Zoover

7,3

Matig

Hans Verhoeff
7-7-2019

Hotel Lulian Marmaris is een keurig hotel maar er ontbreekt sfeer. Er is een heerlijk zwembad met een mooi terras en een barretje maar dat gaat om 6 uur dicht. Als je 's avonds wat wil drinken moet je dat doen op een smalle strook aan de voorkant van het hotel. Je zit dan vlak langs de drukke doorgaande weg.

Gereisd Met partner in juni 2019

Mooi hotel op een mooie locatie.

Bram van der Heijde
9-2-2012

Het ligt er mooi, de stad en bezienswaardigheden zijn leuk maar het hotel zelf en de service was wat minder.

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Geweldig personeel

Samantha
14-10-2010

Onze laatste vakantie met het hele gezin hebben wij hier gehad in de mei vakantie. Omdat het erg rustig was had nam het personeel echt de tijd voor je. 's Middags maakte ze voor ons Tosti's in de bar aan het zwembad, speelde de eigenaar een potje Snooker mee en deelden we tafeltennispotjes met de kamermeisjes.

Het hotel ziet er mooi uit, ruime, moderne kamers, grote lobby waar je kan internetten, hammam in de kelder (tegen betaling) en een gym, zwembad met terras.

Het hotel ligt aan de rand van het centrum waardoor je niet in de drukte van het uitgaansleven zit. Wij vonden dat uitstekend, zo konden we wel de drukte opzoeken maar hadden we er verder (vooral 's nachts) geen last van. Als je het straatje uitloopt (300m) sta je aan het strand en de grote boulevard met vele restaurantjes. Tegenover het hotel zitten ook leuke bars.

Ik ben met een kamermeisje mee geweest naar haar gedeelde woning, wat een armoede! Het hotel is hun leven en dat kun je goed merken. Het was super!

Zal er niet gauw terug naar gaan

Cor Ketting
6-10-2010

Op het hotel hebben we geen op merkingen Maar op het avond eten was te eentonigen we misten de variatie er van alleen maar kip.het peroneel was zeer goed maar het kamer meisje genaamt Nasan was beren goed. altijd de kamer versiert, en alles pik en span schoon..kon niet beter..Je kon merken dat het hotel gericht was op vertegenwordigers..het was dus niet meer het hotel als bij Idris..als daar geen verandering in komt, was dit onze laatste keer in de Anemon..

Fantastisch hotel komen zeker nog een keer terug

Jaap en Ans Schavemaker
23-9-2010

Kamer op de bovenste etage (dak) was geweldig met een mooi uitzicht op zee. Rustig hotel zonder entertaiment, daar houden wij wel van. Voor vertier is op loop afstand om de hoek de boulevard, waar je je hart kunt ophalen. Personeel erg vriendelijk. Eten was in buffet vorm, genoeg keus iedere dag wat anders. Meer dan genoeg ligbedden bij het zwembad. Wij vinden het een aanrader.

niet echt geschikt voor toeristen

Anna
16-9-2010

hotel ligt aan de zeer drukke doorgaande weg met dag en nacht verkeer. Hotel is slecht geìsoleerd, je hoort bv als ze in de kamer naast je op het toilet zitten of aan het douchen zijn. Zoals ook eerder geschreven is bestaat de kledingkast uit een glazen plaat met daarachter 2 plankjes en 2 hangstangen, veel te weinig opbergruimte. Het is duidelijk een hotel voor zakelijke gasten die zelfs ook midden in de nacht aankomen. Kamers zijn klein maar netjes, goede bedden. Badkamer duidelijk aan renovatie toe, zeer kleine douchecabine. Zwembad is prima, handdoekenservice inbegrepen. Ontbijtbuffet is prima. Warm eten ´s avonds zeer eenvoudig en eentonig. Vriendelijk personeel.Buiten de zakelijke klanten weinig toeristen. Ik vind het geen aanrader.

Goed hotel

G Visser Smid
16-8-2010

We verbleven 2 jaar geleden in dit hotel.

+ Schone kamers en netjes. Heel goede bedden en fijne airco.

+ Kamers werden altijd goed schoongemaakt en met een fooitje dan werd je bed extra mooi opgemaakt.

+ Ligging van het hotel was dichtbij het strand dit was erg lekker. En naar het centrum was met de dolmus lekker maar het was ook wel te bewandelen.

+ Personeel erg vriendelijk en wou alles wel voor je doen.

+ Goed zwembad met genoeg ligbedjes die 'smorgens vroeg niet gelijk bezet waren.

- Eten was op het laatst erg eentonig en soms weinig keus.

- Het hotel was goed en dus daar was de prijs/kwaliteit goed. Echter het drinken (bar/minibar) was veel te duur. Daarom zelf drinken gekocht en dit naar binnen gesjoemeld.

Verder was het een heerlijk verblijf als je van rustig houd. Er was namelijk geen entertainment daarvoor kun je beter over de boulevard etc gaan.

redelijk tot goed...

Henk..Géke..Jenny en Gerard...
5-7-2010

We zijn dit jaar weer in Anemon geweest voor de 5 e keer.

Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat we toch wel wat negatieve punten gaan zien..

Het grootste probleem vinden wij toch wel de kast op de kamer (nou ja kast) het is idd zoals de vorige bezoeker vertelde een glazen wandje waar je je kleren achter kon hangen /leggen geen deur er voor.

Het hotel is steeds meer een hotel voor zaken mensen die er één of twee dagen komen ,niet echt meer voor toeristen die 14 dagen blijven.

De staf is geweldig ze zijn vriendelijk en vrolijk.

En de kok maakt van het budget toch elke keer weer lekkere gerechten,ondanks dat de gerechten ook minimal worden, vergeleken met voor bij gaande jaren.

Het hotel is lekker rustig maar of we hier nog naar toe gaan ,moeten we toch nog eens goed over na denken...

We zijn in ieder geval lekker tot rust gekomen..

Redelijk, 4 sterren is een beetje overdreven

Hans en Henny van de Waarsenburg
17-6-2010

Kennelijk nieuw management in het hotel en men wil nadruk leggen op zakenmensen. Plotseling werd het diner een uur later verzet,overigens zonder vooraf te informeren. Het argument was dat er dan meer mensen konden dineren. Het merendeel van de gasten waren Turks. Het ontbijt was goed echter het dinerbuffet was redelijk sober. Elke dag 2 vleesgerechten waarvan er eentje altijd kip was. Het vlees was wel altijd lekker klaargemaakt. Veel koude gerechten en vegetarisch. Toetjes was minimaal (natte cake, pudding met vel en meloen).

Kamers zijn behoorlijk gedateerd en toe aan renovatie, geen kast maar een wandje waarachter je kleding kunt hangen/leggen. Veel rumoer op straat, gelukkig kregen wij een kamer op de 4e etage helemaal achteraan in de zijstraat, niet aan de drukke weg.

Iedereen was wel heel vriendelijk.

's-avonds niets te doen in hotel, er was geen animatie en de bar was dicht.

Top Top TOP....

Géke..Henk..Jenny..en Gerard
27-3-2010

Ja hoor....We hebben weer geboekt met ons vieren.van 8juni tm 22 juni...

We verheugen ons alweer op het lekkere weer, het eten en vooral het heerlijk rustige vriendelijke hotel met zijn leuke bediening..

Hou je van rust en wil je geen massa toerisme,hou je van vriendelijkheid lekker eten en een geintje op zijn tijd???

Boek dan en je hebt de tijd van je leven...

En misschien komen we jullie ook wel tegen in juni....