Zoover

9,3

Fantastisch hotel

Connie
17-10-2015

Aqua een fantastisch hotel ik en me vriendin hebben t fantastisch gehad.

Eten en de cocktails smaakte goed alles was gratis zelf de kluisje in hotelkamer.

Zwembad schoon en mooi en strand super je kan er zo inlopen geen grote stenen .

Met de boot of dommelbus kun je na mamaris gewoon super en niet duur.

Inchecken en uit checken ging heel vlot.

Ze hadden zelf icetea.

Personeel was heel erg vriendelijk ik ga zeker met me vriendin volgend jaar terug.

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 28-6-2016

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 25 augustus 2015

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw leuke reacties over uw verblijf.

wij kijken ernaar uit om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Met Vriendelijke groeten,

Hotel Management

Geweldig hotel op een prachtige plek

Karin beekmans
7-6-2015

Voor de 2e keer in hotel Aqua geweest. We komen zeker eind van het seizoen of anders volgend jaar terug. Dit is in 20 jaar Turkye nog nooit gebeurd. Alles wat je nodig hebt voor een fijne vakantie is aanwezig. Mooie natuur, leuk strand. In het hotel voel je je snel thuis. Het meeste personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Alles wordt goed onderhouden. Van het nieuwe wandelpad heb je geen last. Wordt weinig gebruik van gemaakt.

Ook zijn er nog weinig Russen , dit in tegenstelling tot andere hotels in de buurt. Dat maakt dit hotel ook zeer aangenaam.

Kortom een echte aanrader, waar je zeker geen spijt van krijgt.

Manager, Genel Müdür Asistanı, 9-6-2015

Geachte Reviewer,

Bedankt voor je positieve review op Zoover.

Het doet ons goed dat u zo genoten heeft van u verblijf bij ons.

wij vinden het prettig om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Met vriendelijke groet

Hotel Management

Boven verwachting goed hotel

Karin beekmans
22-5-2014

Geen negatieve punten te melden. Alles wordt gedaan zodat je een fijne vakantie hebt. Bediening is erg hartelijk. In tegenstelling tot de Turkse Rivièra is alles op Engelsen gericht. Hier ook beter betalen met de Turkse lira, ook de fooien.

Alles perfect, ligging, eten, kamers, strandbedjes enz.

Nadeel is de lange busrit, maar dat ben je snel weer vergeten.

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 27-5-2014

Geachte Commentator,

Hartelijk dank voor uw commentaar over onze Hotel. Wıj hebben gelezen dat u plezıer heb gehad tıjdens u vakantıe ın Hotel Aqua, dıt maakt ons gelukkıg en. We hopen u nogmaals te zıen ın Hotel Aqua. Met Vrıendelıjke groeten

Wij gaan zeker terug

Keuten Van Gils
27-7-2013

Wij waren hier voor de tweede keer. Het was wederom super. De vriendelijke bediening, het fantastische eten en drinken en al de faciliteiten die gratis ter beschikking staan zorgen voor een geweldig zorgeloze vakantie. Een avondje visrestaurant kunnen we iedereen aanraden. Ook de prachtige shows s'avonds zorgden voor de nodige sfeer.De ligging is uitstekend. Strand, promenade, winkels en bars aangrenzend. Om 24 uur wordt het stil in de omgeving en dat zorgt dan weer voor een rustige nacht. Wij kunnen Hotel Aqua aan iedereen aanraden en gaan zeker terug.

Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 5-11-2013

Geachte Gast, Hartelijk dank voor de tijd neemt om uw vriendelijke commentaar schrijven over Hotel Aqua.

We zijn zo blij te horen dat u genoten van uw verblijf en kijken ernaar uit om je weer te zien.

vriendelijke groeten

Ik weet niet wat mensen hier zo goed aan vinden

helen
21-5-2008

Ik weet niet wat mensen hier zo goed aan vinden.

Ok, de ligging en de kamers vallen goed mee (hadden wel nooit zon en onze kamer lag recht over de glazen lift die plat in onze kamer uitkeek (leuk!)).

10 dagen lang bijna geen fruit gekregen en elke dag gehaktballetjes. De kok maakten bv. 2 kommen puree, ben je te laat dan kan je enkel nog gefrituurde aardappelen, kroketten of fritten eten.

Heb me ook mateloos gestoord aan die blote, vrouwelijke Russen die toch wel een voorkeursbehandeling krijgen.

Gelukkig zijn de kamermeisjes en de mensen van de bar goedlachts.

Een 9? Zeker niet!

Voor het geld dat je betaald kunnen wij niet anders zeggen

Nico Thea en kids
29-6-2007

Voor het geld dat je betaald kunnen wij niet anders zeggen dat een perfect hotel genoeg te eten en genoeg te doen en als je meer wil zal je meer moeten betalen gr

Gereisd Anders in juni 2007

Na alle positieve reakties op deze site uiteindelijk voor

patrick papens
15-6-2007

Na alle positieve reakties op deze site uiteindelijk gekozen voor hotel Aqua. Kamer OK, elke dag propere lakens/handdoeken. Eten lekker, maar weinig variatie. Eerder 4* dan 5! Animatie stelt niks voor. Het "huisorkest" zong in een onverstaanbaar Engels en speelde vaak enkel voor het personeel. In de reisbrochure stond dat er bar was op het dak, maar niet gevonden. hotel was maar voor éénderde bezet en vooral dan door 50/60+ers, die blijkbaar vroeg gingen slapen, dus niks te beleven in het hotel. Icmeler zelf heeft dit echter goedgemaakt. Voor elk wat wils en trouwens veel goedkoper om een pintje te gaan drinken buiten het hotel!

Nog 2 koppels gesproken die vaste klanten zijn en ons bevestigden dat de kwaliteit & service zijn achteruit gegaan. al bij al toch leuke vakantie gehad.

Fantastisch hotel

Fons, Arlette, Mia en Eddy.
10-1-2007

Fantastisch hotel. Vriendelijk personeel.

Minder keuze bij maaltijdbuffetten, maar allemaal even lekker;

Ligging zeer goed, tuin zeer mooi.

Wandelweg naar Marmaris ca 9km fantastisch om te doen.

Hier komen we zeker terug.

Gereisd Anders in januari 2007

Wij waren hier in augustus 2006, en wij hebben hier een 5

Leysen Johan
9-10-2006

Wij waren hier in augustus 2006, en wij hebben hier een mooie vakantie gehad,maar ik moet toch zeggen dat het hotel dringend aan een opfrisbeurtje toe is,het was vroeger misschien 5 sterren waard, maar nu een kleine 4 volgens onze mening, zeer mooie tuin en prachtig gelegen,het zwembad daarentegen vuil en klein(schimmelranden)het eten is goed maar zeker niet te vergelijken met club Milta in Bodrum!!Algemeen goed ,maar als je naar icmeler gaat kan je beter bij Marti resort boeken!

Periode 2 aug tot 17 aug verbleven wij in hotel Aqua

fam. Wemerman
17-8-2006

Periode 2 aug tot 17 aug verbleven wij in hotel Aqua. Wij vonden het een tophotel, zeer mooie omgeving, enorm vriendelijk personeel, mooie aangelegde tuin, uitgebreid en goed buffet en het was er zeer schoon. Opvallend was dat het in het hoogseizoen zo rustig was in Icmeler wat wij wel prettig vonden. Drukte kun je opzoeken in Marmaris. Kamers van het hotel waren netjes ingericht (met nederlandse televisiezender op de tv), wel vonden wij de badkamer en het balkon wat aan de kleine kant. Wij kunnen alleen maar zeggen dat het zeer zeker de moeite waard is om dit hotel te bezoeken en je zal dan merken dat je er geen spijt van zal hebben.