Zoover

6,3

Nooit meer

Bianca
28-8-2019

Klein schoon hotel maar personeel onvriendelijk, spreken haast niet, er kan geen gedag van af.. het eten is ook niet alles .. sommige dingen waren wel lekker maar zeer weinig variatie.. we zijn maar uit eten gegaan.. Je hebt wel alles op loopafstand.. de winkeltjes zijn allemaal hetzelfde en je wordt nog net niet naar binnen gesleurd.. volgend jaar maar vakantie in eigen land.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

nooit meer

j lazarom
7-7-2019

nooit meer hotel Myra verouderd en vuil de foto s kloppen niet

slechte kamers en vieze douche met smerig douche gordijn

eten verschrikkelijk en alleen maar russen

Gereisd Met partner in juni 2019

Redelijk.

S van der
30-5-2019

Ligging : van het hotel was prima, alles te voet en met de dolmus bereikbaar.

Service : zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prijs/kwaliteit : voor hetgeen geboden wordt goed.

Eten : dit laat wel wat te wensen over. Wel smakelijk maar erg eentonig. Totaal geen variatie, kortom elke dag hetzelfde wat na 10 dagen wel erg gaat vervelen.

Kamers : zeer basic en weinig tot geen kastruimte. Je leeft dus eigenlijk uit je koffer. Ook de douche was zeer gedateerd en douchegordijntjes in een hotel zijn toch echt niet maar van deze tijd.

Zwembad : schoon niet erg groot maar om lekker af te koelen prima. Jammer dat er geen parasols waren om af en toe even uit de zon te kunnen gaan liggen.

Hygiëne : alles was netjes en schoon. De handdoeken werden elke dag gewisseld en het beddegoed ook regelmatig.

Veel gasten uit het voormalig Oostblok die je vakantie behoorlijk kunnen verzieken, luidruchtig en onbeschoft voor en tijdens de maaltijden.

Gereisd Met partner in mei 2019

Gezellig, knus, prima hotel

Tilly Uijlenbroek
4-4-2019

Prima hotel en eten voor weinig geld. Beter niet op de eerste etage slapen vanwege geluiden uit de lobby

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Zeer tevreden

N pijl
4-11-2018

Heel aardig personeel, netjes en schoon hotel, Bedden heerlijk kleine kamer maar je leeft buiten dus geen probleem ... eten erg lekker niet veel variatie maar voldoende diversiteit , er zijn wel veel russen bij het eten moet je er op tijd bij zijn anders is t op verder weinig last van...

Gereisd Met partner in augustus 2018

komen zeker terug!

janba
16-10-2018

gezellig kleinschalig hotel, alles even netjes en schoon, vriendelijk personeel. eten is lekker maar niet al te veel keus. (maar kan ook niet anders voor een klein hotel). we hebben genoten.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Prima hotel

Ruby
11-9-2017

Prima hotel voor de prijs, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Eten is niet mega gevarieerd maar lekker. Zwembad is wat aan de kleine kant en erg diep.

Gereisd Met vrienden in september 2015

ieder jaar weer een feestje om er te zijn

Casper
29-7-2017

Prima kleinschalig hotel (69 kamers) de kamers zijn niet groot maar wel schoon het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en het eten is er goed. de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. we gaan dit jaar weer, nu voor 3 weken all inclusief voor nog geen €1000,- met z'n tweeën. dit wordt voor ons samen de 6de keer in dit hotel, mijn partner komt hier al 10 jaar, iedere keer dat we aankomen krijgen we het gevoel weer thuis te komen, dit komt door het gezellige personeel en de andere gasten waarvan er ook veel ieder jaar terug komen. Voor gezinnen met kleine kinderen is dit hotel minder geschikt omdat er bvb geen kidsclub aanwezig is

Goed en dichtbij Alles

Flip
27-6-2016

Goed en leuk Hotel als je niet van al teveel luxe houdt.

250 meter tot het strand, waarvan je binnen 45 minuten naar de Haven loopt.

Het hotel is een 3*, dus verwacht geen aqua park met glijbanen en een Fitness centrum, gewoon een erg leuk hotel te noemen, vriendelijk personeel, schone kamers en goed eten.

Ik heb daar aardige Nederlandse mensen ontmoet die daar al voor de 11de cq 12de keer terug komen, dus dat zegt genoeg mijn inzien.

Marmaris is een leuke stad voor ons als toerist, genoeg te doen en te zien.

Ik was er voor een weekje rust, en daar heb ik ook van genoten.

De organisatie van de touroperator was ook erg goed te noemen, echter 1 tip, probeer op Dalaman te vliegen i.p.v. Bodrum, zit namelijk 1,5 verschil in kwa transfer Luchthaven - Hotel, na een vlucht van 3,75 uur zit je namelijk niet te wachten op een transfer van 3 uur.

Eindconclusie: Goed hotel en goede prijs kwaliteit verhouding, ga in September misschien nog eens terug.

FS023

Centraal ligging

Sukran, mustafa
28-5-2016

Prima vakantie gehad. Vlakbij de zee en centrum, al niet te groot hotel wel huiselijk. Voor dat geld is prima hotel. Er waren hier mensen die al jaren lang 2x per jaar komen en een maand verblijven. Vriendelijke personeel

Vanuit de vliegveld Dalaman netjes opgehaald en weer teruggebracht.

Gereisd Met partner in mei 2016