Zoover
Hotel Myra

Hotel Myra

Hotelstersterster
6,3

Myra hotel mijn tweede huis :)

Monique Broeders
11-6-2013

De eerste week was ik met twee vriendinnen daar die het ook heel erg leuk vinden in Myra hotel. Zij waren daar nu voor de 2e keer en ik geloof ik voor de 11e keer, ben de tel een beetje kwijt geloof ik.

Het is een eenvoudig hotel dat heel erg gemoedelijk is en ook al ben je alleen, in dit hotel ben je nooit alleen, je hebt zo aansluiting met andere mensen. Ook dit jaar weer veel bekenden gezien die ook 2 keer per jaar terugkomen en ook weer leuke nieuwe mensen ontmoet.

Als je op zoek bent naar superdelux en een hotel waar je 5 soorten vlees of vis wilt hebben dan moet je niet bij Myra zijn maar een 5 sterren hotel boeken en de hoofdprijs betalen.

Maar ik heb thuis ook geen 5 soorten vlees of vis op mijn tafel staan. Het eten wat er geserveerd wordt is goed en wat wil je nog meer 2 keer per dag warm eten, dat heb ik thuis niet hoor!!!. En salades is voor elk wat wils!!!

Kortom het was weer veel te snel voorbij maar gelukkig ga ik in september weer :):)

de moeite waard

bennyenjose
7-5-2013

hotel myra is een gezellig klein hotel met een ideale ligging het is er eenvoudig, maar daar is de prijs ook naar, enigste minpunt was voor mij het slechte bed ,daar mogen ze wel iets aan doen,verderhebben we er een fijne tijd gehad;waren helemaal verliefd op de hotel hond yesui wat een geweldige hond

Gereisd Anders in april 2013

De laatste jaren steeds in 5* hotels/ UAI in Turkije waar

Helga
21-10-2007

De laatste jaren steeds in 5* hotels/ UAI in Turkije geweest, waar het personeel vaak wordt uitgebuit. Geweldig hoe deze hoteleigenaar met zijn personeel omgaat.Hij werkte meestal de hele dag tot het laatste moment mee.Ik kom al vanaf 1975 in Turkije, maar dit heb ik nog niet eerder gezien.Voor hem en zijn personeel een dikke 10.Jammer dat er mensen zijn, die in zwemkleding gaan eten of in de kussens voor de TV gaan zitten. Niet erg hygiënisch. Wat betreft de opmerking van Nadia over het eten.Wij hoeven in NL.maar 7x per week na te denken wat voor eten we op tafel gaan zetten. Hier is dat 2x 7x per week. Het was makkelijker voor de eigenaar om Hollandse kost op tafel te zetten. Hopelijk komen er volgend jaar weer veel mensen terug, alleen al voor de eigenaar en personeel. Mensen die het verdienen en hard werken, terwijl er bijna niets aan over wordt gehouden.

Gezien de prijs een prima hotel

ans
17-10-2007

Gezien de prijs een prima hotel.Dicht-bij strand,boulevard en centrum.Goede individuele airco(incl.).Eten eenvoudig maar voldoende en netjes verzorgd.Schoonmaak kamer onvoldoende Veel straatkatten, doordat zij eten krijgen van hotelgasten. Er was zelfs iemand die een ontbijtbord vol vleeswaren op de grond zette (voor zo'n 8 katten!).Erg hygiënisch!!Zgn. dierenvriend! Katten leren op deze manier niet om zelf voedsel te zoeken. Wordt dus een probleem als de hotels eind deze maand sluiten. Eigenaar en personeel werken hard en zijn allen erg vriendelijk. Eigenaar werkt zelfs de hele dag tot 's nachts mee. Heb ik nog in geen enkel hotel in Turkije gezien! Dit hotel is voor mij voor herhaling vatbaar.

Wil men per persoon 1 bericht posten? En niet onder een is

Lilian
20-9-2007

Wil men per persoon 1 bericht posten? En niet onder een valse naam reageren?

Oke over het Hotel. Het is ons zeer goed bevallen. De ligging is ideaal.. vlakbij het strand. De kamers waren niet super mooi en ruim, maar goed te doen. Je bent er tenslotte nauwelijks. De service is prima en de manager is zeer vriendelijk.

Echt een aanrader!

mooie kamers.

mooi hotel

simone
15-8-2007

mooi hotel. mooie kamers. leuke personeel. zwembad is ook goed schoon. eten is lekker. dicht bij het strand en het kleine centrum

Gereisd Anders in augustus 2007

het is een super mooi hotel

kevin
15-8-2007

het is een super mooi hotel. vriendelijke personeel. leuke zwembad. lekkere eten. kamers worden elke dag schoon gemaakt.

in een woord het was een super vakantie.

Gereisd Anders in augustus 2007

erg leuk hotel, dicht bij het strand en centrum

marianne
15-8-2007

erg leuk hotel, dicht bij het strand en centrum. super goed personeel, ze werkn erg hard voor je en het eten is ook heel lekker. kortom, we hebben een erg leuke vakantie gehad

Ben net 1 dag terug van hotel Myra

Lianne
11-7-2007

Ben net 1 dag terug van hotel Myra. Echt super naar ons zin gehad. Prima hotel, leuke/aardige mensen, goed eten(wel veel hetzelfde)en perfecte ligging!

Zou zo terug gaan naar dit hotel.

Voor Mariska, vanaf Bodrum is het heel ver volgens mij iets van 190 kilometer en dan moet je door de bergen enzo dus ga maar uit van een lange reistijd!Ik weet niet waar je geboekt heb, maar in eerste instantie stond bij ons op de site (via touroperator geboekt) ook dat we zouden landen op Bodrum maar dat was een fout. Wij landden uiteindelijk ook gewoon op Dalaman.