Zoover

2019

Nooit meer

Bianca
28-8-2019

Klein schoon hotel maar personeel onvriendelijk, spreken haast niet, er kan geen gedag van af.. het eten is ook niet alles .. sommige dingen waren wel lekker maar zeer weinig variatie.. we zijn maar uit eten gegaan.. Je hebt wel alles op loopafstand.. de winkeltjes zijn allemaal hetzelfde en je wordt nog net niet naar binnen gesleurd.. volgend jaar maar vakantie in eigen land.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Tja, voor de prijs prima.

Ramona
6-10-2015

We hebben dit hotel geboekt met een hele familie (opa en oma, zus met kids en wij zelf), en waren 3100 kwijt voor 5 volwassenen en 4 kinderen... Dat vind ik niet veel.

Dus prijs kwaliteit, redelijk ok:

- kamers (202, 318 en 214) waren prima (alleen een douchegordijn in de badkamer? Alles is idd nat, wat ook al eerder geschreven werd.

- eten: tja, er was idd zeer weinig variatie in het eten. Elke dat dezelfde salades. Dat kan ook gevarieerder, voor dezelfde inkoopprijs.

En bijna al het warme eten is geel/bruin: gefrituurd en gepaneerd, na 3 dagen buiten de deur gaan eten 's avonds.

- drankjes: ok, maar het enige (tap)bier dat ze schenken is light bier. Mixdrankjes waren prima!

Door ca 90% van de gasten werd gerookt. Je zat altijd wel in iemand anders zijn rooklucht, ook tijdens het eten. Vond ik jammer.

TIP: Boottocht met de Poyraz Kaptan (te vinden/boeken in de haven): TOP! Voor 30 lira (€9,- pp) een hele dag weg met max 50p., met super lunch en geen opdringerig personeel!

Volgend jaar weer?

Familie
4-9-2013

Fijn om te lezen dat heel veel mede-Nederlanders hun weg naar dit o-zo-fijne hotel hebben gevonden. Wij zijn afgelopen meivakantie geweest. Voor het eerst in een schoolvakantie, de prijs was nu aan de hoge kant, maar aangezien wij al een aantal keer eerder hier zijn geweest wisten we dat het weer de moeite waard zou zijn. Inderdaad, het hotel is ietwat gehorig, je hoort 's nachts nog wel eens iemand terugkomen van stappen. Weet dit, neem oordopjes mee en maak het kenbaar als je er last van hebt. Verder is alles schoon en het eten was weer goed! Eenvoudig, maar lekker! We hebben deze keer voor het eerst een boottocht in de baai van Marmaris gedaan. Zeker de moeite waard!!! Het maakt niet zoveel uit of je op straat boekt, bij je hotel of bij je touroperator (wel qua prijs!!!), doe gewoon waar je je goed bij voelt, maar in de praktijk komen alle boekingen bij elkaar op 1 boot, hoor! Als de touroperator volgend jaar een leuke prijs heeft in de meivakantie, komen wij graag weer!

goed hotel voor de prijs

bogaard
1-9-2013

wij hadden een bingo geboekt dus wisten niet waar we terecht zouden komen.

aardig personeel , leuke sfeer , eenvoudig maar goed eten en nette schone kamer.

voor deze prijs hadden we het niet beter kunnen treffen hotel ligt dicht genoeg bij strand 3 min lopen en winkelstraat 2 min lopen en half uur lopen van oude centrum.

Hebben een hele leuke tijd gehad met vele andere gezellige gasten en aardig personeel.

Dankzij het personeel was het nog leuk

jvdberg
18-2-2013

Hotel Myra heeft 3 sterren, dit zijn duidelijk geen Nederlandse sterren. Wij waren met 2 volwassen en een klein kind. Zij moest zwemmen in een zwembad vol met zwarte aanslag en schimmels. Het eten was weinig gevarieerd en de salades staan uren niet gekoeld op tafels in de eetzaal. Het koffieapparaat had een aanslag van melkpoeder van minimaal weken aan de binnenkant en de apparaten met limonade hadden ook weer zwarte schimmels. Tijdens een regenbui kwam het water aan de binnenzijde van de muur naar beneden, boven het stopcontact. Onze badkamer had wederom een flinke hoeveelheid zwarte schimmel. Het is goedkoop, dat klopt. Maar wij schrokken van de hoeveelheid schimmels in het hotel en zwembad. Eens, maar nooit meer! Het personeel was erg leuk, gezellig en altijd in voor een praatje! Positief!

Goede prijs - kwaliteit verhouding

Judith de Waal
17-8-2012

Het ligt in een rustig straatje achter de hoofdstraat. Dus je bent zo op de boulevard en op het strand. Het eten was elke dag vers en er was genoeg variatie. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn aan de kleine kant voor 3 personen, maar ja veel tijd breng je toch niet door op de kamer. De douche is prima (lekker warm water). Het kinderbadje is klein, maar mijn dochtertje van 4 jaar heeft zich prima vermaakt. Er zijn luchtbedden, waterspeelgoed etc beschikbaar vanuit het hotel. We waren met 4 volwassenen en 1 klein kind en we hebben het allemaal erg naar ons zin gehad. Wil je luxe dan moet je niet dit hotel boeken. Wil je voor een goede prijs - kwaliteit verhouding een fijne vakantie dan is dit een prima hotel. En wees eerlijk gezelligheid maak je zelf.

Het is wel een goed hotel!!!

Fam. Kornaat
24-3-2012

Maar je moet gewoon weten wat je ervoor betaalt, dat is niet veel namelijk. Als je luxe en alles daarbij wil hebben, eerlijk is eerlijk, dan moet je hier niet zijn, maar dan moet je elders gewoon meer betalen!

Dit hotel is klein, gemoedelijk, eenvoudig en heeft daardoor een gezellige en persoonlijke sfeer, erg fijn om steeds weer naar toe te gaan.

Perfecte ligging, alles is op loopafstand, in een rustige straat vlak achter de hoofdweg.

Onze kindjes (3 en 6) kijken er al naar uit om er weer heen te gaan. Over een maand komen we weer, voor de zoveelste keer. Dan komen we weer thuis!

Voor het geld is het meer dan super

Mathijs
1-11-2011

Na 13 dagen heerlijk dagen vertoeven in dit hotel ben ik eindelijk weer thuis. De kamers waren goed en schoon. Personeel was zeer hartelijk en doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Ik heb enkele klachten gehoord, maar de meesten mensen verwachten gewoon een 5 sterren hotel voor de prijs van 3, en willen gewoon niet meer betalen. ( dan maar klagen, haha ). Het eten was erg goed bereid en zeer smakelijk. Niks anders dan lof oover dit hotel.

Prijs kwaliteit prima..

Fam Langius
25-7-2011

Zijn 9 dagen in Myra geweest..hebben heeeel weinig betaald dus mochten voor dat geld zeker niet klagen.. (er waren mensen die 2 a 3 x zoveel betaald hadden dat was het zeker niet waard) Bar/Bediening personeel niet vriendelijk

Eten weinig keus en vaak lauw/koud maar zat word je er zeker wel..

Erg geluidhorig omdat de kamers om het trappengat zit..eerste 2 nachten niet geslapen door de te gezellig hebbende mensen die in de lobby stonden te lallen..receptie deed hier niks aan..

Zwembad super ook een klein kinderbadje..heeft mn zoontje van 2 jaar van genoten!Ligging ook perfect..eerste x Marmaris 4 x Turkije.. mooie omgeving zeker voor herhaling vatbaar!Reizen met TO laatste keer..last minute geboekt met gunstige reistijden..paar dagen voor vertek werden deze gewijzigd en ineens waren we 2 GEHELE dagen kwijt.. dus geen 9 maar 7 dagen over..dit kunnen ze gewoon maken he.. kun je beter iets meer betalen(natuurlijk kan dit ook bij een ander gebeuren maar na 3 x zijn wij er klaar mee

Inderdaad een 2e thuis

Familie Kornaat
12-10-2010

Ook voor ons is het onze zoveelste keer dat we hier waren, we zijn nu net een paar dagen terug van 2 heerlijke weken Myra. Geweldig om zoveel gasten te zien die wij al eens eerder hadden ontmoet. Blijkbaar is dit hotel voor velen een 2e thuis.

Ik kan niet anders zeggen: Myra is the place to be! Een prima basis voor een supervakantie!!!

Over het hotel: klein maar daarmee erg gemoedelijk, supervriendelijk en behulpzaam personeel, prima kamers (je slaapt er toch alleen maar!), het eten is er eenvoudig, maar prima. In de omgeving is op loopafstand genoeg alternatieven als je het eten beu zou worden, tot nu toe hebben wij dat nog nooit meegemaakt!

De ligging is ideaal: eigenlijk alles is op loopafstand!!! En als bij het zwembad de bedjes allemaal bezet zijn, het strand (ook op loopafstand) is een mooi alternatief, zoals we deze keer hebben ondervonden. Het water is er eigenlijk lekkerder!!!

Bedankt voor wederom een supervakantie, tot volgend jaar!

Kevin en Ratna Kornaat