Zoover
Hotel Aqua

Hotel Aqua

Hotelstersterstersterster
9,3

maar het waren allemaal leuke vakantiegangers daar

André Godrie
18-10-2018

badkamer was heel klein , balkon is ook niet groot .

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 15-3-2019

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over uw verblijf.

Wij wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Met Vriendelijke groet,

fantastisch

Lydie
24-10-2015

Het was mijn 5e keer in Turkije en zulke service heb ik nog nooit meegemaakt. 1 weekje per jaar ga ik op vakantie om te relaxen en dat is me in Hotel Aqua heel goed gelukt.

De kamer was proper, incl. badkamer, safe gratis, minibar goed gevuld en dagelijks bijgevuld. Als je aan tafel een slokje water nam, werd er al direct bijgevuld. Er was voldoende variatie in de maaltijden. Het eten was ook echt vers.

Aan het zwembad en op strand komt men in de voor- en namiddag met water rond en ook nog eens met andere drankjes zoals fruitsap, icetea en koffie. Als je zelf aan de bar drank ging halen, werd je terug naar je plaats gebracht want het personeel stond erop om je drankje tot aan je tafeltje te brengen. Respectvol personeel.

Ik had nooit gedacht dat ik ooit 2x naar hetzelfde hotel zou gaan, maar Hotel Aqua gaat mij zeker nog terugzien en als de prijzen niet heel erg stijgen zal het volgend jaar al zo zijn. Gewoon omdat ik hier thuiskom en er een gemoedelijke, gezellige, aangename sfeer is.

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 28-6-2016

Geachte gast,

Allereerst wil ik u bedanken voor het wederom kiezen van onze Hotel Aqua İçmeler.

Dank u voor het nemen van uw tijd om een beoordeling over ons hotel te posten. ik ben erg blij om te horen dat onze diensten over het algemeen naar tevredenheid waren, en u kan ervan verzekerd zijn dat uw reacties al zijn gedeeld met alle teamleden.

Ik kijk ernaar uit om u in een niet al te verre toekomst terug aan het Hotel Aqua te kunnen verwelkomen.

Vriendelijke Groeten,