden bandjes waren als je vaker in het hotel was geweest. de gasten met gouden bandjes hadden een streepje voor! schandelijk! en de schoonmaak? bah, gewoon een dweilsysteem in de vijver dopen en ermee de vloer dweilen bij het buitengebeuren waar je kon eten, wat een viespeuken!!! dit zagen wij gebeuren vanuit onze kamer! de 3 al carte restaurants waren al tijden gesloten, onbegrijpelijk dat je als reisorganisatie dit hotel aanbiedt. en 5 sterren? zeker niet! kapot schamen moet je je dan! echt een ouwe meuk! overal waar je ook keek. positief puntje was het zwembad. en heb je een hekel aan katten? nou, dan zeker niet gaan! die springen op lege tafels,en het personeel doet net of ze niets zien! verder zijn er veel Russen. nee, voor ons geen Grand prestige meer.

Redelijk hotel. Kinderbad in slechte conditie.

gea
15-9-2016

We zijn naar Grand Prestige gegaan vanwege het kinderbadje (met schip) voor onze zoon. De hele week dat wij er waren wat het badje óf dicht óf werd er iets aan gerepareerd. Kreeg hier geen goed gevoel bij. En dat bleek ook wel want er was een ongeluk geweest in de week ervoor. Kinderspeeltuin was ook oude meuk. Als ik zonder kind was gegaan had ik denk ik een hogere waardering gegeven. Er zijn genoeg hotels in Antalya regio die voor dezelfde prijs een betere kwaliteit leveren.