Zoover

2019

nooit meer

j lazarom
7-7-2019

nooit meer hotel Myra verouderd en vuil de foto s kloppen niet

slechte kamers en vieze douche met smerig douche gordijn

eten verschrikkelijk en alleen maar russen

Gereisd Met partner in juni 2019

Redelijk.

S van der
30-5-2019

Ligging : van het hotel was prima, alles te voet en met de dolmus bereikbaar.

Service : zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prijs/kwaliteit : voor hetgeen geboden wordt goed.

Eten : dit laat wel wat te wensen over. Wel smakelijk maar erg eentonig. Totaal geen variatie, kortom elke dag hetzelfde wat na 10 dagen wel erg gaat vervelen.

Kamers : zeer basic en weinig tot geen kastruimte. Je leeft dus eigenlijk uit je koffer. Ook de douche was zeer gedateerd en douchegordijntjes in een hotel zijn toch echt niet maar van deze tijd.

Zwembad : schoon niet erg groot maar om lekker af te koelen prima. Jammer dat er geen parasols waren om af en toe even uit de zon te kunnen gaan liggen.

Hygiëne : alles was netjes en schoon. De handdoeken werden elke dag gewisseld en het beddegoed ook regelmatig.

Veel gasten uit het voormalig Oostblok die je vakantie behoorlijk kunnen verzieken, luidruchtig en onbeschoft voor en tijdens de maaltijden.

Gereisd Met partner in mei 2019

Zeer tevreden

N pijl
4-11-2018

Heel aardig personeel, netjes en schoon hotel, Bedden heerlijk kleine kamer maar je leeft buiten dus geen probleem ... eten erg lekker niet veel variatie maar voldoende diversiteit , er zijn wel veel russen bij het eten moet je er op tijd bij zijn anders is t op verder weinig last van...

Gereisd Met partner in augustus 2018

ieder jaar weer een feestje om er te zijn

Casper
29-7-2017

Prima kleinschalig hotel (69 kamers) de kamers zijn niet groot maar wel schoon het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en het eten is er goed. de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. we gaan dit jaar weer, nu voor 3 weken all inclusief voor nog geen €1000,- met z'n tweeën. dit wordt voor ons samen de 6de keer in dit hotel, mijn partner komt hier al 10 jaar, iedere keer dat we aankomen krijgen we het gevoel weer thuis te komen, dit komt door het gezellige personeel en de andere gasten waarvan er ook veel ieder jaar terug komen. Voor gezinnen met kleine kinderen is dit hotel minder geschikt omdat er bvb geen kidsclub aanwezig is

Centraal ligging

Sukran, mustafa
28-5-2016

Prima vakantie gehad. Vlakbij de zee en centrum, al niet te groot hotel wel huiselijk. Voor dat geld is prima hotel. Er waren hier mensen die al jaren lang 2x per jaar komen en een maand verblijven. Vriendelijke personeel

Vanuit de vliegveld Dalaman netjes opgehaald en weer teruggebracht.

Gereisd Met partner in mei 2016

Prima hotel voor een redelijke prijs

J.L.Eilander
5-6-2015

Myra hotel is een aanrader. Het uitzicht is alleen aan de voorzijde goed. Je zit dicht bij het uitgaans centrum, tussen de woningen van de gewone turkse mensen. Het personeel is zeer gast vrij en zeer behulpzaam. De prijs/kwaliteitverhouding is heel goed. Het eten is uitstekend, een groot voordeel is dat het vlees of vis door de kok zelf word opgeschept. De kamers zien er heel netjes uit, de kamers worden zeer goed schoongemaakt, elke dag schone handoeken. Ik zou er niet met kleine kinderen naar toe gaan, daar zijn geen activiteiten voor beschikbaar, alleen een afgebakend zwemgedeelte. Een nadeel is de muziek in de bar, die aanblijft tot de laatste gast naar bed wil.

gemoedelijk hotel

Ingrid
28-10-2014

gemoedelijk niet al te groot hotel

de omgeving houdt niet over, maar je bent wel vlak bij het strand en op loopafstand van een winkelboulevard en 20 minuten van het oude centrum gelegen in een woonwijk

het personeel was in het algemeen vriendelijk

de prijs/kwaliteit verhouding geef ik een 8, heb €320 all inclusive betaald, heerlijk eten, 2 maal warme maaltijd, er was van alles in overvloed, drankjes gratis

de badkamer viel erg tegen, leek gerenoveerd, maar er was lekkage van het water van het toilet, schimmel en lekkagevlekken aan het plafond de kamer was verder prima met tel, tv airco

Geen aanrader !

Aris
21-10-2013

Veel lawaai aankomst en vertrek

Water niet altijd warm

Gereisd Met partner in oktober 2013

Voor herhaling vatbaar

Els Gribling
14-10-2013

Voor de zesde(2e keer voor Cas)keer, dus vul maar in. Ieder jaar weer een feest. Je ontmoet steeds weer de liefste mensen, die uiteraard ook al meer keer bij Myra komen. Voor ons een 5 sterren hotel. De aanwezigheid van de zwerfkatten kunnen wij als gast voorkomen, geef ze geen eten en haal ze niet aan, dan blijven ze vanzelf weg op den duur. Murat en Personeel bedankt voor deze geweldige vakantie. Tot volgend jaar

Nooit meer terug naar Myra

Monica
7-10-2013

Voor ons de eerste maar ook laatste keer in Myra. Plus punt is de prima ligging tov strand en centrum, en de airco werkt prima.

Een hotel waar de herrie meer gewoonte dan ongewoon was. Enorm harde muziek tot 24.00 uur die dan ook stopte. Helaas niet voor lang,

Veel geluidsoverlast van dronken engelsen, waar pas iets van gezegd werd, na veel klachten van andere gasten.

De kamer werd niet echt geweldig schoon gemaakt, en de handdoeken niet verschoond. Wij hebben in 11 dagen slechts eenmaal 2 schone handdoeken gekregen. Als klap op de vuurpijl werd onze kamer de dag voor vertrek helemaal niet gedaan. Op het bed kon je een ei kapot tikken, zo hard was het matras.

Het eten is niet echt gevarieerd, je kan 's avonds kiezen uit aardappelpuree en rijst 'S middags is de aardappelpuree vervangen door patat. De tafelkleedjes zien de wasmachine slechts sporadisch, die zien er echt niet uit, vol vlekken. Natuurlijk kan je voor deze prijs geen topper verwachten, maar dit was ver onder de maat.