Zoover

2008

goede prijs kwaliteitsverhouding

nelly schokker
23-11-2008

een gezellig klein hotel, waar je het idee had 1 grote familie te zijn. We werden hartelijk ontvangen en ook bij het afscheid midden in de nacht hielp het personeel ons in de bus. Er was altijd genoeg keus bij het eten.Wij hebben een heerlijke tijd daar gehad.

Gereisd Familie in september 2008

prima

karin
30-10-2008

Dit jaar voor het eerst met dochter van 13 naar Turkije. Had de beoordelingen gelezen, maar wij hebben het prima gehad. Eten was heerlijk en echt elke dag ander hoofdgerecht. Is wel een gehorig hotel,maar wij hebben goed geslapen. Leek wel of we een privezwembad hadden. Ik zou er niet in hoogseizoen naar toe gaan. Personeel ok. Ismaël, Akesh en Önder waren erg leuk(goede dansers). Hotel ligt echt dicht bij strand en winkels. En voor heel weinig bijbetalen mochten wij de laatste dag nog overal aan meedoen(we vertrokken 's avonds)dus all inclusive ging gewoon door. Klasse toch? Natuurlijk was het weer ook prima. Ik kan het echt iedereen aanraden voor herfstvakantie.

herfsttopper

Karin
26-10-2008

gezeur over dat eten! Dus niet, was elke dag heerlijk!!! En heel wisselend. Kamers erg schoon. Wel gehorig, maar oordopjes doen hun werk. Echt een hele prima vakantie gehad. Personeel heel vriendelijk. Voor ons 1ste keer Turkije, maar voor herhaling vatbaar. Ik denk niet dat het iets voor mij is in de zomer, maar nu was het een tooper!!!!

Gereisd Familie in oktober 2008

8e keer bij hun!

Sandy
23-10-2008

Hotel is super!!

De jongens die daar werken kruipen letterlijke en figuurlijk voor je als je wat nodig heb!

eten is idd niet altijd naar wens maar smaken verschillen dus kunnen niet iedereen alles naar wens doen. dicht bij centrum en bank en strand en natuurlijk het uitgaan is er SUPER!

net terug van een week maar zsm weer terug voor 3 weken misschien wel!

Een super hotel!

laura
15-9-2008

Wij zijn twee weken in hotel Myra verbleven en het was ons zeer bevallen!

We hebben het erg naar ons zin gehad daar en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De ligging is helemaal perfect, want het ligt vlakbij de hoofdstraat en de boulevard!

Het eten was een wel eenzijdig maar erg goed te doen! De kamers waren een beetje aan de kleine kant, maar voor de rest was er niets mis mee.

Dit hotel is een echte aanrader en zeker de moeite waard! Volgend jaar weer!

super

kim & marscha
11-9-2008

Prima hotel! Super leuk personeel en altijd gezellig! kamers groot en schoon, en het ligt vlakbij het strand en de boulevard.

Het eten smaakt prima, alleen te weinig afwisseling. Maar voor een 3 * en hotel is het goed! Wij waren de eerste dag te laat voor het ontbijt maar er werd gewoon iets voor ons gemaakt, das super toch! Wij hebben een super vakantie gehad en echt genoten!!

heavyyy

Sandrine
21-8-2008

die beoordeling over vrreselijk gaat echt nergens over, oke om eerlijk te zijn ik ga niet liegen..dacht ik echt van hmm kwam ik de kamer binnen dacht ik woww wat klein zeg..de douche was zwaar Klote..maar de rest was gewoon zo super die mensen zijn altijd vrolijk terwijl ze elke dag 3 uur slaap krijgen en 7 dagen per week werken..ismael is helemaal toppie maar de rest zijn ook hartstikke lief en het is absoluut wl een aanrader, sorry dat ik het zeg maar die beoordeling van waardeloos vind ik wel zo onrespectvol en dat zal dan wel zeker door 1 of andere zeurpiet geschreven zijn...Liefs

andere kamer

Eelman
24-7-2008

als je niet blij bent met je kamer wacht dan niet af maar ga naar de receptie en geef het aan, zij regelen dan wat anders indien mogelijk

Gereisd Familie in juli 2008

Aanrader!

Rene'
21-7-2008

Prijs/kwaliteit is top!

Gezellig hotel maar wel wat kleinschalig,eten was iedere dag vers en redelijk gevarieerd.Algemene hygieene was redelijk.Kamers werden netjes vrijwel iedere dag schoongemaakt.Personeel is vriendelijk en behulpzaam..De liging is niet erg om over naar huis te schrijven,deze ligt in een woonwijk tussen grenzende appartementen.Maar de vakantie was heeerlijk!!!

Wij zijn in september voor de 3e keer naar Marmaris voor

Fam. Kornaat
10-11-2007

Wij zijn in september voor de 3e keer naar Marmaris geweest, voor de 2e keer naar Myra.

De ligging van het hotel is perfect, alles is op loopafstand: het strand, de winkels en het oude centrum na een heerlijke wandeling op de boulevard.

Deze keer hadden we een vriendin met haar dochter (net zo oud als onze dochter, bijna 2) meegenomen en die kon onze bevindingen alleen maar beamen: lekker klein maar knus, persoonlijk, relaxt sfeertje, de jongens doen heel erg hun best (jawel, ook de baas!) en ze zijn gek op kinderen.

Het eten is er eenvoudig maar lekker en je merkt dat ze toch hun best doen om te variëren. Voor de prijs die je betaalt moet je gewoon niet zeuren! En als je het zat bent dan ga je toch voor een paar euro gewoon buiten eten???

Wij komen volgend jaar 100% zeker weer terug en hebben andere vrienden al warm gemaakt om mee te gaan!!!