Zoover

Hotel Turan Prince

Hotelstersterstersterster
7,3

2008

niet slecht maar gaan niet nog een keer.

sylvia
28-10-2008

kamers verouderd, kleine badkamer. Voor een 5 sterren hotel meer van verwacht. Water in zwembad te koud. Animatie bij de mini-disco erg suf. Geen uitstraling, geen enthousiasme.

Apparaten in de fitnesszaal waren bijna allemaal defect.

Dear Guest,

Thank you for taking time to write a review about our hotel SENTIDO TURAN PRINCE. As the SENTIDO Turan Prince family we are happy that you are satisfied with our quality and service in our hotel. We would like to welcome you again.

Erg goed!

danny
26-10-2008

Zijn met de hele familie geweest en het was fantastisch! We hebben een heerlijke week gehad en ook de kids hebben zich uitstekend geamuseerd. Animatie was prima, eten was indrukwekkend, en de bediening erg aardig en behulpzaam. Echte aanrader voor als je lekker een weekje wil relaxen.

geweldig hotel , kindvriendelijk

stephan en bianca sem en mees
20-10-2008

een mooi hotel met zeer vriendelijke personeel. Goed eten, nette kamers, lekker eten en een zeer mooie ligging. Voor ons(wij zijn van 9-10 t/m 16-10 geweest)was het een zeer geslaagde vakantie. Volgend jaar weer

SENTIDO Turan Prince

Vergane glorie, was veel beter !!

Bart Janssen
19-10-2008

Jammer, we zijn drie keer terug geweest als tevreden bezoekers, maar dit jaar laat de kwaliteit helaas na.

Als in een steeds ouder wordend gebouw, de service. zuiverheid, vriendelijkheid en aandacht een dalende lijn vertoont, ben je zeker als vaste bezoeker niet content. We hadden graag een vierde keer geboekt, maar helaas voor ons geen 4e keer.

Prima Hotel !

Caroline van Zeumeren
7-9-2008

Wij snappen niet dat sommige mensen kunnen klagen over dit hotel. Wij gaan in Oktober weer terug, het is ons zeer goed bevallen. De prijs kwaliteit verhouding is dik in orde. Het eten vonden wij ook voortreffelijk!

Gereisd Familie in september 2008

Dramaaaaaaaa

Gonca
1-9-2008

Dag mensen wij zijn in augustus voor een weekje naar dit afschuwelijke hotel geweest. Ik ben het helemaal met meryem eens wat is dit hotel toch een drama. Tijdens het eten moesten we wel elke keer op bekers wachten die we uiteindelijk gloeiend heet kregen. Het drinken was inderdaad warm. En het eten te vettig en elke dag het zelfde. Animatieteam is oversext vond het geen bal aan. Volgens mij is die meneer van Beek hieronder voor het eerst in Turkije en heeft nog geen ander hotel gezien. Dit hotel is nog geen 3 sterren waard.

Ik kom hier nooit maar dan ook nooit meer.

Dear Guest,

Thank you for taking time to write a review about our hotel SENTIDO TURAN PRINCE.. We would like to welcome you again.

top hotel

petra
27-8-2008

een zeer goed hotel.

de kamers zijn schoon.

het eten is goed en zeer gevarieerd.

het is een mooi zwembad zeer geschikt voor kinderen en overzichtelijk.

de zee is makkelijk berijkbaar via het hotel.

er zijn leuke winkeltjes in het hotel.

gewon een hotel waar je niks nagatiefs van kan zeggen.

wij zijn 11dagen in jullie geweest en er waren weinig russen en genoeg nederlanders

SENTIDO Turan Prince

Fantastisch, klagers moeten niet zeuren

F. van der Beek
26-8-2008

Wat een enorm kletsverhaal hieronder, nog even afgezien van het taalgebruik. Het eten is perfect, mensen die hierover iets over te mauwen hebben doen dat alleen om interessant over te komen. Kamers zijn zeer schoon, zwembad is mooi, strand is inderdaad even tippelen, maar 2 kilometer is een kletsverhaal. Driehonderd meter en niet meer. Er zijn veel Russsen en die zijn chagrijnig en dringen voor, maar daar kun je ook wat van zeggen en dan binden ze wel in. Personeel is zeer vriendelijk, maar Duits is de voertaal, een andere taal kennen ze niet. Tip: ga eens met de boot naar Turance Prince World. Dat is een leuke dag uit.

heel erg tegengevallen

Meryerm
25-8-2008

Wij zijn in augustus 2weken naar TURAN PRINCEgeweest.

Mensen dit is n 4sterren hotel,ga daarom nu nog je reis annuleren!Dit hotel heeft 1 zwembad die is maar 130 cm diep.Het eten is echt iedere dag hetzelfde,er zijn vaak geen bekers frisdrank was gewoon warm niet lauw maar WARM als het n 3sterren hotel zou zijn dan kon ik er nog vrede mee hebben maar er staat dat t een 5 sterren is?Nou echt niet!het is het gewoon niet waard om hier na toe te gaan,de annimatie viel opzich mee t personeel is aardig maar daarvoor kan ik nog steeds niet zeggen ga er heen, als je een keer ipv het zwembad naar de strand wou moest je helemaal na het gebouw lopen waar de lift zit(blauwe gebouw) dan ging je met de lift oof trap naar beneden en dan loop je n kilometer of 2 dan kom je aan op het strand, en als je wilt eten moet je echt na boven want dat restaurantje bij het strand hebben ze bijna niks

Dear Guest,

Thank you for taking time to write a review about our hotel SENTIDO TURAN PRINCE. . We would like to welcome you again.

Een prima vakantieverblijf

Ron IJssel de Schepper
20-8-2008

We hebben twee weken een FANTASTISCHE vakantie gehad. Kamers zijn zeer ruim, alles was aanwezig, incl. kluis. Rondom het grote zwembad met diverse glijbanen genoeg ligruimte in zon en schaduw. Een groot zandstrand, langzaam aflopend in schoon en helder zeewater. Personeel was tegen ons zeer vriendelijk, we werden vriendelijk behandeld en kregen alles gedaan wat we vroegen, De kamer werd elke dag uitstekend verzorgd, kortom niets te klagen wat bediening betrof. Het aanbod van eten is genant groot, er was zoveel om uit te kiezen en het smaakte prima, petje af voor alle mensen die het voor elkaar kregen om dat alles zo snel te serveren. Het animatieteam werkte zich uit de naad met elke dag een show voor jong en oud. Minpunt was de presentator die irritant overkwam en met de bingo voor chaos zorgde door zijn slechte uitspraak. De vele Russen zijn egoïstisch, a- sociaal en gulzig, de Duitsers bleken fijne mensen! De receptie was niet altijd top door de gebrekkige talenkennis.

AANRADER !!