Zoover

2019

Gezellig, knus, prima hotel

Tilly Uijlenbroek
4-4-2019

Prima hotel en eten voor weinig geld. Beter niet op de eerste etage slapen vanwege geluiden uit de lobby

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Nooit meer

Yvonne Miltenburg
7-8-2015

Badkamer zeer slecht. Na douchen is badkamer een zwembad. Eten slecht.Eentonig. Personeel erg vriendelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Nooit meer in dit slechte hotel.

Yvonne
4-8-2015

Ligging is prima. Goede loop afstand naar strand en centrum. Alleen eten was slecht. Vrij koud. Wat over was van het diner vond je de dag later bij de lunch als koud eten. De meeste Hollanders gingen buiten de deur eten. Dat is eigenlijk niet de bedoeling van all inclusive volgens mij. Badkamer erg slecht. te klein.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Fantastische plek

R. van der Weijden
5-6-2015

Hotel Myra in Marmaris is een zeer goed hotel.

Fijne ligging dicht bij het centrum, goed van eten en drinken, en als er iets is wordt er ook direct wat mee gedaan.

Het is een gemoedelijk hotel en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

De kamers waren schoon en zeer netjes ( waren gerenoveerd op de badkamers na "deze worden nog onder handen genomen" maar er was niets kapot of beschimmeld ) .kortom zeer netjes allemaal.

We hebben er een hele fijne vakantie gehad .

Ook fijne contacten met de gasten gehad.

Kortom het was een zeer geslaagde vakantie waar we zeker nog eens naar terug zullen gaan.

Slechste hotel waar ik ooit was.

HH
12-10-2014

Hotel trekt op niks.Kamers zeer klein (NB:leven uit de koffer) maar wel schoon wat van de rest van het hotel zeker niet gezegd kan worden.Ramen zeker een jaar niet gelapt en alles om het hotel was vuil of kapot.Personeel ruikt sterk is ongemotiveerd en de manager kan beter een andere baan gaan zoeken.Eten soms matig en soms slecht.We zijn geregeld buiten de deur gaan eten.

We betaalden niet veel maar zoek beter een sterretje meer.Na 40x Turkije slechtste hotel waar ik ooit was.Wisselkantoortjes om het hotel onbetrouwbaar en op de boulevard schrijven ze met een hark.Betaal separaat alles wat je gebruikt en laat het niet opschrijven.Kom hier zeker nooit meer terug. HH

geen aanrader

Faessen Cor
11-8-2012

Een Hotel waar alles mag en kan. Niemand die er iets van zegt. Wil je tot diep in de nacht feestvieren op je kamer met flinke muziek. Herrie maken overdag of nacht. alles mag. Hou je van Russen die er een bordeel van maken en non-stop van 13.00 tot 03.00 overmatig gebruik van alcohol.Nederlanders met een hoog oh-oh cherzo gehalte zijn hier zeker op hun plek. Vriendelijk personeel maar niet professioneel. Lees eerder revieuws over de hygiene. Slecht verzorgde drankjes. Enz. enz.

Nooit meer . Bij het indienen van een officiele klacht tegen eigenaar / directeur vonden mijn argumenten niet voldoende om ieraan iets te doen. Kortom wil je helemaal uit je dak , ga dan naar dit hotel.

Prima hotel, niets dan lof!!!

A. Haket
6-9-2011

Samen met mijn dochter (20 jaar) was ik van 20 t/m 28 augustus 2011 te gast in hotel Daystar Myra. Wat ons betreft niets dan lof voor dit gezellige, kleinschalige hotel.

De kamer is niet al te groot, maar alles wat aanwezig is, functioneert naar behoren.

Elke dag wordt er keurig schoon gemaakt. We hebben zelfs gezien dat de bedden op hun kant werden gezet wanneer gasten vertrokken, om beter te kunnen schoonmaken. (dat heb ik nog nooit eerder gezien, zelfs niet in een 5 sterren hotel). Het personeel is uitermate behulpzaam en vriendelijk. De ligging is prima, overal dichtbij, maar net buiten de drukte.

Het eten is er goed, dagelijks minimaal 10 schalen standaard salades etc.en diverse schalen fruit. Daarnaast afwisselend, frites, puree, pasta, rijst, groentes en diverse toetjes. Wanneer je iets mist of graag zou willen hebben, hoef je dat maar te melden en er wordt alsnog voor gezorgd. Kortom..., wij hebben genoten en gaan zeker terug naar dit fijne hotel.

leuk familiehotel

Ria
5-8-2011

Gezellig kleinschalig hotel .In hoogzeizoen niet geschikt voor kleine kinderen omdat er ook veel jongeren zijn die gaan stappen en overmatig drank gebruiken ook overdag!Eten is regelijk goed,bijna iedere dag patat en rijst of pasta en verder vlees en groente garnituur en veel salades komkommer en tomaat,en iedere vrijdag bbq. Tip!:boek geen excursies via reisleiding want die zijn gigantisch duur in Marmaris zijn heel veel kantoortjes waar je veel goedkoper kan boeken !! Ze willen je het liefst de eerste dag al direct strikken .

goed hotel

roos van den ende
29-10-2010

heb het echt naar mijn zin gehad,het hotel heeft een goede ligging,dichtbij het strand

personeel krijgt een 10!!!ik kan dit hotel iedereen aanraden het eten is SUPER GOED

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2010

meer dan goed

chris van eeren
22-7-2010

na eerst de beoordelingen te hebben gelezen hebben we de knoop doorgehakt en hebben 2wkn myra hotel geboekt nu net terug van onze vakantie kunnen we zelf beoordelen!!!

ik kan er een lang verhaal van maken maar het is een echt 3sterren hotel maar met een grote plus

we hebben een geweldige vakantie gehad

kamers zijn schoon,24-7 airco, personeel super,eten is gewoon goed voordeel geen lange rij bij het halen van eten zelfs na 2wkn smaakte het eten nog steeds goed

en dan de gasten ja je moet het treffen natuurlijk maar ik heb nog nooit in zo'n multicultureel hotel gezeten en iedereen gaat met elkaar om russen/engelse/nederlanders/polen/belarus/turken enz

echt een aanrader zeer goede prijs kwaliteit verhouding