Zoover

Matig

fijne vakantie !

Yidja Hille
13-2-2011

We hebben genoten, een fijne plek !

Alles was boven gemiddeld. Aardige mensen.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

hell on earth!

Kristel
3-6-2009

Als je van vieze plastik bekers/vieze kamers/dronken Engelsen/ harde muziek tot ruim 2 uur ,s nachts en daarna nog een paar uur wakker wilt liggen van hard slaande deuren kotsende mensen/doorgezakte bedden enz.houdt zeker doen!!!!!!!!!! Advies blijf weg daar je hebt geen vakantie alleen maar ergernis!!!!!!!!!!!Dit hotel is hell on earth!

Gereisd Met partner in juni 2009

De ligging is ideaal want je zit zo op het strand

Monica
17-8-2006

De ligging is ideaal want je zit zo op het strand. Je zit in het uitgaansgedeelte Longbeach, kan ook erg gezellig zijn. De kamers waren leuk en we hadden echt een prachtig uitzicht, hebben we spontaan gevraagd en gekregen! Ok, het eten viel tegen maar zat leuke eettentjes in de buurt.

Gereisd Anders in augustus 2006

Wij zijn na een overboeking bij maris beach terecht gekomen

Sanne v O
29-8-2005

Wij zijn na een overboeking bij maris beach terecht gekomen. En dat is echt geen aanrader! Voor ons was het veel te klein. Een klein zwembad, super kleine kamers. In de douche kan je niet eens bukken, want dan zit je vast! Ook het buffet is erg klein, je krijgt veel salade en alleen maar rijst en één soort vlees. We waren erg ontevreden en blij dat we naar een ander hotel mochten.