Zoover

2008

Wij zelf komen er dan ook al 10 jaar en dan wel twee á per

Thea
7-2-2008

Wij zelf komen er dan ook al 10 jaar en dan wel twee á drie keer per jaar dus ik hoef u niets meer te vertellen.

En het laatste jaar waren we met vrienden met kleine kinderen en die vonden het ook prachtig. wij zijn er dan ook weer in mei/juni en sept met 14 man en we zien ons daar altijd in die tijd 4 belgen 4 uit holland 2 uit limburg wij dus en 2 duitsers dus het kan allemaal en het is harstikke o zo gezellig Dus wat belet jullie groetjes Thea

Beste vakantiegangers, Dit hotel is erg goed en het ligt

topstykist
5-9-2007

Beste vakantiegangers,

Dit hotel is erg goed en het ligt precies midden in de baai van Icmeler. Het wordt omgeven door een schitterende tuin en het strand ligt op nog geen 10 meter van het hotelcomplex. Verder is het eten ook heel goed en eenmaal per week wordt er in het restaurant met buiten terras een Turks avond georganiseerd met lekkere turkse gerechten. Aan de de voorzijde van dit hotel loop je zo het gezellige centrum van Icmeler in met zijn vele terrasjes en winkeltjes aan de riverside een kanaaltje dat door Icmeler loopt. ook restaurant Pop-Inn (Oscars)is een aanrader deze wordt gerunt door

In Oktober 2005 heb ik samen met mijn vrouw en mijn ouders

Gerrit van de Bult
5-5-2006

In Oktober 2005 heb ik samen met mijn vrouw en mijn ouders dit Hotel bezocht, een hotel waar we na een eerder bezoek aan Icmeler in 2001 al tegen elkaar zeiden hier gaan we de volgende keer heen. Voor mij ouders was dit de eerste kennismaking met Turkije en het was er een die alle verwachtingen overtrof. Hotel Aqua en zijn personeel hebben hier zeker aan bijgedragen. In een paar woorden: goed, vriendelijk, schoon, heerlijk eten, mooie ligging en een heerlijke atmosfeer. Het entertainment 's avonds kan wel iets beter, ik bedoel een turks bandje "Heb je even voor mij" van Frans Bauer horen verkrachten, kan dat?, is niet mijn idee van plezier. Maar vooruit je kunt ook niet alles hebben. Gewoon een gigantische aanrader dit Hotel.