Zoover

8,7

het was super

ko steen
30-10-2019

ons verblijf was super alles goed voor elkaar het kon niet beter iedereen heel erg vriendelijk

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Geweldig!!!

Steen
30-10-2019

Wat een geweldig park. Erg lieve aardige behulpzame mensen werken daar. We verbleven in een 6 persoons appartement, die schoon en netjes was en de hele week werd bijgehouden. Alles was erg goed voor elkaar. Het eten was erg goed, en afwisselend,en werd ook steeds bijgevuld, het ontbijt was heerlijk.Zelf bij onze vroege check out 5 uur konden we terecht voor en ontbijt! Bij de zwembaden en strand was voldoende ruimte. We verbaasden ons er dan ook erg over dat er mensen zijn die smorgens al erg vroeg bedden gingen bezet houden met handdoeken. Voor ieder wat wils op dit park. Echt een aanrader!!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2019

Lisette
24-10-2019

Jonge kinderen kunnen heerlijk uit de voeten. Treintje naar zee, vele glijbanen. Rustig zwembad, maar ook drukke levendige zwembaden. Top vakantie gehad. Eten elke dag het zelfde en het blijft buffet maar prima voor een weekje

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019

Super verwend!

Fam. Hartkamp
1-8-2019

Huwelijksreis samen met onze kinderen. Geboekt bij touroperator. de vlucht werd uitgevoerd met Onurair. Dit is krap zitten, maar verder prima in orde.

We kregen gratis ontbijt op onze hotelkamer aangeboden omdat het onze huwelijksreis was. Bij aankomst was onze kamer mooi versierd en na twee dagen kregen we ook nog een gratis etentje aangeboden in het Italiaanse restaurant.

De ligging is goed, omdat tegenover het hotel Dolmusbusjes en taxi's vertrekken naar Side. Dit is ongeveer 17 kilometer.

Op loopafstand zijn ook winkeltjes (ongeveer 15 winkeltjes).

Het enige nadeel vonden wij dat het personeel geen Engels of Duits spreekt. Je kunt niks vragen. Bij de receptie kunnen ze je overigens in deze talen wel te woord staan. De bar bij het aquapark is dicht, maar hier is tegenwoordig wel een snackbar waar je drinken en eten kunt halen. Natuurlijk kan iets nooit helemaal perfect zijn, maar prijs-kwaliteit is gewoon goed in verhouding.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Heerlijke ontspannen vakantie gehad

Anoniem
22-7-2019

Net terug van twee weken Vonresort Golden Beach.

Pluspunten:

- Mooi resort, prachtige tuinen en ruime kamers.

- Leuk waterpark te bereiken via poortje op het park

- Heerlijke toetjes (als je op tijd was kon je genieten van prachtige taarten).

- Vriendelijk personeel (obers werkten keihard)

- " Charlie" en "Happy" van het animatieteam. Zij hebben gezorgd voor mooie herinneringen.

- Feestjes op de pier

Minpunten:

- Onbeschofte Oost-Europese en Russische vakantiegangers in de eetzaal (tafels vol met eten en alles laten staan.)

- De shows; weinig variatie... veel dans. Meer interactieve shows zou leuk zijn

- Geen Nederlander in animatieteam

Tips:

- Huur een paviljoen op de pier. Voor 70 euro heb je een privé huisje en wordt je de hele dag bediend.

- Boek excursies in Side bij lokale touroperators. Dit scheelde ons op een boottocht in totaal 75 euro op 4 personen!!

- Neem geen taxi (16 euro) maar Dolmus naar Side (1,50)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Boven verwachting goed!

Paul
15-5-2019

Boven verwachting leuke vakantie gehad in dit fraaie resort.

Mooie ruime vakantiewoning (upgrade voor een leuke prijs lokaal geregeld). Goed gevarieerd en uitgebreid buffet bij elke maaltijd. Zwembaden mooi en verzorgd. Al met al prima vertoeven.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Heerlijk én super kindvriendelijk!

Juliette
12-5-2019

Ruim opgezet groen vakantie resort.

Mooie zwembaden, altijd plek!

Perfecte ligging aan het (prive)strand, met mooie pier en heerlijke zachte ligbedden!

Hele dag door shutlle service naar het strand.

Alles keurig verzorgd, onderhouden, schoon.

Tip! Ga lekker lunchen bij Radika, de beachclub, zonsondergang op de pier...echt vakantie gevoel.

Aan de overkant het busstation, waar je zo in de dolmus naar Side of Manavgat (20 min) stapt voor een bezoekje aan de havenstad/markt.

Aquapark verveeld nooit! Banden zijn aanwezig, neem evt zelf een luchtbed mee.

Relaxte sfeer op het park, geen strenge regels. Enige nadeel vonden wij de opdringerige mannen vd Spa/Hammam.

Ze blijven je benaderen voor een behandeling. Handdoek service bij de Spa, dagelijks kun je daar (gratis) schone badlakens halen.

De Spa/Hammam behandeling is daar zeker duurder (35,- voor 1,5 uur scrub/zeep/massage) maar wel zo makkelijk.

Mix van Russen en NL

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Prima hotel, voor de prijs die je betaald

Florine
6-5-2019

Een fijn hotel, behulpzaam personeel. Alleen de mensen aan de receptie waren niet altijd even aardig. Zwembaden, strand en pier zijn erg mooi. Eten zelf was prima, alleen de eetzaal erg druk, beetje vreetschuur effect. De kamers zijn gedateerd, maar wel schoon. Enige nadeel was dat het pasje van de kamer het vaker niet deed dan wel. Voor de prijs die je betaald is het zeker een goed hotel, maar zoek je meer luxe zou ik toch voor een ander hotel kijken. Er is alleen wifi in de lobby die het de ene keer heel goed doet en de andere keer helemaal niet.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Heerlijk genoten, voor herhaling vatbaar!

Erik
6-5-2019

Voor het eerst in een all in resort gezeten en 2e keer in mijn leven in Turkije, maar het was heerlijk.

Het is een groot resort, maar toch ook weer compact. Niks is ver lopen. Het resort is heel mooi aangelegd, ligt direct aan zee en is goed onderhouden.

Diverse zwembaden verspreid over het park en het Aquapark was gelukkig ook al open (water was nog beetje fris, maar dat is logisch).

Personeel heel vriendelijk en huisje elke dag schoongemaakt door vriendelijke schoonmaaksters.

Wifi had je bij de centrale gebouwen. Met een Dolmus kun je makkelijk en goedkoop vanaf voor het resort naar diverse plaatsen zoals Side.

In de week dat wij er zaten waren er vooral Russen en Nederlanders. En ja, sommige Russen zaten in de ochtend al aan de wodka of bier, maar we hebben totaal geen last gehad van dronken lui oid. Allemaal heel gemoedelijk.

Eten was goed en redelijk divers..heerlijk om geen boodschappen te doen of te moeten koken. ;)

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Heerlijk hotel in meivakantie

Bertine de louw
5-5-2019

2e week vd meivakantie geweest...prachtig hotel..iedereen erg vriendelijk...prima eten...alle glijbanen al voor 1 mei open...strand heerlijk. Nog geen watersporten te boeken...familiekamer hadden wij...lekker ruim...helaas geen WIFI...ook niet tegen betaling...dat was voor de kids flinke tegenvaller. Verder ZEKER n aanrader! Ook altijd wel n bedje vrij overal...en op t strand heerlijke matrassen erbij

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019