Zoover

6,3

de moeite waard

bennyenjose
7-5-2013

hotel myra is een gezellig klein hotel met een ideale ligging het is er eenvoudig, maar daar is de prijs ook naar, enigste minpunt was voor mij het slechte bed ,daar mogen ze wel iets aan doen,verderhebben we er een fijne tijd gehad;waren helemaal verliefd op de hotel hond yesui wat een geweldige hond

Gereisd Anders in april 2013

Dankzij het personeel was het nog leuk

jvdberg
18-2-2013

Hotel Myra heeft 3 sterren, dit zijn duidelijk geen Nederlandse sterren. Wij waren met 2 volwassen en een klein kind. Zij moest zwemmen in een zwembad vol met zwarte aanslag en schimmels. Het eten was weinig gevarieerd en de salades staan uren niet gekoeld op tafels in de eetzaal. Het koffieapparaat had een aanslag van melkpoeder van minimaal weken aan de binnenkant en de apparaten met limonade hadden ook weer zwarte schimmels. Tijdens een regenbui kwam het water aan de binnenzijde van de muur naar beneden, boven het stopcontact. Onze badkamer had wederom een flinke hoeveelheid zwarte schimmel. Het is goedkoop, dat klopt. Maar wij schrokken van de hoeveelheid schimmels in het hotel en zwembad. Eens, maar nooit meer! Het personeel was erg leuk, gezellig en altijd in voor een praatje! Positief!

Geweldige vakantie!

manon
14-11-2012

Afgelopen oktober ben ik hier geweest met een vriendin van mij. We hebben een erg leuke tijd gehad. Alles wat je nodig hebt zit op de kamer het is vrij simpel, maar als je mooi weer hebt zit je toch niet veel op je kamer. Het eten is elke dag afwisselend en je hebt genoeg variatie. Heb je problemen op je kamer word dit snel opgelost. We kregen gelijk een andere kamer en dit was super geregeld. Verder is het personeel erg vriendelijk en kun je er goed mee lachen! En natuurlijk zal je ook reacties zien waarbij het minder is maar dat is ook net hoe je er zelf tegen over staat. We vertrokken om 7 uur s'ochtends en ze maakten zelfs nog een lunchpakketje voor ons, normaal begint het ontbijt namelijk om half 8. Het is een goedkoper hotel dan het gemiddeld, dus moet je ook niet meer verwachten. Het is schoon en dat vind ik belangrijk. Zeker een aanrader!

Volgend jaar hopelijk nog een keer!

Douwina Vrij
29-10-2012

Voor de tweede keer naar hotel Myra geweest. Vorig jaar in oktober en dit jaar weer. Ik vind het een fantastisch hotel. Er zijn altijd veel nederlanders aanwezig, wat het nog gezelliger maakt. Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. De turkse avonden in het hotel hartstikke gezellig. Het is een hotel voor mensen die het niet heel breed hebben, voor een leuke prijs kan je een fantastische vakantie hebben. Het ligt vlakbij het centrum, je kan overal zo komen. Het enige wat ik zelf minder heb bevonden is het eten, de eerste dagen is het heerlijk maar daarna kijk je wel uit naar een andere maaltijd. De kamers worden elke dag verschoond, hier is niks op aan te merken. Voor kinderen vind ik er vrij weinig te doen en zou hier dus zelf niet met mijn kinderen heen gaan.

Perfecte hotel voor goede prijs

Gertjan
14-10-2012

Perfecte vakantie heb je hier goede prijs goed eten. Niet ver van strand en lekker prive zwembad en leuke mensen van hotel.

Gereisd Met partner in september 2012

gezellig hotel waar niks teveel is

Nancy damsteeg
11-10-2012

een gezellige hotel met een lekker zwembad,ligt in een rustig straatje en wil je drukte hebben is dat op loopafstand om de hoek. het personeel is erg vriendelijk en gezellig en ook de hotelhond is een super lief beest. het eten is voor de prijs wat je betaald meer dan goed maar er zijn altijd mensen die van een 3 sterren een 5 sterren verwachten,mijn ervaring is dat er altijd wel iets bij zit wat je lust het ontbijt bestaatuit jam chocopasta, honing,2 soorten vlees,kaas gekookt eitje en er wordt een eitje gebakken waar je bij staat als je dat wilt je kunt kiezen uit wit of bruinbrood de lunch en het avond eten bestaat uit een ruime keuze koudbuffet en 2 soorten warme maaltijden en soep.enheb je je keuzen gemaakt kan je gezellig buiten eten.de kamers worden dagelijks schoongemaakt het enige min puntje is dat de douch erg klein is,maar wel schoon en dat vindt ik heel belangrijk. ik ga zeker terug naar dit hotel

Prijs/ Kwaliteit helemaal goed.

Danielle Adam
28-9-2012

Ik ben een week geweest en was een beetje nerveus voor wat wij zouden treffen. Maar, het is zeer goed bevallen. Ontbijt is simpel maar goed. Lekker brood, eitje en een jammetje. Lunch hebben 2 keer gedaan. Was niets mis mee. Van het avond buffet heb ik genoten. Vergeet niet dat het een 3 sterren hotel is voor een leuke prijs. Ik vind persoonlijk dat je niet moet zeuren. Als je meer wil moet je ook meer uitgeven. Het hotel ligt dicht bij het strand en de drukke winkelstraat. Met de dolmus zit je binnen 7 min voor 1 euro bij de haven en het oude centrum. Het strand van Marmaris is erg smal. Daarom zijn wij met de dolmus naar Icmeler gegaan. Daar is een heerlijk en gezellig strand. Dit is 10 a 15 min. met het busje voor 1,25. Het is geen hotel voor gezinnen met kinderen, maar echt voor stelletjes. De kamers zijn klein maar schoon. Iedere dag schone handdoeken en 3 keer schone lakens gehad. Het personeel is idd niet echt vrolijk. Maar die heb ik niet nodig voor een leuke vakantie.

dit nooit meer verschrikkelijk gewoon

marijan
24-9-2012

nou ik raad dit hotel niet aan de service is gewoon slecht......van personeel kan bijna geen lach van af het eten is bar slecht gewoon koud en het ontbijt ik heb nog nooit zoiets mee gemaakt iedere dag het zelfde gebakken ei gekookt ei en Jam nou chocolade pasta.....drinken lauw en plastick bekertjes nou dar durf je haast je mond niet aan te zetten gewoon erg ongelooflijk.ze kunnen in de leer bij Karakas dat is een aanrader gewoon geweldig.dus al met al gewoon bar slecht hotel Myra

voor mij niet meer

hilde
15-9-2012

Bij aankomst om 23u30 was er weeral eens geen kamer vrij en werden we in een vuil app gestoken 50 m verder (samen met nog andere mensen).

Dit is hier gewoon dagelijkse kost.

Het eten is goed maar de kamers zijn versleten.

Echt vriendelijk vond ik ze ginder ook niet , vergeleken met ons drie sterren hotel van vorig jaar.Voor de jeugd is het daar wel goed enk ik ,maar ik ga niet meer terug.

Slecht zal ik het zeker niet noemen maar het kan toch wat beter.

Zes verhalen gehoord van diefstal in het hotel , dat verontruste me toch wel.Nu opletten moet je overal.

SUPER!!!

Wendy
7-9-2012

Ik ben 8 dagen in dit hotel geweest samen met mijn vriend. Ik heb een super vakantie gehad! Kamers zijn wel wat klein, maar functioneel. Je bent er tenslotte toch alleen maar om te douchen en te slapen. Het eten was wat minder, maar wat wil je voor die prijs! Omdat je zo een cheap hotel hebt, is het dus ook nog eens mogelijk om op de boulevard ofzo te gaan eten. Het personeel is super vriendelijk, op de kerel van het zwembad gebeuren na was iedereen elke dag super vrolijk. Als je de straat uitloopt ben je al op de mainstreet, hier bevinden zich talloze winkeltjes. Steek je de mainstreet over dat zit je aan het strand en de gezellige boulevard met eetcafe's. De barstreet is echter ongeveer een half uurtje lopen, maar doordat je over de boulevard of mainstreet loopt is het een gezellige wandeling. Je kunt op de mainstreet ook de dolmus (bus) pakken voor 2 lira (ongeveer 1 euro). De transfer vanuit Bodrum-Marmaris is een pokke eind rijden (3uur)! Beter reis je via Dalaman-Marmaris.