Zoover

6,3

komen zeker terug!

janba
16-10-2018

gezellig kleinschalig hotel, alles even netjes en schoon, vriendelijk personeel. eten is lekker maar niet al te veel keus. (maar kan ook niet anders voor een klein hotel). we hebben genoten.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Prima hotel

Ruby
11-9-2017

Prima hotel voor de prijs, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Eten is niet mega gevarieerd maar lekker. Zwembad is wat aan de kleine kant en erg diep.

Gereisd Met vrienden in september 2015

Overtroffen verwachtingen.

L. Bakker
2-5-2016

Dit hotel heeft onze verwachtingen overtroffen. Het heeft een zeer gezellige uitstraling en die gezelligheid wordt versterkt door het personeel dat voorbeeldig bedient. Het eten was elke dag anders, elke dag ook weer gezond en heeft heerlijk gesmaakt. De kamer was schoon, gezellig en straalde veel rust uit. Het zwembad bood heerlijke verkoeling. De ligging is prettig dichtbij het strand. Ik beveel dit hotel van harte aan!

Tevreden teruggekeerd!

Annelies Geraerts
15-9-2013

Hotel Myra is een echte aanrader mensen!

In vergelijking met de prijs de we hiervoor betaald hebben kan ik jullie verzekeren dat ik zeker en vast niet mag klagen! Je voelt je er meteen thuis. Het is er zeer gezellig met aan het hotel een heerlijk zwembad om lekker te relaxen. Een bar met drank en muziek. Wat wil een mens nog meer! De ligging is perfect! Strand, zee, winkels, restaurants etc. op nog geen enkele minuten wandelafstand... GO FOR IT! :)

nooit meer

Bethlehem
26-6-2013

Nooit meer.Ligging gunstig.Maar eet tijden werden veranderd zonder dat je het wist.Wil je gaan eten was alles al weg .gewoon 1 uur korter.Op de ophaal dag mochten we niets meer halen alle drank tegen betaling.Terwijl we ook de eerste dag s´nacht aankwamen.dus 1 dag minder.het eten was goed.

Gereisd Met vrienden in juni 2012

Heerlijke vakantie voor een heerlijke prijs!

Cindy
10-6-2013

Schone kamers, een lekker zwembad & een ideale ligging ten opzichte van het strand. Het eten is elke dag goed. Misschien niet zoveel keus en niet je smaak, maar het is wel goed bereid en ik heb niemand gehoord die er ziek van is geworden.

Wij zijn 2 weken in dit heerlijke hotelletje geweest. Er heerst gewoon een gemoedelijke sfeer en 't is er heel gezellig!

Verwacht geen luxe resort, dan moet je gewoon 200 euro meer betalen en in een 5 sterren hotel gaan zitten.

Geweldige vakantie!

manon
14-11-2012

Afgelopen oktober ben ik hier geweest met een vriendin van mij. We hebben een erg leuke tijd gehad. Alles wat je nodig hebt zit op de kamer het is vrij simpel, maar als je mooi weer hebt zit je toch niet veel op je kamer. Het eten is elke dag afwisselend en je hebt genoeg variatie. Heb je problemen op je kamer word dit snel opgelost. We kregen gelijk een andere kamer en dit was super geregeld. Verder is het personeel erg vriendelijk en kun je er goed mee lachen! En natuurlijk zal je ook reacties zien waarbij het minder is maar dat is ook net hoe je er zelf tegen over staat. We vertrokken om 7 uur s'ochtends en ze maakten zelfs nog een lunchpakketje voor ons, normaal begint het ontbijt namelijk om half 8. Het is een goedkoper hotel dan het gemiddeld, dus moet je ook niet meer verwachten. Het is schoon en dat vind ik belangrijk. Zeker een aanrader!

Volgend jaar hopelijk nog een keer!

Douwina Vrij
29-10-2012

Voor de tweede keer naar hotel Myra geweest. Vorig jaar in oktober en dit jaar weer. Ik vind het een fantastisch hotel. Er zijn altijd veel nederlanders aanwezig, wat het nog gezelliger maakt. Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. De turkse avonden in het hotel hartstikke gezellig. Het is een hotel voor mensen die het niet heel breed hebben, voor een leuke prijs kan je een fantastische vakantie hebben. Het ligt vlakbij het centrum, je kan overal zo komen. Het enige wat ik zelf minder heb bevonden is het eten, de eerste dagen is het heerlijk maar daarna kijk je wel uit naar een andere maaltijd. De kamers worden elke dag verschoond, hier is niks op aan te merken. Voor kinderen vind ik er vrij weinig te doen en zou hier dus zelf niet met mijn kinderen heen gaan.

Gewoon gezellig,en de moeite waard

Els Griblimg
3-9-2012

Als je al 4 jaar voor een zelfde hotel kiest,dan moet het toch goed zijn. Ik ga dit jaar voor de 5e keer naar hotel Myra,ennnnnn met heel veel plezier. Voor het geld,dat je betaalt,is het goed. De omgeving is geweldig. Dicht bij het strand,en langs de boulevard wandelen tot het centrum is 2 km,een prachtige wandeling. Het personeel is altijd erg vriendelijk,en neem ze het niet direct kwalijk,als ze op het eind van het seizoen moe zijn. Ze werken alle dagen,zes maanden lang,en als wij in Nederland zes maanden achter elkaar gewerkt hebben,kunnen wij ook wat minder vriendelijk zijn,dus mensen wat zeuren we nou. Lieve mensen van hotel Myra,25 september zijn we er weer,omdat we erg blij zijn weer terug te komen naar jullie hotel.

GE-WEL-DIG

Ruby
2-9-2012

Hotel Myra was geweldig! De ligging is perfect en het hotel heeft in vergelijking met andere hotels nog een groot zwembad. Het personeel is erg leuk, we zijn zelfs 5 of 6 avonden met ze wezen stappen. Hartstikke gezellig ! Ik ga volgend jaar weer met een hele groep terug! Het eten kan na een aantal dagen misschien wat eentonig worden maar met wat creativiteit kom je er wel. Het is meer dan prima eten! Kamer vond ik ietwat klein, maarja wanneer ben je daar nou? Ik vermaak me prima beneden bij het zwembad of op de boulevard! Kortom : GEWELDIG en tot volgend jaar !!! <3