Zoover

6,3

Overtroffen verwachtingen.

L. Bakker
2-5-2016

Dit hotel heeft onze verwachtingen overtroffen. Het heeft een zeer gezellige uitstraling en die gezelligheid wordt versterkt door het personeel dat voorbeeldig bedient. Het eten was elke dag anders, elke dag ook weer gezond en heeft heerlijk gesmaakt. De kamer was schoon, gezellig en straalde veel rust uit. Het zwembad bood heerlijke verkoeling. De ligging is prettig dichtbij het strand. Ik beveel dit hotel van harte aan!

Tja, voor de prijs prima.

Ramona
6-10-2015

We hebben dit hotel geboekt met een hele familie (opa en oma, zus met kids en wij zelf), en waren 3100 kwijt voor 5 volwassenen en 4 kinderen... Dat vind ik niet veel.

Dus prijs kwaliteit, redelijk ok:

- kamers (202, 318 en 214) waren prima (alleen een douchegordijn in de badkamer? Alles is idd nat, wat ook al eerder geschreven werd.

- eten: tja, er was idd zeer weinig variatie in het eten. Elke dat dezelfde salades. Dat kan ook gevarieerder, voor dezelfde inkoopprijs.

En bijna al het warme eten is geel/bruin: gefrituurd en gepaneerd, na 3 dagen buiten de deur gaan eten 's avonds.

- drankjes: ok, maar het enige (tap)bier dat ze schenken is light bier. Mixdrankjes waren prima!

Door ca 90% van de gasten werd gerookt. Je zat altijd wel in iemand anders zijn rooklucht, ook tijdens het eten. Vond ik jammer.

TIP: Boottocht met de Poyraz Kaptan (te vinden/boeken in de haven): TOP! Voor 30 lira (€9,- pp) een hele dag weg met max 50p., met super lunch en geen opdringerig personeel!

Nooit meer

Yvonne Miltenburg
7-8-2015

Badkamer zeer slecht. Na douchen is badkamer een zwembad. Eten slecht.Eentonig. Personeel erg vriendelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Nooit meer in dit slechte hotel.

Yvonne
4-8-2015

Ligging is prima. Goede loop afstand naar strand en centrum. Alleen eten was slecht. Vrij koud. Wat over was van het diner vond je de dag later bij de lunch als koud eten. De meeste Hollanders gingen buiten de deur eten. Dat is eigenlijk niet de bedoeling van all inclusive volgens mij. Badkamer erg slecht. te klein.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Prima hotel voor een redelijke prijs

J.L.Eilander
5-6-2015

Myra hotel is een aanrader. Het uitzicht is alleen aan de voorzijde goed. Je zit dicht bij het uitgaans centrum, tussen de woningen van de gewone turkse mensen. Het personeel is zeer gast vrij en zeer behulpzaam. De prijs/kwaliteitverhouding is heel goed. Het eten is uitstekend, een groot voordeel is dat het vlees of vis door de kok zelf word opgeschept. De kamers zien er heel netjes uit, de kamers worden zeer goed schoongemaakt, elke dag schone handoeken. Ik zou er niet met kleine kinderen naar toe gaan, daar zijn geen activiteiten voor beschikbaar, alleen een afgebakend zwemgedeelte. Een nadeel is de muziek in de bar, die aanblijft tot de laatste gast naar bed wil.

Fantastische plek

R. van der Weijden
5-6-2015

Hotel Myra in Marmaris is een zeer goed hotel.

Fijne ligging dicht bij het centrum, goed van eten en drinken, en als er iets is wordt er ook direct wat mee gedaan.

Het is een gemoedelijk hotel en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

De kamers waren schoon en zeer netjes ( waren gerenoveerd op de badkamers na "deze worden nog onder handen genomen" maar er was niets kapot of beschimmeld ) .kortom zeer netjes allemaal.

We hebben er een hele fijne vakantie gehad .

Ook fijne contacten met de gasten gehad.

Kortom het was een zeer geslaagde vakantie waar we zeker nog eens naar terug zullen gaan.

gemoedelijk hotel

Ingrid
28-10-2014

gemoedelijk niet al te groot hotel

de omgeving houdt niet over, maar je bent wel vlak bij het strand en op loopafstand van een winkelboulevard en 20 minuten van het oude centrum gelegen in een woonwijk

het personeel was in het algemeen vriendelijk

de prijs/kwaliteit verhouding geef ik een 8, heb €320 all inclusive betaald, heerlijk eten, 2 maal warme maaltijd, er was van alles in overvloed, drankjes gratis

de badkamer viel erg tegen, leek gerenoveerd, maar er was lekkage van het water van het toilet, schimmel en lekkagevlekken aan het plafond de kamer was verder prima met tel, tv airco

Slechste hotel waar ik ooit was.

HH
12-10-2014

Hotel trekt op niks.Kamers zeer klein (NB:leven uit de koffer) maar wel schoon wat van de rest van het hotel zeker niet gezegd kan worden.Ramen zeker een jaar niet gelapt en alles om het hotel was vuil of kapot.Personeel ruikt sterk is ongemotiveerd en de manager kan beter een andere baan gaan zoeken.Eten soms matig en soms slecht.We zijn geregeld buiten de deur gaan eten.

We betaalden niet veel maar zoek beter een sterretje meer.Na 40x Turkije slechtste hotel waar ik ooit was.Wisselkantoortjes om het hotel onbetrouwbaar en op de boulevard schrijven ze met een hark.Betaal separaat alles wat je gebruikt en laat het niet opschrijven.Kom hier zeker nooit meer terug. HH

Geen aanrader !

Aris
21-10-2013

Veel lawaai aankomst en vertrek

Water niet altijd warm

Gereisd Met partner in oktober 2013

Voor herhaling vatbaar

Els Gribling
14-10-2013

Voor de zesde(2e keer voor Cas)keer, dus vul maar in. Ieder jaar weer een feest. Je ontmoet steeds weer de liefste mensen, die uiteraard ook al meer keer bij Myra komen. Voor ons een 5 sterren hotel. De aanwezigheid van de zwerfkatten kunnen wij als gast voorkomen, geef ze geen eten en haal ze niet aan, dan blijven ze vanzelf weg op den duur. Murat en Personeel bedankt voor deze geweldige vakantie. Tot volgend jaar