Zoover

Hotel Turan Prince

Hotelstersterstersterster
7,3

2019

Zeer fijn, een aanrader voor families met kinderen

Fam den Hollander
26-8-2019

Erg prettige vakantie gehad. Check-in duurde lang, wel een uurtje in de lobby mogen hangen. Mooi resort, goed onderhouden en schoon, mooie kamer. Eten was goed, na 7 dagen kwam er een beetje de sleur in qua variatie, maar wel voor ieder wat lekkers qua salades, soep, hoofdgerechten en toetjes. Ontbijt uitgebreid met vers fruit, diverse broodjes en beleg. Middageten uitgebreid zoals avondeten, wel steeds wat anders. Onze dochter moet glutenvrij eten, chef deed er steeds moeite voor en nam tijd voor onze meid om te laten zien wat ze wel en niet van het buffet kon eten. Wel zelf pannenkoekenmeel en glutenvrije spaghetti meegenomen die door de chef dan werd gemaakt. Zwembaden mooi, leuke glijbanen en aardige animatie gedurende de dag en avonds voor de showtime. Handdoeken leggen belachelijk, s’ochtends vroeg opstaan om plek te reserven, vanaf 01:00 uur! Wifi is 3x waardeloos, echt niet van deze tijd. Grote bazaar letterlijk voor de deur.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Holiday Concierge, Guest Relation Manager, 3-10-2019
Dear Guest, thanks for spending some time sharing your experiences with us. We will be very glad to you again soon to welcome in our house. Best Regards, Sentido Turan Prince

Thielens
1-8-2019

Super goed hotel! Heerlijk eten mooie zwembaden. De zee is helder en rustig. En wat een gastvrijheid ongelofelijk wat een vriendelijk personeel allemaal stuk voor stuk. Wij zaten in het bijgebouw aan de overkant. Dat was heerlijk rustig met een apart zwembad dat was een extraatje. We hebben genoten. Normaal gesproken ga ik nooit terug naar het zelfde resort maar deze gaan we zeker nog eens over doen. Top!!

Holiday Concierge, Guest Relation Manager, 11-8-2019

Dear Guest;

Thank you for taking the time to write a review about our hotel SENTIDO TURAN PRINCE. As family SENTIDO Turan Prince we are pleased that you are satisfied with our quality and service in our hotel. We would like to welcome you again.

Zeer slecht

Janssen
22-7-2019

Voedselvergiftiging opgelopen in dit hotel!!!

Eten is ook vooral Turks gericht. Overvol restaurant.

Handdoeken al leggen om 7u. Anders geen ligbed meer.

Kinderdisco elke dag juist dezelfde liedjes in juist dezelfde volgorde. Personeel helemaal niet vriendelijk!

Kamer voor 4 personen is zeer krap.

Wifi waardeloos!!

Geen aanrader dit hotel!!!

Holiday Concierge, Guest Relation Manager, 28-7-2019

Geachte gast;

Allereerst willen we u bedanken voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie!

We danken u ook voor het delen met ons van uw ervaringen en indrukken met andere reizigers,

We betreuren het ten zeerste dat we niet volledig aan uw persoonlijke verwachtingen en verwachtingen hebben kunnen voldoen en willen hier graag op wijzen

Natuurlijk kunnen op sommige gebieden tekortkomingen steeds weer voorkomen, maar soms geven persoonlijke gevoelens een vertekend beeld.

We hadden graag een open oor voor u om de tekortkomingen te bespreken.

In de hoop u weer als gast in ons huis te mogen verwelkomen, wensen we u nog veel meer mooie vakanties in Turkije en sturen we u vriendelijke groeten.

Nooit meer

Daniels
22-7-2019

1 week verbleven in dit hotel.

Zeer ziek geworden.

Ziekenhuisopname gehad in België. Verdict was een darmontsteking opgelopen door eten in dit hotel.

Ook helemaal niet kindvriendelijk.

Holiday Concierge, Guest Relation Manager, 28-7-2019

Geachte gast;

Allereerst willen we u bedanken voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie!

We hadden graag een open oor voor u om de tekortkomingen te bespreken.

Met moeite minpuntjes gevonden

Angela
21-6-2019

Wij zijn 10 dagen geweest met 2 kinderen (4 en 2). Kamer A2A in hoofdgebouw, blok A, (zijkant tegenover ander resort) was prima. Geen moderne inrichting, maar netjes. Kamer ingericht met een 2-persoonsbed met daarnaast een stapelbed, afgeschermd met een houten kamerscherm. Nadeel: op het balkon zitten was niet prettig door het lawaai van de airco's die bij elkaar geplaatst waren. Badkamer: netjes. Leuke inrichting van het resort, gave zwembaden. Tof voor (kleine) kinderen, net als de speelplek. Eten, buffet, was goed, op een gegeven moment bekend. Jammer dat je altijd binnen zit. A la carte eten? Paar dagen van tevoren reserveren! Geen badhanddoeken meeslepen: krijg je daar.

Leuk personeel, lekkere cocktails en gave shows! Kids disco is leuk, wel echt ingestudeerd. Nadeel: de wekker zetten om een handdoekje te leggen...waardeloos. 1e dagen was het 8u, daarna om 7u al..Ze doen er niks aan. Massage van Thaise vrouw gekregen: top!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Holiday Concierge, Guest Relation Manager, 21-6-2019

Geachte gast

geachte gaste,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven over ons hotel SENTIDO TURAN PRINCE. Als familie van SENTIDO Turan Prince, zijn we blij dat u tevreden bent met de kwaliteit en service in ons hotel. We verwelkomen je graag opnieuw.

Super!!

Yasmin
2-5-2019

Super tevreden over dit hotel! Schoon, vriendelijk, alles was goed behalve koude zwembaden.

Dear Guest,

Thank you for taking time to write a review about our hotel SENTIDO TURAN PRINCE. As the SENTIDO Turan Prince family we are happy that you are satisfied with our quality and service in our hotel. We would like to welcome you again.

Nooit meer.

Samad
1-5-2019

Vijf sterren is niet altijd vijf sterren zo blijkt wel weer. Bed was te hard. De kamers waren veel kleiner dan verwacht. Geen bad. Rumoerige kamers. Kwaliteit eten en drinken was soms goed maar toch vaak ook slecht (koud, geen goede smaak, slechte kwaliteit etc). Service was ook minder dan ik gewend ben van een vijf sterren resort. Zo werd ik door de badlaken medewerker van de Spa onbeschoft afgewimpeld omdat ik op de eerste dag voor de kids nieuwe badlakens nodig had (kennelijk gold er een ongeschreven regel dat je niet vaker dan 1 keer per dag je badlakens mag inruilen!!??). Erg slecht! Wifi was waardeloos!! Traag internet waarbij je bovendien iedere keer opnieuw het wachtwoord moest intoetsen. Animatie viel zwaar tegen. Zwembad is vanwege gladheid gevaarlijk voor kids (glijden erg snel uit). Dit ben ik bij andere resorts niet gewend. Omgeving is trouwens lelijk; fethiye is veel mooier! Kortom een flinke tegenvaller. Positief:

Dear Guests,

Thank you for choosing our hotel as a holiday destination. Only with your through constructive criticism and ideas, we can develop the service.

We are especially looking forward to welcoming you again. I wish you a great time.

Best regards

Fantastisch!

Marloes
26-4-2019

Wat een gastvrijheid! Iedereen in dit hotel zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. We zaten in een tuinvillage, prachtig. Eten was divers en heel goed. Overal was het brandschoon. Het resort was groot maar in april best rustig en dat is fijn. Aan het strand met heerlijke bedjes. 2 minpuntjes: zwembadwater niet verwarmd dus koud vroeg in het seizoen. Ook WiFi werkte lang niet overal goed. Maar wij zijn verder vol lof en raden het zeker aan!

SENTIDO Turan Prince

Top vakantie. Voor herhaling vatbaar.

Fabrice
17-7-2018

Bij aankomst goed onthaald, glaasje champagne en ijskoud doekje ter verfrissing gekregen.

Wij hadden een A2A kamer in het hoofdgebouw, terras met zicht op zwembad en zee. Standaard kamer met 2p bed, 1p bed en een 1p sofa-bed. Kamer was ruim genoeg maar wel weinig kastruimte. Gevulde minibar aanwezig. Badkamer was verouderd en mag vernieuwd worden. Met douchezeep, shampoo en handzeep. Gratis kluisje beschikbaar.

Buffet restaurant was dik in orde, zelden in Turkije zo veel verschillende keuzes gezien en van goede kwaliteit. Witte en roze wijn waren lekker. Coctails vielen ook in de smaak. Jammer dat er enkel coctails beschikbaar zijn aan het hoofdzwembad en niet in de bar aan het kinderzwembad. Italiaans buffet restaurant was ok, pizza's vielen in de smaak bij de kinderen. Restaurant Belloni achter de glijbanen was ok voor een middagsnack. Gozleme (turkse pannekoeken) zouden meer trek hebben met suiker en Nutella. Nu met geitenkaas. Ijsj

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018
SENTİDO TURAN PRINCE HOTEL TEAM, Guest Relation Manager, 9-1-2019

SENTIDO Turan Prince

3de maal naar hier gekomen. Prima hotel.

Eddy
9-5-2017

Gekomen met echtgenote en kleinkind. Aanrader. Alles verliep naar wens. Kamer met mooi zicht . Strand dichtbij evenals winkeltjes. Met dolmus naar Side geen probleem, stopt aan hotel. Lange wandelingen langs strand zijn heerlijk. Om terug te komen.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017
Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 13-5-2017