Zoover

2019

Grandioos! Tophotel!

Anouschka
23-6-2019

Een geweldig hotel! Heerlijk eten , schoon hotel, aardig personeel.

Mooie ligging , vanaf de steiger van het hotel kan je met een bootje naar marmaris! Een aanrader dit hotel

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 5-8-2019

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over uw verblijf.

Wij wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Met Vriendelijke groet,

Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

sylvia
6-6-2019

Geweldig hotel en mooie locatie. Het personeel is heel behulpzaam en de bediening van zowel restaurant als terrassen is erg goed. De slaapkamers zijn goed, de badkamer is wat kleiner maar alles aanwezig wat nodig is. De wifi is erg goed zelfs op het terras aan de boulevard nog steeds goede ontvangst. Er ligt bij het strand van het hotel een watertaxi die zowel naar Marmaris als Turunc vaart. Kosten hiervoor zijn 20 lira pp. Erg leuk om te doen. Het eten in het restaurant is goed er zit variatie in en de gehele dag door is er overal wel wat te eten. Op het buitenterras kan je smiddags van de menu kaart verschillende gerechten bestellen. Zelfs vers gebakken wafels met ijs/fruit is er smiddags te krijgen. De entertainment savonds is erg leuk en iedere dag weer wat anders. Kortom dit hotel is een goede keuze om te kunnen genieten van een heerlijke vakantie in Turkije.

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 22-6-2019

fantastisch!

Henk en Riet de Jongh
5-6-2018

Prachtig hotel, heel vriendelijk en correct personeel.Je word in de watten gelegd, 24 all incl. en niks wachten in de rij je word gewoon aan tafel bediend.

weinig kinderen maar dat is ook niet de doelgroep, je loopt zo via de mooie tuin het prive strand op waar ze ook nog eens komen serveren. zwembad toch weer handdoekje leggen maar daar doe je weinig aan, we zijn altijd naar t strand geweest dus....en heel lekker eten! savond in t dorpje winkels en terrassen en n autovrije wandelboulevard. ook n heel mooi felblauw fietspad😊kortom n aanrader 👍👍👍

Gereisd Met vrienden in mei 2018
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 2-7-2018

Met Vriendelijke groet,

Fijn verblijf met goede service.

Marja
20-11-2017

Geen luxe! Maar een super service en zeer gezellig! Prachtig uitzicht! Vlakbij Marmaris. Met dolmus 75 eurocent. Vlakbij centrum ook erg leuk! Goed uitgangspunt om van alles te doen. Zeer vriendelijke mensen. Gezelligheid staat hier voorop! Kan geen super-de-luxe hotel tegenop. Je voelt je hier heerlijk thuis en op je gemak!

Gereisd Met vrienden in september 2017

Fijne accomodatie mooie omgeving op ongeveer 8 km van Marmaris

Gereisd Met vrienden in juni 2017
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 5-7-2017

Geachte Gast,

Dank u voor het nemen van uw tijd om een beoordeling over ons hotel te posten, wij kijken ernaar uit om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Goed maar geen 5* waard

Monica en Janet
7-11-2016

8 dgn in Aqua geweest. Goed hotel maar geen 5* waard. Buffetten goed maar veelal hetzelfde (geen showcooking 's avonds) en er werd soms al afgeruimd terwijl je nog aan het opscheppen was.Hotel is super schoon maar de badkamers gedateerd. Handdoeken voor op strand erg dun en er worden geen echte merk sterke dranken geschonken voor de all inclusive. (wel met bijbetaling). Veelal een 60 plus hotel en 's avonds na 23.00 uur moet het stil zijn anders gaan de ouderen klagen werd ons verteld. Wij verveelden ons!!! In de lounge zit iedereen 's avonds te kaarten en andere spelletjes te doen maar, wij begin 50 willen graag wat entertainment. Het is toch niet de bedoeling dat we elke avond het hotel uit moeten om de gezelligheid op te zoeken terwijl we all inclusive hebben. Prima hotel voor als je wat ouder bent of rust wilt en geen interesse hebt in muziek en dans. Wij vonden het bedrag wat we neer geteld hebben voor 8 dagen all inclusive niet waard.

Met Vriendelijke groet,

Fantastische vakantie , we gaan zeker terug

Richard pul
5-10-2016

Er zijn geen negatieve dingen te noemen over dit hotel.Het personeel doet echt alles om het de gasten naar hun zin te maken. Er is echt niets wat je zelf mag doen. De kamers zijn erg compleet en schoon.De ligging is direct aan het strand , en ook daar ontbreekt het je aan niets.Je hoeft er ook niet vroeg je bed voor uit om een handdoek neer te leggen want er is plek zat.Elke avond mooie shows , en ook daar hoef niet bang te zijn dat je geen plek heb.We zijn er nu voor de derde keer geweest , en er gaat ook zeker een vierde keer bij komen.De eetzaal is ook zeer ruim opgezet , en ook daar is plaats voor iedereen. Veel variatie in het eten , dus voor iedereen is er wel iets lekkers.op de dag van ons vertrek naar huis mochten we gewoon ontbijten dit terwijl de eetzaal pas een half uur later open zou gaan. Dus hier geld echt , Geen Gast Tot Last. Heel erg Bedankt en tot volgend jaar.

Met Vriendelijke groet,

geweldige vakantie gehad in hotel aqua

maurice
7-9-2016

Prima hotel waar de klant koning is. Ligging was voor ons perfect, direct aan het strand en Marmaris met taxiboot - dolmus of wandeling van 1,5 uur te bereiken.

Faciliteiten allemaal top en eten erg goed en gevarieerd. Vaker in Turkije geweest (altijd 5 *) dus weet de verschillen tussen hotels. De relatief kleinschaligheid in combinatie met kwaliteit hotel / kamers / avondshows / ligging direct aan strand / omgeving was voor ons perfect.

Aanrader

Tinka Bruinink
2-9-2016

Goed eten,vriendelijk personeel,goede ligging en alles erg netjes/schoon. Minder geschikt voor kinderen,zou adults only kunnen zijn.

Gereisd Met vrienden in september 2015

Super

G.H van der Wal
26-8-2016

Alles was gewoon top,van aankomst tot vertrek alles super geregeld,super vriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in september 2015
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 26-8-2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw leuke reactie. wij zijn blij om te lezen dat u een leuke vakatie heb gehad in onze Hotel.

We wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Met vriendelijke groet,

Hotel Management