Zoover
Hotel Halici

Hotel Halici

Hotelsterster
6,9

Zeker geen topper maar een laagvlieger nooit meer

Henk & Truus
7-10-2019

Halici 1 vind je Elke ochtend oud brood , weinig variatie in het eten, slechte bedden doorgezakt liggen planken onder om dit te proberen op te vangen, als je beklag doet staan ze je doom aan te kijken, degene de ochtend opstart met brood en drinken doet net of zijn neus bloed heeft alleen maar oog voor zijn eigen ontbijt brrrrr, ik wil wel zegen de mensen aan de pool bar zijn de enige mensen die het begrijpen.

Prima hotel gezien prijs/kwaliteitverhouding

Lammert van Oene
2-10-2019

Marmaris komen we al jaren en is een superlocatie. Voor de 1e keer in Halici geweest.

Het hotel is zoals aangegeven prima mbt prijs /kwaliteit. Ontbijt en lunch is standaard maar voldoende variatie. Het diner zou wel iets uitgebreider mogen. Veel kip, rijst en patat. Veelal elke dag hetzelfde. We zijn in ieder geval een aantal maal uit eten geweest. Snack uurtje is ook al geen variatie in te vinden: tijdens ons verblijf was het meestal elke dag een broodje hamburger.

Kamers zijn klein maar ja wanneer vertoef je daar. Bedden hard maar te doen. Badkamer aan renovatie toe maar voldeed verder. Er zijn al kamers gerenoveerd. Verder is de ligging natuurlijk perfect. Zwembad is ook geweldig. Voldoende ligbedjes dus geen tot weinig handdoekjes leggen al zijn er vooral nederlanders die dit toch volhouden.

Wij komen niet weer!

Ingrid
3-9-2019

Van 27 augustus tm 3 september verbleven in halici hotel. Wij verbleven op basis van all inclusief. Eten was erg slecht. Droog brood bij het ontbijt en bijna geen ‘ normaal’ beleg. Voor de rest bij het avondeten elke keer vrij weinig keuze en vaak hetzelfde. Wij hebben er dan ook voor gekozen om iedere dag buiten de deur te eten. Dit is gelukkig erg goedkoop. Voor de rest erg harde bedden. Wel elke dag schone handdoeken. Laatste paar dagen veel Russen. Die waren behoorlijk asociaal en gaven je geen prettig gevoel als je bij het zwembad lag. Personeel had ook wel wat vriendelijker kunnen zijn. Als je langs de receptie liep konden ze nog geen goedendag zeggen. Voor ons was eigenlijk alleen de ligging perfect. Verder ook een heerlijke vakantie gehad. Helaas niet met dank aan het halici hotel.

Gereisd Met partner in september 2019

Volgend denk ik geen Halici meer

Maassen
4-8-2019

We zijn hier vorig jaar ook geweest en was super goed bevallen. Dus dit jaar terug.

Wij zijn 2 personen die geen luxe nodig hebben. Thuis als ontbijt eten we een cracker dus als er dan een gekookt eitje en ham - kaas enz is. Is voor ons al super. Dat was dit jaar ook. Helaas was er dit jaar geen kok ochtends voor een pannekoek.

De vakantie waren heel veel Russen- Turken we waren bijna de enige Nederlanders. We vinden de mensen zeer onbeschoft en luidruchtig.

We zijn 2 weken geweest en er is geen keer ons beddengoed verwisseld. Handdoeken kregen we iedere wel nieuwe door er steeds zelf om te vragen. En in die 2 weken is er ook bijna niet gepoetst kwa badkamer enzo.

Locatie is perfect en geen ruzie om zonnebedjes te krijgen. Personeel bij de receptie en eetzaal/ poolbar vriendelijk

helaas is t voor ons dit jaar best wel tegen gevallen. En nietend of we volgend jaar hier nog terug komen.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Goed hotel

Patricia Schoonbergen
2-8-2019

Leuk hotel, alleen te veel russen wat een naar volk is dat. Denken alles te kunnen maken en denken dat de

Hele wereld van hun is.verder een leuk hotel eten is goed. Hotel schoon .voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in juli 2019

Voor herhaling vatbaar

Melanie
19-7-2019

Hotel halici 1 is een schoon en fijn hotel met vriendelijk en gezellig personeel. Goede kamer, elke dag wordt er schoongemaakt en kregen ook nieuwe handdoeken, vriendelijke en lieve schoonmaakster! Airconditioning en minibar werken top!

Ondanks het begin van het hoogseizoen genoeg eten en bedjes bij het zwembad. Voor je ontbijt je handdoek klaarleggen is wel aan te raden, maar anders heb je altijd een bedje, alleen dan iets verder achteraan.

Eten kan wel wat meer gevarieerd worden, daarom gingen wij soms ook uiteten. WiFi is niet altijd bereikbaar op de kamers, maar in de lobby is genoeg bereik en zijn er ook zitplaatsen.

Deze accommodatie ligt midden in het centrum waardoor je verschillende kanten op kunt om dingen te ondernemen. Strand ligt er op 5 minuten lopen. Leuke winkels en genoeg goede restaurants waaronder Jan de Wit een aanrader is. Voor cocktails kan je het beste naar My Way. Beide liggen in de haven.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Ga nooit naar zelfde hotel terug.

Willem Van der Leer
13-7-2019

Leuk hotel voor een leuke prijs

Gereisd Met partner in juni 2019

Heerlijk "thuiskomen"

Bianca
27-4-2019

Fijn hotel, fijne mensen en ligging is ideaal.

Helaas vanaf 2019 weer only all-inclusive waardoor ik genoodzaakt ben om na jaren een ander hotel te zoeken/boeken

NB: cijfer "prijs/kwaliteit is obv HP en LO. Niet obv all-inclusief !!!!

Gereisd Alleenreizend in september 2018

Hotel kan beter

Henny
26-10-2018

Wij waren van 6 tot 19 oktober in dit hotel. We waren hier met 3 personen en kwamen ‘s nachts aan, dan blijkt dat er geen flesje water op de kamer staat en we met zijn drieën een half flesje water moeten delen om medicijnen in te nemen. Later zal ook blijken dat een flesje water nooit op de kamen geleverd wordt en alleen in het restaurant en bij de bar een glas water te krijgen is. Een bord verboden flesje te vullen wordt ook nog eens opgehangen. Ook alle drie, 3 dagen behoorlijk ziek geworden van het eten, zo ook andere Nederlandse en Duitse gasten. Voor het eerst in 26 jaar reizen een mindere review. Servies niet genoeg en bijna altijd nat aangeboden. Het eten is ook van mindere kwaliteit en de groenten proeven behalve de niet voorbereide groenten altijd zuur. Het hotel is niet duur, maar flesje water en goed bereid mag je toch verwachten. Wel fijn is de ligging van het hotel, alles zoals, centrum, zee, fontein etc. is in de buurt. D

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

nooit meer

Margreet
24-10-2018

van 5-10 tot 14-10 hier verbleven. Hotel ligt op een prima locatie maar daar is ook alles mee gezegd. Zwembadwater was aan de koude kant. Wel genoeg bedjes. Onze kamer was aan de kleine kant. Niet genoeg bergruimte. Eten slecht. Weinig keus en vaak hetzelfde. Geen broodrooster of tosti ijzer aanwezig. Bruin brood altijd snel op en soms droog. Geen flesjes water verkrijgbaar en die mag je ook niet vullen mocht jezelf een leeg flesje hebben. Veel nederlanders ziek geworden waaronder ook mijn man. Kan van het eten komen maar het servies was ook ronduit smerig. Soepkommen waar het water nog in stond of etensresten aan de onderkant vastgeplakt. Tafels worden ook niet snel leeggeruimd. Wel lekkere cappucino. En we mochten onze kamer langer reserveren voor 20 euro omdat we 's avonds laat vertrokken.

Wij zijn de laatste paar dagen uit eten gegaan omdat het eten steeds tegen viel. Het advies is dus: neem geen all in. Uit eten is erg goedkoop.

Gereisd Met partner in oktober 2018