Zoover

2019

Nooit meer

Nicole
29-9-2019

Een vakantie niet meer voor herhaling vatbaar, al 20 keer Turkije maar een van de slechtste hotels ooit

Prachtig hotel ,mooie kamers, prachtige tuin ,leuke pier om te liggen ,goede ligging maar daarmee is alles gezegd

Niet wat in de brochure stond i.v.m. All in

Kinderen niet te doen,huilende baby's , onbeschofte kinderen, vervelende mensen die al hun eten laten staan nadat de tafel vol staat met eten, niet te doen

Eten meestal lauw, geen show cooking, nooit iets vers afgesneden, desserts alle dagen hetzelfde , pruimen en fruit steenhard, restaurant aan zee altijd hetzelfde , steeds dezelfde bakken met hetzelfde eten, dranken lauw en hete glazen ,cocktails is siroop met een scheutje lokale drank in ,geen service aan het strand of pier, ver stappen om een drankje te halen,geen vitaminearm die eens rondkwam

De Italiaanse restaurant , geen Italiaanse kost en op een uur was het afgelopen,vlug,vlug,vlug

Visrestaurant hetzelfde

Gereisd Met partner in september 2019
Holiday Concierge, Guest Relation Manager, 3-10-2019
Dear Guest, thanks for spending some time sharing your negativ and positive experiences with us. We will be very glad to you again soon to welcome in our house. Best Regards, Sentido Turan Prince

Super

Eva
8-8-2019

Het is erg netjes en kindvriendelijk park. Als je een jong gezin hebt, is dit hotel ideaal. Als je vakantie wilt houden zonder kleine kinderen om je heen, moet je hier niet heen gaan. Verder is het een top hotel.

Gereisd Met partner in augustus 2019
Holiday Concierge, Guest Relation Manager, 11-8-2019

Dear Guest;

Thank you for taking the time to write a review about our hotel SENTIDO TURAN PRINCE. As family SENTIDO Turan Prince we are pleased that you are satisfied with our quality and service in our hotel. We would like to welcome you again.

Super prijs kwaliteit.

Dick
1-11-2017

In voor en najaar prefect voor het weer. Verder is het dan niet zo druk. Eten is altijd super. Komen hier al 10 jaar. Alles op eigen terrein. Voor ons is alles altijd perfect geregeld. Kamers wat gedateerd maar altijd schoon. In de winter worden alle badkamers gerenoveerd. En het restaurant verbouwd. Zandstrand en eigen pier. Naar vliegveld 45 min. Hoogseizoen is een ander verhaal. Daar moet je andere revieuws voor lezen. We gaan weer begin mei 2018.

Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 2-11-2017

Dear Guest,

Thank you for taking time to write a review about our hotel SENTIDO TURAN PRINCE. As the SENTIDO Turan Prince family we are happy that you are satisfied with our quality and service in our hotel. We would like to welcome you again.

SENTIDO Turan Prince

Nooit meer was het zelfs gratis

Alex De Groote
20-9-2017

Wie een hotel zoekt waar je van 's morgens tot 's avonds wenende en huilende kleuters wil horen dat is daar de plaats bij uitstek .Geen variatie in het eten dat daarbij nog niet warm is ook . Je bent er als niet oost-blokker niet welkom .Dit hotel werd ons aangeboden door touroperator als een goed en rustig hotel .Een lekkende airco juist boven ons bed .De kamers worden bijna of niet gekuist en na een zogezegde kuisbeurt was onze kamerdeur zelfs niet dicht .

Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 25-9-2017

Dear Guests,

at first of all we would like to thank you for choosing our hotel as your holiday destination. Only with your construktive criticism and ideas, we are able to improve our service for you.

We would especially look forward to welcoming you again. We wish you a wonderful time.

With best regards,

SENTIDO Turan Prince

Perfect hotel, zou het aan iedereen aanbevelen

Verschoore Rudy
16-7-2017

Rustige ligging met een groot privé strand met mooie stijger. Een prachtig en onderhouden zwembad. Een apart kinderbad met veel speeltuig, wondermooi. Keuze uit 3 verschillende restaurants. Het eten is er zeer gevarieerd en lekker. Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam. Iedere dag een jong team die de animatie verzekerd. Is reeds de 13de keer dat wij dat hotel hebben geboekt, en telkens hadden wij geen negatieve opmerkingen.....dus.....volgend jaar terug boeken. Een aanrader !!!!!!!!!!!!

Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 20-7-2017

5sterren waard

Goed verblijf gehad
13-6-2017

Toen we aankwamen kregen we meteen een welkomsdrankje en een nat handdoekje om te verfrissen.

Wij hadden een kamer in het park-villa gebouw. Kamers zijn zeer mooi en modern, wel aan de kleine kant. Badkamer is niet zo modern tegenover de slaapkamer. Wc spoelde zeer slecht door.

Het personeel is steeds vriendelijk. In het hotel spreekt iedereen vlot Duits (ik niet)maar buiten aan de balie is dit een kleine ramp.

Het animatieteam was Top !! Zeer goede en professionele shows in de avond en ook in de dag bijna elke moment ergens iets te doen, dus zeker geen verveling.

Het eten is over het algemeen goed. Het buffet is heel lekker, gevarieerd en warm. De snackbar ook zeer lekker en gevarieerd alleen was het eten daar niet zo warm (hamburgers vaak koud/lauw). De eerste dag als we toekwamen meteen gaan horen om a la carte te reserveren, konden we enkel nog maar het Turks restaurant nemen want het Italiaanse was al voor de gehele week volzet.

Wat we spijtig vonden was dat jij nergens voor eten echt buiten kan zitten in het zonnetje, wat in de maand mei wel aangenaam zou zijn in de avond. Enkel binnen of beperkt overdekt buiten.

Fijn dat er buiten vele winkeltjes zijn ! Hoef je niet meteen een dolmus te nemen.

Prijs/kwaliteit (wij betaalden 600euro pp voor een week eind mei) Zeker de Moeite!!

Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 15-6-2017

SENTIDO Turan Prince

Leuke vakantie met super lekker eten

Griet
6-11-2016

Kamer in het tuin gedeelte :

+ Ruime kamer

Zwembaden :

+ Proper

+ Veel verschillende zwembaden

Animatie :

- Flauw in vergelijking met andere hotels in Turkije, ze doen hun best maar het is niet echt op niveau

Oda İpucu: Boek zeker een kamer in de tuin, rustig, ruim en aan een rustig zwembad

Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 7-11-2016

Top locatie

Dick H
31-10-2016

Goed hotel mooie locatie, eigen strand aan het hotel,korte transfer, winkeltjes om de hoek. Eten is goed.

Indien het hotel vol is erg druk in de eetzaal.

Gereisd Met partner in oktober 2016
Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 1-11-2016

Uitstekend

Joke
30-9-2016

Echt genoten in dit hotel, alles even netjes onderhouden, eten uitstekend, gezellige ligging, heerlijk strand kortom echt genieten daar!

Gereisd Met partner in september 2016
Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 1-10-2016

SENTIDO Turan Prince

Super hotel...zeker volgend jaar terug !

Verschoore Rudy
14-7-2016

Een echte aanrader. Het hotel beschikt over een groot privéstrand met een strandbar, 4 restaurants en een privézwembad voor de allerkleinsten. Het personeel is er zeer vriendelijk en behulpzaam. Netheid is er een begrip, zowel de kamers als buiten is het er dagelijks zeer proper. De animatie is er zeer gevarieerd, zelfs professioneel. Het eten is zeer lekker met veel variatie. Dit jaar was het de 10 maal dat we dit hotel hebben geboekt.....volgens jaar gaan we zeker terug!!!!!

Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 19-7-2016

Dear Guest,

Thank you for taking time to write a review about our hotel SENTIDO Turan Prince. As the SENTIDO Turan Prince family we are happy that you are satisfied with our quality and service in our hotel. We would like to welcome you again.