Zoover
Hotel Tropicana

Hotel Tropicana

Hotelstersterster
7,7

mooie omgeving hotel nooit meer!

familie Sutmuller
14-8-2011

1 augustus terug gekomen van een leuke vakantie in een zeer slecht onhygienisch hotel. Het Hotel ziet er op het eerste oog leuk uit maar de hygiene laat zeer te wensen over. 80 % van de hotelgasten heeft een darmbacterie opgelopen. Dit kwam door salades die meerdere dagen gepresenteerd werden en afgedekt met folie. bij het ontbijt lag bijv de chocopasta met een dikke korst erop. Vlees en groente werden met hetzelfde mes gesneden en niet schoongemaakt. Watertank hier zaten onderin de algen!!. Limonade tanks werden 's nachts uitgezet (ongekoeld )en de volgende ochtend weer aan, dit werd niet schoon gemaakt. In het restaurant kon je enkel wijn, aanmaak en water krijgen. cola, bier ed alleen bij de bar bij het zwembad. Medewerkers spraken 7 van de 10 alleen turks waardoor er regelmatig communicatie stoornissen optraden. Een voorbeeld hiervan is een hotelgast vraagt om cola met rum en ze geven raki, de vrouw was allergisch voor raki en kreeg een allergische shock. Echt gevaarlijk hoor!!

fantastisch

anita
27-12-2010

Het hotel was heel erg gezellig met vriendelijk personeel.

Alleen de afstand naar het strand was te ver met 50 graden, maar het is wel goed aan te lopen, even de winkelstraat uit en je bent er.

Dit is voor ons de tweede keer in Olundeniz, en ik zou er weer graag terug gaan.

Ook is er heel veel te doen in de omgeving.

Wij zijn wezen raften op de Dalaman river, echt aan te bevelen, en de jeep safari ook echt mooi.

Echt een top vakantie

Gemiddeld 3 sterren hotel in Turkije

anjo
23-10-2010

Hotel Tropicana was een eenvoudig maar goed hotel, de ligging op loopafstand van het dorpje was fijn.

Naar het strand met de bus is minder handig, de bus service was wel goed.

Eten was redelijk, maar het Turkse brood is altijd lekker dus je hoeft geen honger te lijden.

Gereisd Met vrienden in mei 2005

Eenvoudig middenklas hotel

MvdA
1-9-2010

Een eenvoudig maar goed middenklas model. Er zijn betere hotels in Olüdeniz. En zeker geen 8.3 waard. Het eten is goed, maar eenvoudig. Wel twee weken afwisseling. Fruit is van slechte kwaliteit heb het wel beter en lekkerder gehad in Turkije. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn heel klein, je moet je kleding in de kast opbergen want je koffer kunt je open niet kwijt! Zorg dat je niet in kamer A202 komt, deze ruikt heel erg naar schimmel. Wij kregen overigens wel een andere betere kamer. De kamers hebben niet echt een balkon op de eerste verdieping, je kunt dan net zo goed in het souterain zitten is nog goedkoper ook. Je moet hier wel vroeg opstaan wil je een bedje bij het zwembad, de Engelse zetten hun wekker om 05.00 om handdoeken op de bedden bij het zwembad te leggen en om 07.30 waren alle bedden al bezet! Ik vond dat echt afschuwelijk.

topper

joop
6-8-2009

we hebben het ondekt het is hier echt geweldig. we hebben geboekt bij touroperator via touroperator kamers zijn wat klein maar je slaapt er alleen maar de schoonmaak was goed en het personeel super vriendelijk , eerste week was het eten super ,tweede week een beetje herhaling en veel kip . de ligging is goed op loopafstand van strand waar je strandstoelen kon huren te duur voor turkije 9euro voor twee stoelen en parasol , je kan beter met het gratis busje naar prive strand gaan hier zandstrand en gratis stoelen gier is geen all inn paragliding moet je echt proberen kost ongeveer 55 euro wij gaan hier zeker nog een keer terug

Pareltje in Oludeniz

Marian
1-10-2008

Blijkbaar voor veel nederlanders onontdekt hotel. Ideale ligging tov strand en winkelstraat.

Niet om half zeven op om een bedje te reserveren. Relexed, gezellig, intiem, goed onderhouden.

Warme gerechten niet een enorme keus en helaas niet altijd even warm.

Gerechten smaken echter prima en voor elk wat wils. Lunch en ontbijt ook prima, 's middags snacks, ijs, koekjes. Jammer dat slechts 2 touroperators in nederland dit hotel in programma hebben, verder engelse, duitse, turkse gasten. Geen animatieteam wel twee keer per week show. Absolute aanrader dit hotel.

Touroperator geen aanrader ivm slechte reisbegeleiding en vluchtplanning.

Wijziging van Dalaman naar Antalya geen eenmalig incident.

Echt voor herhaling vatbaar!!

Patricia
18-9-2008

Wij waren de laatste week van augustus in Hotel Tropicana,en hebben daar een prachtige vakantie gehad!

De kamers waren heel netjes iedere dag schoongemaakt,eten was goed en voor ieder wat wils,personeel uitermate vriendelijk!Het hotel ligt in een prachtige omgeving en op loopafstand van het prachtige strand en van de Boulevard waar altijd wel iets te doen is.Ook kun je gaan Paraglyden vanaf de berg Babadag echt een aanrader voor diegene die het aandurft,en ook Butterfly Valley is de moeite van het bezoeken waard!

Al met al was het een schitterende vakantie en wij gaan er zeker nog eens terug.

We zijn net een dag weer thuis en heb nu al weer heimwee

Rachel
23-10-2007

We zijn net een dag weer thuis en heb nu al weer heimwee terug.

Mooi hotel met heel vriendelijk en lief personeel, enkele konden zelf gebrekkig nederlands.

Vooral veel duitsers en engelsen heel weinig nederlanders.

Geen lange wachtrijen bij het eten, en wij vonden het eten heerlijk.

Kortom het was een vakantie om nooit meer te vergeten en voor herhaling vatbaar!!

Samen met mijn zoontje een fijne vakantie gehad

Marisca
16-10-2007

Samen met mijn zoontje een fijne vakantie gehad. Het personeel is echt vriendelijk ook zeer kindvriendelijk. Veel spreken er ook Engels, Duits en sommige wat Nederlands.

Het eten was ook goed, lekker gevarieerd en er ligt altijd wel iets wat je lekker vind waaronder ook altijd fruit.

Zwembad was goed niet te druk. Helaas was het speelgedeelte niet naast het zwembad maar een beetje achteraf achter het restaurant.

De zee is op nog geen 10 min. lopen vanaf het hotel. Mooi kiezelstrand bedden en parasols voor 5 Lira per stuk. Het privéstrand heeft gratis ligbedden.

Aanrader is zeker het paragliden echt een super gave ervaring wat je eigenlijk gewoon moet doen! Wel even shoppen voor de prijs want bij de ene betaal je €110,00 en bij de ander weer €80,00 Wij hebben het geboekt bij Mustafa (Hij zit bij Harley's) Hij spreekt vloeiend Nederlands dat is ook wel fijn!

Samen met mijn zoontje een fijne vakantie gehad

Marisca
16-10-2007

Aanrader is zeker het paragliden echt een super gave ervaring wat je eigenlijk gewoon moet doen! Wel even shoppen voor de prijs want bij de ene betaal je €110,00 en bij de ander weer €80,00 Wij hebben het geboekt bij Mustafa . Hij spreekt vloeiend Nederlands dat is ook wel fijn!