Zoover

9,3

Fantastich!

Cynthia Dumas
18-9-2018

Geweldig hotel! Gastvrijheid met een grote G! Zeer vriendelijk personeel en alles is schoon. De kamers zijn prima en het eten en drinken is erg goed. Erg leuk entertainment, voor jong en oud. Sportief en muzikaal. Niets op aan te merken.

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over uw verblijf.

Wij wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Geweldig .

Eric Duivenvoorden
14-9-2018

Aqua is een geweldig hotel met erg vriendelijk en behulpzaam personeel waar niets teveel voor is .

De ligging is perfect met een heerlijk strand aan de boulevard . Zijn nu voor de 2e keer geweest maar hebben zichzelf weer overtroffen , het is echt het paradijs bij Aqua .

Met Vriendelijke groet,

Geweldig hotel met service hoog in het vaandel

Joke Wijnbelt
13-9-2018

Het is een super gastvrij hotel er wordt er alles aan gedaan om het iedereen naar de zin te maken van kamermeisje tot manegers en alles wat daar tussen zit doen hun uiterste best. Eten meer dan Prima kamers top bediening geweldig en animatie team erg gezellig en niet opdringerig wij hadden een top vakantie

Met Vriendelijke groet,

Alles wat je kunt wensen, vind je bij Hotel Aqua!

EH
27-8-2018

Geweldig hotel, zeker voor herhaling vatbaar! Alles klopt. Perfecte ligging, zeer gastvriendelijk en erg vriendelijk en behulpzaam personeel, groot gedeelte van terras niet-rokers, weinig kinderen (is niet de doelgroep van dit hotel), voldoende bedjes en parasols aan het strand en bij het zwembad, mooi zandstrand, leuke animatie (Cansu!)en shows 's avonds. Temperatuur en kwaliteit eten is prima, zou iets uitgebreider assortiment kunnen zijn, is dan ook het enige "verbeter"punt. Goed toegankelijk voor minder validen! Na hier geweest te zijn, begrijpen we de hoge cijfers volledig. Alles draait hier om het de gasten naar de zin te maken.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Super accomodatie

Wil Boskeljon
2-8-2018

Hotel Aqua is een hotel waar je als gast behandeld wordt. Niets is teveel. Alles wordt gedaan om jou, als vakantieganger, een zorgeloze tijd te bieden. Voor ons was het de zesde keer in Aqua. Een zevend3 keer zal zeker volgen.

Gereisd Met partner in juli 2018

Je bent thuis in Aqua

Willy Van Bever
29-7-2018

Beste hotel uit de regio Uiterst vriendelijk personeel en crew uitgebreid ontbijt -lunch en avondmaal nette kamers en alle dagen gekuist en nieuw beddegoed. Voldoende ligstoelen aan zwembad en prive strand. Leuk stadje om te flaneren Wij vermoeden dat het nu in september reeds de 10° keer na elkaar is dat we daar vacantie nemen 2x per jaar we tellen af... Sorry ...maar er zijn geen min-punten

Gereisd Met partner in mei 2018

Fantastich

Peter Heijink
3-7-2018

Hotel Aqua is een prima 5 sterren hotel die zijn sterren zeker waard is.

Prima hotel zonder klachten. Zeer vriendelijk personeel en een Hotel waar alles mogelijk is en je als een goede gast wordt behandeld. In een woord TOP.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

fantastisch

cvdabeele
27-6-2018

wij vonden het heel goed geweldige service

Gereisd Met partner in juni 2018

Met Vriendelijke groet,

Schoon,ruimte privacy en de hele dag door eten en

Gerard den Hertog
22-6-2018

Dit prachtig gelegen hotel biedt ondanks dat er veel gasten zijn veel ontspanningsmogelijkheden. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten is meer dan voldoende, Het zwembad en ook het strand worden goed onderhouden en veel stoelen ter beschikking.Geen handdoeken gevecht.Alleen maar positief.

Gereisd Met partner in juni 2018

fantastisch!

Henk en Riet de Jongh
5-6-2018

Prachtig hotel, heel vriendelijk en correct personeel.Je word in de watten gelegd, 24 all incl. en niks wachten in de rij je word gewoon aan tafel bediend.

weinig kinderen maar dat is ook niet de doelgroep, je loopt zo via de mooie tuin het prive strand op waar ze ook nog eens komen serveren. zwembad toch weer handdoekje leggen maar daar doe je weinig aan, we zijn altijd naar t strand geweest dus....en heel lekker eten! savond in t dorpje winkels en terrassen en n autovrije wandelboulevard. ook n heel mooi felblauw fietspad😊kortom n aanrader 👍👍👍

Gereisd Met vrienden in mei 2018