Zoover
Hotel Aqua

Hotel Aqua

Hotelstersterstersterster
9,3

Super maar 's nachts veel kabaal.

Jan de Wit
3-10-2019

We hebben weer genoten van het eten, het drinken, het personeel, op één na, die bij de receptie zat, de kamer, schoonmaak, enz. Super goed. Behalve één ding en daar moeten ze zeker wat aan doen, mensen die 's nachts aankomen kunnen buiten op het terras nog wat nuttigen, maar hebben zo ontzettend veel kabaal dat we er niet van konden slapen, echt alle nachten was het wel raak. Dus Hotel Aqua hier ligt nog een uitdaging voor jullie hoor.

Gereisd Met partner in september 2019

Een echte aanrader: hotel, zee, strand, omgeving!

Jan
26-9-2019

Voor tweede keer naar dit hotel geweest (2015 en nu). Heerlijk genoten van Aqua en omgeving. Ligging is super: direct aan strand, boulevard, Icmeler en Marmaris. Dit tegen een groene bosrijke en heuvelachtige omgeving. Eten in hotel is absoluut prima. Personeel uitermate correct en attent. Hotelgasten voornamelijk senioren en weinig kinderen. Animatieteam was voor ons iets te ‘kinderachtig’ in het aanbod.

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over uw verblijf.

Wij wensen u het beste en we verheugen ons erop om u nogmaals te verwelkomen in Hotel Aqua.

Met Vriendelijke groet,

service en klantvriendelijkheid uitmuntend.

Danja van Golde
21-9-2019

Leuk hotel, op een goede locatie. Heel actief animatieteam, soms te aanwezig.

Met Vriendelijke groet,

Goed hotel aan de mooie baai van Icmeler

Saskia
16-9-2019

We komen al een aantal jaren in Icmeler, maar nu voor het eerst in hotel Aqua en dat is ons zeer goed bevallen. Het hotel zit direct aan het strand en centrum. Er is een mooie boulevard waar je bijv naar Marmaris kan lopen. Personeel zijn erg vriendelijk en behulpzaam, goede bediening, zowel op terras als restaurant. Eten is goed, veel keuzes. Leuke entertainment 's avonds. Schoon hotel, prima kamer, wordt goed schoongemaakt. Kortom, we hebben geweldige vakantie gehad en voor herhaling vatbaar!

Geweldige vakantie!!!

Ciska
10-9-2019

Een gewéldig hotel! Omgeving schoon en groen. Komen zeker terug!

Geweldig hotel.

Gerrit
27-8-2019

Fijn hotel, ligt centrum Iclemer, 5 km vanaf Marmaris. Hotel direct aan zee. Altijd prima bedjes die gratis zijn omdat je gast bent van Aqua. Indien je landt op airport Daleman en je moet met de bus naar het hotel, dan is het zeker 2 uur rijden. Jammer. Beter is het om via het reisbureau een taxi te regelen. Kosten zijn dan ± € 50.= rijtijd is dan maar 1 uur. Touroperator zou dat dan moeten verrekenen. In het hotel hangt geen info meer over een terug reis. Alles moet via een app !!!

Gereisd Met partner in juli 2019

Met Vriendelijke groet,

Voor de 2e keer in Aqua, weer een feestje!

EH
25-8-2019

We zijn voor de 2e keer in Hotel Aqua en echt alles klopt! Mooie schone kamers, een schitterend strand, locatie is geweldig. Voldoende strandbedjes. Handdoekenservice. Het personeel maakt er echt een feestje van voor degene die hier verblijven. Eten is prima maar zou wat gevarieerder kunnen. Met de taxiboot kun je makkelijk naar Marmaris en Turunc. Maar je loopt ook zo het centrum van Icmeler in en hebt voldoende mogelijkheden om b.v. 's avonds even te wandelen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Prijs/kwaliteitsverhouding fantastisch !

D’haens Kris
21-8-2019

İçmeler is een prachtige locatie! Al heel wat plaatsen bezocht in Turkije maar zelden zo proper, mooi en leuke locatie geweest! In het hotel wordt je op handen gedragen! Wat een service! Prijs/kwaliteit ga je ver moeten zoeken om beter te vinden!

Lekker eten, veel variatie en uitzonderlijke goede bediening. Niet te veel regeltjes , (al genoeg regeltjes in het leven) geen handdoeken race. Prijs /kwaliteitsverhouding een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Uitstekend.

Gerrit
16-7-2019

Indien je op Dalaman landt, is het 2.5 uur met de bus naar hotel Aqua. Daarom een taxi reserveren, via touroperator dat is goedkoper nl € 70,= heen/terug. Info via het reisbureau.

Hotel heeft een eigen prachtig strand, met prima ligbedjes, zijn gratis beschikbaar voor Aqua gasten. Handdoeken dagelijks gratis te vervangen. Met de Dolmusbus € 2,= voor 2 personen naar Marmaris. Laat de bus zeker halfweg stoppen bij een groot winkelcentrum Bleu Point, tussen Iclemer en Marmaris. Met de boot naar Marmaris € 3,= pp. Het eten is heel goed, zeker wanneer de chinsese wokkok aanwezig is. Vergeet ook niet dat er dagelijks een fantastische bbq is. De All-In formule is uitstekend. Zelfs 24h in het atrium. Kortom je hebt hier een geweldige vakantie.

Gereisd Met partner in juni 2019
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 5-8-2019

Heerlijk!

A koevoets
10-7-2019

Heerlijk hotel! Alles is super netjes en schoon. Het eten is lekker. Het personeel doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Fijn zwembad, fijn strand en mooie spa. Goede ligging, vlakbij het leuke centrum van Icmeler en je bent ook zo in Marmaris.

Gereisd Met partner in juni 2019
Hotel Management, Genel Müdür Asistanı, 5-8-2019