Zoover

7,3

Uitstekend

Joke
30-9-2016

Echt genoten in dit hotel, alles even netjes onderhouden, eten uitstekend, gezellige ligging, heerlijk strand kortom echt genieten daar!

Gereisd Met partner in september 2016
Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 1-10-2016

Dear Guest,

Thank you for taking time to write a review about our hotel SENTIDO TURAN PRINCE. As the SENTIDO Turan Prince family we are happy that you are satisfied with our quality and service in our hotel. We would like to welcome you again.

Geweldig hotel

Martha van duijvenbode
16-9-2016

Voor de 2x hier geweest en weer goed bevallen!Mooi hotel leuk personeel zeg wat in het turks en ze smelten voor je en af en toe een fooitje ken ook geen kwaad ze werken er hard voor.

Volgend jaar gaan we weer hier naar toe en hopen dat er weer hetzelfde animatieteam er is..zijn zo leuk!!!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016
Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 18-9-2016

SENTIDO Turan Prince

Super hotel...zeker volgend jaar terug !

Verschoore Rudy
14-7-2016

Een echte aanrader. Het hotel beschikt over een groot privéstrand met een strandbar, 4 restaurants en een privézwembad voor de allerkleinsten. Het personeel is er zeer vriendelijk en behulpzaam. Netheid is er een begrip, zowel de kamers als buiten is het er dagelijks zeer proper. De animatie is er zeer gevarieerd, zelfs professioneel. Het eten is zeer lekker met veel variatie. Dit jaar was het de 10 maal dat we dit hotel hebben geboekt.....volgens jaar gaan we zeker terug!!!!!

Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 19-7-2016

Dear Guest,

Thank you for taking time to write a review about our hotel SENTIDO Turan Prince. As the SENTIDO Turan Prince family we are happy that you are satisfied with our quality and service in our hotel. We would like to welcome you again.

Leuke vakantie met super lekker eten, maar geen 5*

Griet87
12-7-2016

Kamer in het tuin gedeelte :

+ Ruime kamer

+ Groot terras

- Gevaarlijk stapelbed => bovenste bed was niet voldoende beveiligd

- Hygiëne : Poetsen gebeurde met de grove borstel

Eten :

+ Verzorgd

+ Op smaak

+ Uitgebreide keuze

- Geen verse snacks id namiddag bv. oliebollen/pannenkoekjes,...

Personeel :

- Garden Bistro : Mr. werkt hier totaal tegen zijn zin, helemaal niet vriendelijk

- Je hebt niet het gevoel dat men je hier nog eens terug wil zien, er wordt geen extra moeite gedaan om je welkom te laten voelen

Zwembaden :

+ Proper

+ Veel verschillende zwembaden

- Niet voldoende ligzetels, veel mensen reserveren ver vooraf de zetels en niet aan 1 maar vaak aan meedere zwembaden

Animatie :

- Flauw in vergelijking met andere hotels in Turkije, ze doen hun best maar het is niet echt op niveau

Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 15-7-2016

Nooit meer

Glasine Hubert
22-5-2016

Vooreerst vragen of de bezetting hoofdzakelijk Turken. Indien zo te mijden.

Misschien heb ik het wel wat cru gesteld.

Meer dan 20 maal in Turkije geweest en graag gekomen en daar zijn uiteraard veel Turken ,waarvoor al mijn respect.

Als echter in het restaurant dagelijks het eten hoofdzakelijk Turks is,ondanks dat u aanschrijft dat het internationaal is.

Hoe moet ik dat dan opvatten. Bovendien was er wekelijks nog eens een extra een Turkse themadag.

Jullie schrijven voor het diner ook deftige kledij gewenst. Maar alles wordt toegelaten.

Met momenten leek het restaurant wel op een leuke kinderspeeltuin.

Meerdere keren in andere hotels lekkere pizza's en showcooking,hier niets van dat alles.

Spijtig maar helaas.

Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 23-5-2016

Dear Guests,

at first of all we would like to thank you for choosing our hotel as your holiday destination. Only with construktive criticism we are able to improve our service for you. We would like to inform that our hotel is located in Turkey and that we are an International Hotel.

We would especially look forward to welcoming you again. We wish you a wonderful time.

With best regards,

Fantastisch!

Fam. Verpaalen
4-5-2016

Wat een geweldig hotel met super aardig personeel. Kamer met uitzicht op zwembad en zee, heerlijk eten en alles zeer schoon. Ligging is direct aan het strand. De hele dag door heerlijk eten en drinken. Als je naar Side wilt stap je voor het hotel in een dolmus busje. Deze brengt je voor €2,00 pp naar Side waar heel veel winkels zijn met voornamelijk veel kleding en tassen. Wij vonden alles perfect en hebben dan ook niets negatiefs te melden over dit hotel. We hopen hier nog eens terug te komen.

Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 5-5-2016

heerlijke vakantie

Emre
5-10-2015

Weekje in turan Prince Residence verbleven. Fantastisch hotel, alles wordt in het werk gesteld om de gasten het naar de zin te maken. Alles wordt intensief schoongemaakt en opgeruimd en dat is goed te zien.

Het eten is bijna overweldigend, heel veel keus en gevarieerd

Gereisd Met partner in september 2015
Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 15-3-2016

SENTIDO TURAN PRINCE MANAGEMENT

zeer goed hotel

Jan Brasser
23-9-2015

Turan Prince is een heel goed hotel met vriendelijk personeel.Ruime keus aan eten en genoeg variatie ondanks dat niet alles even warm is zit er altijd genoeg dingen bij die je lekker vind.Assortiment van lees en vissoorten is ruim gegrild,gerookt of gestoofd [makreel,zalm,forel e.d ] en ook na 22.00 uur is er nog mogelijkheid om nog wat te eten dus makkelijk als je heel vroeg weg moet of laat aan komt dit geen groot assortiment maat beter iets dan niets.Wc's worden met grote regelmaat schoongemaakt,kamers worden netjes bij gehouden en animatie is er genoeg.Animatie is er ruim voldoende voor wie daaraan wil meedoen.De enigste minpunten zijn dat er in de eetzaal soms te weinig zitplaats is maar we hebben nooit langer als 5 minuten moeten wachten.Bij het zwembad zijn ook te weinig plaatsen en er worden dus ook altijd handdoekjes op de ligbedden gegooid om de plaatsen te reserveren [waar gebeurt dit niet].

Kortom het is de moeite waard om naar dit hotel te gaan

Lisa Aksoy, Guest Relation Manager, 15-3-2016

SENTIDO Turan Prince Management

Fantasche

Fam.van Slooten/deBoer
25-8-2015

Hotel Sentido een geweldig mooi hotel, mooie ligging, lekker aan het strand is ook wat waard, vriendelijk personeel, wij hebben gewoon alleen maar plus punten voor dit mooie hotel, een echte aanrader en we gaan er zeker nog eens naar toe ,wij hadden een mooie aanbieding dan is het zeker aan te bevelen

Gereisd Met vrienden in juni 2015
Lisa AKSOY, Guest Relation Manager, 26-8-2015

SENTIDO TURAN PRINCE MANAGEMENT

geweldig hotel

henk en evi
24-8-2015

Mooi hotel,prima kamers met zeezicht, leuk personeel, behulpzaam, eten prima

shoppen om de hoek.

strand mag wat meer zand, minder geschikt voor mensen met een beperking

Gereisd Met partner in juni 2015
Lisa AKSOY, Guest Relation Manager, 26-8-2015

Dear Guest,

Thank you for taking time to write a review about our hotel Sentido Turan Prince. As the SENTIDO Turan Prince family we are happy that you are satisfied with our quality and service in our hotel. We would like to welcome you again.

Sentido Turan Prince management.