Zoover

Voor ons nooit meer

Ilona
29-6-2019

Erg gericht op Russen.

Spreken slecht tot geen Engels.

Zeker geen aanrader voor de Nederlander!

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig hotel

Jil
22-4-2010

Super hotel, geweldige vakantie gehad, wat een leuk personeel.

Mooie, nette kamers. Enige nadeel; zodra je buiten het hotel komt is het net een verlaten achterwijk, maar per busje is alles goed bereikbaar en leuk om eens te gaan rondkijken.

Enige nadeel in Turkije vind ik het naar binnen trekken/lokken in de winkels, verschrikkelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2007

ERG GELACHEN EN VEEL GENOTEN

WANDER
14-8-2009

Eten was goed,kamers netjes,schone handdoeken,hotel zelf netjes,wc,s worden steeds bijgehouden bij het zwembad en hotel precies hetzelfde gewoon KEURIG.

Animatie team altijd aanwezig de hele dag bijna door sávonds ook eerst voor de kinderen en daarna voor de ouderen.

Strand is ook leuk maar niet erg schoon veel stenen en waterplanten maar verder een AANRADER.

redelijk hotel maar wel veel russen die aardig iritant wel

h en a de graaf
16-7-2007

redelijk hotel maar wel veel russen die aardig iritant zijn wel mooi zwembad en heerlijk strand, we hebben wel een mooie vakantie gehad maar dat maak je er ook zelf een beetje van

groetjes Henk en ada

Gereisd Met partner in juli 2007

niet in het centrum van side

stel
27-2-2007

niet in het centrum van side. moet met bus naar de stad. niet erg overgens (bus en taxi=goedkoop). wel winkelstaat met veel goede restaurantjes en terrasjes (dolmus bar) eten in hotel erg slecht. Koud en weinig variatie (eten van de dag vantervoren bij het lunch of zo. is geen vreemde zaak in dit hotel) al met al een leuke tijd gehad maar, we hadden all in en dat had van ons niet gehoeven want we hebben hier helemaal geen gebruik van gemaakt. veel russen in het hotel en ieder avond het zelfde liedje de hele avond. "I love bella sun" vonden ze zelf. nou wij niet leuke vacantie gehad maar niet omdat het hotel zo geweldig was. Maar dit was daar ook bekent tot in de wijdde omgeving. strand bij het hotel is niet echt alles. veel rotsen en stenen in de zee. voor een leuke vakantie hier moet je houden van strandliggen of zwembad vakanties. of net als wat wij hebben gedaan veel excursies maken.

We zijn al een tijdje terug uit Turkije

familie Jansen
14-9-2005

We zijn al een tijdje terug uit Turkije.

Het hotel was erg goed, het personeel erg vriendelijk en de kamers schoon.

Op het zeer uitgebreide buffet konden we niet veel van onze gading vinden maar het hotel was dan ook erg gericht op de vele russen die er waren.Geen last gehad van dronken russen alleen bij het buffet konden zij zich niet beheersen, zodat er veel in de afvalton ging. Het animatieteam was erg vriedelijk alleen spraken ze vloeied russisch of turks, wat wij dan weer niet beheersen...Wij hadden andere verwachtingen van deze vacantie.

prima hotel hebben het erg naar ons zin gehad met de en en

mike
4-9-2005

prima hotel hebben het erg naar ons zin gehad met de kinderen.

leuke zwembaden en dichtbij strand.

vriendelijk personeel en goed verzorgde kamers elke dag schone handdoeken.

als personeel hoorde dat je uit nederland kwam dan waren ze gelijk enthousiast. animatie zou meer in het nederlands of miss engels kunnen maar was zeer leuk. inderdaad waren de russen asociaal maar ook dat had het personeel in de gaten.

en als je druk moet gaan maken om een colaatje op het vliegveld tja blijf dan in spanje dat heeft verder niets met hotel te maken voor ons zeker een aanrader gezien prijs/kwaliteit.

eten was goed en redelijk in keuze.

Net terug vanmorgen 4-9-05 ben nog onder de indruk van de

Hubér
4-9-2005

Net terug vanmorgen 4-9-05 ben nog onder de indruk van de prijs kwaliteit verhouding. Leuk hotel met gemotiveerd en vrolijk over komend personeel. Kamers waren netjes en werden goed onderhouden. alleen geen Nederlandse sprekende entertainment dat was alleen in Russisch en Turks jammer... maar je kan niet alles hebben. Toch zeker een aanrader.

Gereisd Anders in september 2005

Nou we zijn net terug en hebben een HEERLIJKE vakantie is

fam. kooper
20-8-2005

Nou we zijn net terug en hebben een HEERLIJKE vakantie gehad!

Het Hotel is prima, niets op aan te merken,Elke dag schoon linnengoed en beddegoed(sierlijk je bed opgemaakt)

Het personeel is superaardig,vooral als je nederlander bent.Het eten is goed en er was elke dag genoeg keuze.Heel leuk animatieteam, mooie zwembaden.Het strand kun je via een pad bereiken,waar zelfs ook nog een bar staat!Ook zijn er aan het strand genoeg ligbedden.Het centrum van side is erg goed te bereiken,winkels zijn ook in de buurt.de ligging is daarom prima, niet te druk en toch dichtbij de drukte als je dat wilt.

Van die russen moet je je niets aantrekken,zijn alleen met het eten irritant verder zijn ze wel rustig.

We hebben een prima vakantie gehad en dit hotel is zeker een aanrader.

wij zijn net terug uit bella sun we hebben een fijne de

fam potappel
18-8-2005

wij zijn net terug uit bella sun

we hebben een fijne vakantie gehad

voor de kinderen was het heel erg goed

we hebben lekker gegeten iedere dag was er wel wat anders vooral het gebak

het personeel was erg vriendelijk vooral als ze wisten dat je nederlander was

de meeste russen die er zaten waren zeer asociaal volle borden met eten werden zo weg gegooit

dat zijn wij niet gewend ,maar daar moet je je maar niet te veel van aan trekken

strand is ook heel dicht bij er is ook van alles te doen

er was geen fitnesszaal dat vonden we zeer jammer

kamers waren schoon iedere dag een schoon bed

grote badlakens en lekker zacht

we kijken er met veel plezier op terug

gr agna