Zoover

5,7

Eens maar nooit meer

Hans van Wijgerden
29-9-2019

kamers zijn gedateerd en bedden zijn kei hard als een plank.

Vloer ligt constant zand op, word wel gedweild maar het zand word gewoon verspreid.

Waar de douche staat heeft een bad gestaan,

maar de kraan is op de bestaande plaats gebleven zo'n 70 cm boven de grond.

scheef en 2 verlengstukken ertussen steekt zo'n 20 cm uit de muur.

De föhn vloog in brand, maar werd wel direct vervangen 2x zelfs.

Het eten was zeer matig, en ik ben geen zeikerd met eten.

Bier dood, wijn net sangria en alleen Gin en Vodka.

Eten was tot 21.00 maar als ze buiten iets gingen bakken,

dan werd dat om 20.15 weg gehaald. dus als je niet in de rij wil staan vis je achter het net.

Na 1 1/2 week werden om 8.00 ineens de handdoeken weggehaald, nieuw beleid.

Maar voor 8 Vip (lees betalende) Gasten werden ze door het personeel neergelegd.

Ook de Stinkende toiletten bij het zwembad roken ineens fris, nu wel.

Het eten was beter en we kregen beter wijn, dus het kan wel.

Gereisd Met partner in september 2019

Niet nog een keer.

Henk van Sintmaartensdijk
6-7-2019

Veel achterstallig onderhoud aan de blokhutten. Behuizing valt zeer tegen, de rest valt mee.

Gereisd Met partner in juni 2019

Perfecte ligging, hotel matig

Sylvia
12-5-2015

Je zou dit hotel moeten boeken om z'n ligging, op paar minuten loopafstand van het centrum en gelijk aan zee. Het strand voor het hotel is smal maar eindje verderop kun je prima liggen. De kamers waren niet al te ruim, harde bedden maar alles wel schoon en airco aanwezig. Het ontbijt was goed, vrij uitgebreid maar lunch en diner (beide warme maaltijden) was matig, elke dag rijst en kip met een aantal bijgerechten die af en toe werden afgewisseld, wel smakelijk trouwens maar zeer weinig variatie. Personeel vond ik afstandelijk en niet echt vriendelijk en gastvrij overkomen, ze deden wat ze moesten doen maar straalden geen blijheid of vakantiegevoel uit, het hele hotel trouwens niet. Geen muziek bij zwembad, geen muziek tijdens eten of 's avonds op het terras. Al met al voor z'n geld een redelijk hotel als je geen luxe verwacht. Overigens wel een fijne vakantie gehad in dit hotel. Super weer gehad, 27 graden, niet te warm, precies goed.

Niet DOEN!

fam van dijk
29-7-2014

voor de 2e keer hier geweest het is erg verslechterd.. geen goede airco geen aardig personeel meer en eten heel slecht. veel oostblokkers die voordringen en om bepaalde minpuntjes hoop gedoe maken waar heel het resort van kan meegenieten.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2013

Bungalows op een A locatie

jeanet_stahl
25-7-2014

Bungalow Altinkum Side , een echte aanrader voor mensen die houden van zon, zee en strand. Complex heeft werkelijk een A locatie met uitzicht over de middellandse zee. Tuinen rondom de bungalows worden netjes onderhouden. Schoonmaak bungalows was zeer goed. Eten is redelijk tot goed, maar beperkt met warme gerechten, daarin tegen uitgebreid salade buffet, en een uitgebreid na gerechten buffet met gebak en fruit. prive strand en gratis ligbedden en parasols.Voor 3 sterren een perfect verblijf. Ongeveer 800 meter van het oude centrum van Side. Nadeel All In formule tot 22.00 uur

Super leuke vakantie gehad!!!

Maaike Louwe
8-10-2013

Vandaag terug gekomen uit Side, Altikum Bungalows. We zijn er met 4 meiden geweest en hebben een super leuke vakantie gehad!! Zou zo weer terug willen!! Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam, vooral de jongens in het restaurant, aan de bar (een enkeling uitgezonderd) en op het strand (je steekt de boulevard over en dan ben je op het strandje van Altinkum), de locatie is super als je links de boulevard oploopt kom je Side met diverse bars en restaurants, als je rechts de boulevard oploopt kom je bij diverse clubs en ook restaurants en hotels waar je ook super leuk uit kunt gaan. Het eten was goed. De kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken en de bedden zijn vrij hard, maar het is wel schoon. Dus zeker een aanrader!!!

Aanrader!

Rosanne
16-8-2013

Leuke bungalowtjes in een mooie tuin met veel groen. Je loopt naar het zwembad, en als je even in de zee wilt dobberen pak je je luchtbed, loop je een trappetje af en loop je zo het strand op. Van de 10 dagen (all inclusive) dat we er waren zijn we 2 keer uiteten geweest. Maar dit had meer te maken met dat we zin hadden in een uitje. Want over het eten valt niet te klagen! Elke dag veel keus! De kamers werden elke dag schoongemaakt: de lakens werden sierlijk neergelegd en schone handdoeken. Voor het geld wat je neerlegt vind ik dat je zeker veel terugkrijgt! De ligging, het uitzicht, het eten, de afwisseling zwembad en zee, echt perfect! Verwacht er geen Nederlanders want die zijn er amper. Er zijn vooral Duitsers en Scandinaviërs.

Erg leuk

J.
13-6-2013

We hebben een leuke vakantie gehad in Altinkum Het eten was af en toe wat minder gevarieerd, maar prima te eten.

De ligging is perfect, met 5 minuutjes ben je in het centrum.

De huisjes zijn ook erg leuk. Mocht je langer zijn dan 1.80 meter, dan zijn de bedden waarschijnlijk te klein haha. Ook de airco doet het niet de hele dag.

Toch hebben we een supervakantie gehad

Ik wil terug!!!

Nolly Wildekamp-Liethof
31-10-2012

Ik heb enorm genoten, personeel erg vriendelijk en behulpzaam. ligging ideaal, aan strand, dichtbij centrum Side, eigen huisje met terrasje. Dikke Prima!!!

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Leuke ligging maar verwacht geen luxe.

Esther Rozemeijer
21-8-2012

Kleine huisjes in leuke tuin, klein zwembad, sinds 2012 weer wat meer ruimte op het strand. Lekker eten en dicht bij Side. Geen animatie. Personeel soms vriendelijk soms onaardig.

Gereisd Met partner in juni 2012