Zoover

Hotel Turan Prince

Hotelstersterstersterster
7,3

2019

Een hotel om terug te keren!

JentheM
18-7-2019

11 dagen enorm genoten van de vakantie!

Bij aankomst vooral zelf initiatief moeten nemen voor het inchecken, en direct naar de ‘overkant’ gestuurd. Eerst vonden we dit een nadeel, maar juist daar is het rustig ‘s avonds (shows zijn aan het hoofdgebouw), juist wat je nodig hebt voor het slapen.

Het domein was enorm groot, enorm mooi ingericht en ook goed onderhouden.

Wat het eten betreft waren we sprakeloos, voor ieder wat wils! Pasta, grill, pita, dieet, kids,.. :D

Het personeel is wat stijver, maar dat maakte dat we als vrouwen niet constant ‘prinses’ werden genoemd, ook eens aangenaam! De twee die ons het meeste plezier hebben bezorgd zijn Berrat (animation) en Güney Demircan (poolbar). Elke dag de killer dart, ons favoriete spelletje! En ‘s avonds na de show wist Güney ons met de nodige portie humor ons te voorzien van de nodige drankjes. De enige twee gasten die leven voor hun job en het echt graag doen!

Gereisd Met vrienden in januari 2019
Holiday Concierge, Guest Relation Manager, 20-7-2019

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw positieve opmerkingen en de tijd die u hebt genomen om ze te ontvangen.

Het is altijd een plezier voor ons om te weten dat onze klanten zich prettig voelen bij ons en dat we hen kunnen tevreden stellen met onze diensten. We wensen je het allerbeste tot onze volgende vergadering en verblijf,

Met vriendelijke groeten

SENTIDo Turan Prince Mangament

Top hotel ! Aanrader !

Fam Bouwman
5-5-2019

Goed hotel , erg schoon , lekker gevarieerd eten , mooie ligging , mooi resort met mooie tuin en fijn strand.

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Holiday Conicerge, Guest Relation Manager, 10-5-2019

Dear Guest,

Thank you for taking time to write a review about our hotel SENTIDO TURAN PRINCE. As the SENTIDO Turan Prince family we are happy that you are satisfied with our quality and service in our hotel. We would like to welcome you again.

Fantastisch!

Martha van duijvenbode
15-3-2019

Het is super gezellig netjes en heerlijk eten met leuk animatie team gaan nu in april 2019 voor de 3de keer er naar toe!!

Gereisd Met vrienden in mei 2017
Holiday Concierge, Guest Relation Manager, 10-5-2019

Onze tweede thuis, geweldig

Ineke van Kuyk
16-10-2016

Wij komen al 10 jaar lang in dit hotel met grote tevedenheid en zijn dit jaar voor de 19de keer geweest.

Wij voelen ons er thuis door de persoonlijke benadering en het vriendelijke personeel.

Er zijn 4 restaurants te weten een turks, een vis en een italiaans resaurant waar je 1 maal per week kan gaan eten.

Dan is er nog het buffetrestaurant met veel diverse gerechten

Het strand is groot en schoon evenals de twee zwembaden

Kamers zijn ruim en vorig jaar voorzien van nieuw laminaat op de vloer nieuwe gordijnen en alles is opnieuw geverfd

Er is antertainment en elke avond een show en soms live muziek

Een echte aanrader en voor ons een tweede thuis

Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 17-10-2016

Dear Mrs. Ineke,

Thank you for taking time to write a review about our hotel SENTIDO Turan Prince. As the SENTIDO Turan Prince family we are happy that you are satisfied with our quality and service in our hotel. We would like to welcome you again.

zeer goed hotel

Jan Brasser
23-9-2015

Turan Prince is een heel goed hotel met vriendelijk personeel.Ruime keus aan eten en genoeg variatie ondanks dat niet alles even warm is zit er altijd genoeg dingen bij die je lekker vind.Assortiment van lees en vissoorten is ruim gegrild,gerookt of gestoofd [makreel,zalm,forel e.d ] en ook na 22.00 uur is er nog mogelijkheid om nog wat te eten dus makkelijk als je heel vroeg weg moet of laat aan komt dit geen groot assortiment maat beter iets dan niets.Wc's worden met grote regelmaat schoongemaakt,kamers worden netjes bij gehouden en animatie is er genoeg.Animatie is er ruim voldoende voor wie daaraan wil meedoen.De enigste minpunten zijn dat er in de eetzaal soms te weinig zitplaats is maar we hebben nooit langer als 5 minuten moeten wachten.Bij het zwembad zijn ook te weinig plaatsen en er worden dus ook altijd handdoekjes op de ligbedden gegooid om de plaatsen te reserveren [waar gebeurt dit niet].

Kortom het is de moeite waard om naar dit hotel te gaan

Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 15-3-2016

SENTIDO Turan Prince Management

Fantasche

Fam.van Slooten/deBoer
25-8-2015

Hotel Sentido een geweldig mooi hotel, mooie ligging, lekker aan het strand is ook wat waard, vriendelijk personeel, wij hebben gewoon alleen maar plus punten voor dit mooie hotel, een echte aanrader en we gaan er zeker nog eens naar toe ,wij hadden een mooie aanbieding dan is het zeker aan te bevelen

Gereisd Met vrienden in juni 2015

SENTIDO TURAN PRINCE MANAGEMENT

Mijn tweede thuis

willy-hans
17-8-2015

Voor de 8ste keer in Sentido Turan prince geweest en ik ga zeker weer terug. Geweldig hotel waar ik me heel erg thuis voel!!!

Personeel is heel vriendelijk en de restaurants zijn goed, lekker eten en goede bediening in de a la carte restaurants

Kamers zijn goed en comfortabel en het strand is super en genoeg ligbedden voor iedereen!! Net buiten het hotel zijn veel winkels waar je lekker kunt shoppen!!! Echt een aanrader!!!

Dear Guest,

Thank you for taking time to write a review about our hotel Sentido Turan Prince. As the SENTIDO Turan Prince family we are happy that you are satisfied with our quality and service in our hotel. We would like to welcome you again.

Sentido Turan Prince Management

Fantastisch hotel

Ineke
17-8-2015

Mijn man en ik waren in Turan voor de 16de keer met een groepje vrienden

Sentido Turan Prince is onze tweede thuis geworden en we zijn bevriend geraakt met veel mensen van het personeel en met de stamgasten die ook elk jaar terug komen.

De kamers zijn pas opgeknapt en hebben een huiselijke uitstraling en de badkamers worden deze winter opnieuw gedaan. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en niets is hun te veel. De restaurants zijn goed en gezellig en het strand is super met genoeg ligbedden voor iedereen!!! Er is een relaxpool en een aquapark voor de kinderen en een spa waar je heerlijk kunt relaxen en genieten van verschillende behandelingen . Wij gaan zeker terug volgend jaar en nog vele jaren daarna. Dit hotel en de mensen die er werken hebben ons hart gestolen vanwege hun inzet en hun vriendelijkheid. Goed werk Sentido Turan Prince!!!!!!!

Sentido Turan Prince management

nooit meer

jo
28-7-2015

rustige periode zal het personeel misschien vriendelijk zijn , maar ik vond het zeker niet ....alleen als je zelf turks ben, babyflesje even in stopcontact steken is niet mogelijk bij een werknemer en bij de vorige weer wel ..dus nee moet kind of babyvriendelijk vind ik dat in een 5 sterrenhotel ...me zoon liet zien niet eens te zijn omdat er stopcontacten waren ...word er in turks gezegt nxxk je moeder ...je ziet ook dat ze onder elkaar de mensen belachelijk maken door iemand aan te kijken dan in turks praten weer kijken en onbeschoft gaan lachen nee dit hotel moet echt reorganiseren willen ze het gaan redden want het os jammer omdat hotel best leuk uitzie ...eten is onder de maat van 5 sterren je kan er een bordje opscheppen maar bijzonder is het echt niet en in hoogseizoen een hele lange rij .....voor eind buffet alles al kou .....nooit meer

Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 7-8-2015

Dear Guests,

at first of all we would like to thank you for choosing our hotel as your holiday destination. Only with your construktive criticism and ideas, we are able to improve our service for you.

We would especially look forward to welcoming you again. We wish you a wonderful time.

With best regards,

SENTIDO Turan Prince MANAGEMENT

Geweldig leuk hotel

martha
18-5-2015

hele leuke vakantie gehad toen we aan kwamen kregen we een drankje aardbeien en verfrissingdoekjes aangeboden zeer lekker heel vriendelijk werden we geholpen en door renovatie van de familiekamers in het park kregen wij allemaal een kamer in het hotel die net fris geverfd waren en opgepimpt zijn.Het eten was lekker en natuurlijk ook altijd patatjes en pasta maar daarnaast heel veel andere keuzes dus net wat je wilt en oh die croissantjes s óchtends en de verse sinasappelsap heerlijk.Animatie team is echt geweldig niet opdringerig juist heel gezellig ook voor een leuk praatje het is een team die goed met elkaar overweg kent dat merk je gelijk ons lievelingetje is Tufan haha maar de kidsclub en mini club is ook helemaal super onze kleintjes 3 en 5 jaar hadden het helemaal naar hun zin een hele lieve jongen van de kidsclub ockran wij gaan in ieder geval volgend jaar terug oh enne wij hadden nieuwe matrassen en we hebben alvast mogen kijken hoe de familiekamers in het park worden heel Mooi

Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 1-6-2015

Dear Guest,

We would like to welcome you again.

SENTIDO Turan Prince management