Zoover

7,5

Voor herhaling vatbaar

Theo en Yolanda Aarts - Vd Heuvel
18-9-2019

Geen 5 sterren hotel maar zeker wel goed, er zijn altijd verbeterpunten maar die zijn er thuis ook.

+punten zijn, alles is schoon en de hele dag wordt er overal schoongemaakt, personeel doet op een enkeling na zijn of haar werk ruimschoots goed zijn vriendelijk en behulpzaam, ligging hotel is gewoon goed.

-punten zijn, eten niet altijd warm, soms onnodige wachtrij bij het ontbijt, kastruimte op de kamers erg klein, avondsoep stelt niks voor,

Al met al zeker een hotel om te boeken, enkele slechte ervaringen eerder geschreven kunnen wij niet allemaal bevestigen wij denken maar zo als je hetzelfde als thuis wilt moet je thuis blijven 😜😂😂

Gereisd Met partner in september 2019

Geweldig

Frank
16-9-2019

8 dagen genoten van dit gastvrije en goede hotel. Service zeer goed, eten goed gevarieerd en lekker.

Oostblokkers regelmatig irritant, weten helaas veelal niet dat je op je beurt moet wachten...

Gereisd Met vrienden in september 2019

FANTASTISCH!!!

Rm.
15-9-2019

Echt een fantastisch resort!

Kamers super mooi en schoon! Elke dag werd de kamer schoon gemaakt! Nieuwe handoeken toilet papier en 2 flesjes water.

Het eten is goed te doen! Bij het avond eten vooral het verse vlees van de grilplaat of de pides uit de steenoven. Ook de wafels die in de middag vers gebakken worden bij de zwembad bar "heerlijk"! Personeel is erg vriendelijk serveren drinken aan tafel en maken een showtje bij het maken van je cocktail!

Het zonnen op de steiger is echt heerlijk! Aan de andere kant bij het (kleine) strandje is het echt een stuk warmer.

En vooral een plus punt alles heel schoon ze zijn de hele dag door overal aan het schoonmaken. En ook het animatie team maakte er echt leuke shows van!

Ook hadden we op het gehele resort wifi.

5 minuten lopen en je bent op een super grote boulevard langs ladies beach! Centrum Kusadasi 5min met de taxi (5euro) Dolmus kan ook!

Wij hebben hier 8 dagen vollop genoten!!!

Gereisd Met partner in september 2019

zeker geen 5 sterren en ultra inlusive

bert
18-8-2019

Eerst maar even de pluspunten. Kamer prima met goede bedden. Ligging van het hotel goed met mooie pier. Nu even de minpunten en daarom geen 5 sterren. Zelf op zoek moeten naar bestek. Zelf drinken halen bij diner. Te weinig bedjes bij zwembad en bij de plastic bedjes geen matras. Eten vaak lauw en weinig variatie. Zelf toilet papier moeten zoeken. Ineens nog maar 1 kleine handdoek. Geen wc borstel aanwezig. Bediening liep je bijna omver. Barman ( uygar) erg onvriendelijk. Weinig kastruimte. Klein strand. Geen volleybal wat wel vermeld staat bij de sportactiviteiten. Turkse gasten werden voorgetrokken. Gaan niet in de rij staan maar krijgen wel hun drinken. Maar het ergste wat wij vonden is dat wij ons geen moment gast hebben gevoeld in dit hotel. Wij komen al 20 jaar in Turkije (4x per jaar) maar hebben dit nog nooit meegemaakt. Dit is zeker geen 5 sterren hotel. 3,5 ster maximaal. Ook andere Nederlanders hadden deze ervaring.

Gereisd Met partner in juli 2019

nooit meer

pfr van den Bogaard
8-8-2019

ben 2 weken geleden in dit hotel geweest, de liging van het hotel is niks mis ook de kamers zijn goed en zuiver.personeel was ook prima op 1 man na chagrijnig

alleen we hadden koud (lauw) eten variatie viel ook wel mee

en savonds na 22.30 was er niet veel meer tebeleven,geen muziek of iets op terras

animatieteam was wel ok ze probeerden het wel maar op een of andere manier kwam het er niet uit,er lag op het park een disco maar is maar 1 keer open geweest 2 u zat 2 man binnen,maarja het animatieteam kwam savonds vragen als je mee naar de disco ging buiten het hotel denk dat ze er wat voor kregen als ze mensen meebrachten

ZEKER GEEN 5 STERREN WAARD EN OOK NIET ULTRA ALL INCL

Gereisd Met partner in juli 2019

Voor een fijne vakantie een aanrader

Jan Liefting
23-6-2019

Een rustig uiterst vriendelijk hotel netjes onderhouden met mooie ruime kamers de gemoedelijke sfeer vind je terug in het zeer behulpzame en vriendelijke personeel met oog en aandacht voor de gasten. Wij hebben ons verblijf als zeer prettig ervaren een puntje voor verbetering voor Nederlandse en Belgische gasten graag bvn tv

Gereisd Met partner in juni 2019
Claudıa- Guest relations Manager, Guest Relation Manager, 25-7-2019
Thanks so much for your nice comment and we are waiting you again with surprisez for repeat guests

I. De Bles
18-5-2019

Super mooie ligging. Ruimte genoeg met ligbedden. Erg schoon, ook de kamers. Vriendelijk personeel (ook tijdens de Ramadan). Goede a la carte restaurants (vis/Italiaans). Een hotel om naar terug te keren. Er zijn gasten die klagen over de Aziatische gasten. Deze arriveren eind middag en zijn volgende ochtend vertrokken. Geen overlast ervaren wij hiervan. Beter dan Oostbloklanden.

Gereisd Met partner in mei 2019
Claudıa- Guest relations Manager, Guest Relation Manager, 24-5-2019

Dear Guest,

On behalf of Le Bleu Hotel Hotel, we would like to express our sincere gratitude that you have chosen our hotel. Thank you for sharing your positive experience.

We are trying everyday to achieve the highest level of quality and service standard to satisfy our guests. It is a great pleasure to be part of a lovely trip. We are looking forward to serve you here in Le Bleu Hotel soon again!

Kindest Regards,

Heerlijk gehad, maar we wat minpunten

Mevr. Hartog
12-5-2019

Geen 5, maar 3,5 ster waardig. Zit heel veel potentie in, maar dan zullen er aanpassingen nodig zijn bij het buffet (3x), personeel, het interieur op de benedenverdieping en het restaurantje buiten. Dat kan echt een prachtige parel worden op het resort. De glazen badkamerwand is mooi maar er zou toch een licht gordijn aan de buitenkant mogen voor de nodige privacy naar je mede reiziger toe. De dagelijkse buslandingen Aziaten is hoogst storend. Het schijnt alleen in het voor- en naseizoen te zijn. Met het eten zou ik voorstellen om hun in een ander restaurant te laten eten. Buiten is alles prachtig en goed verzorgd, de pier is heerlijk, prive baai prachtig en 2 zwembaden waaruit je kan kiezen, 1 rustig en 1 waar meer muziek/entertainment is. Zonsondergang gebeurt gewoon voor je neus. Compact hotel zonder enorme glijbanen, houden zo!

Gereisd Alleenreizend in mei 2019
Claudıa- Guest relations Manager, Guest Relation Manager, 15-5-2019
Thanks so much for taking time in writing us a review.İt was very nice from you.All our rooms look the same.The hotel is opened for all nationalities so we can not make difference between our customers.These groups are also finishing this month so it will be better.The description of the hotel is true ans is will help our next customers.

Een junior suite is goed. Standaard kamer niet!

Karin herfst
24-10-2018

Prachtige locatie. Het is wel wat frisser, omdat het pal aan zee ligt. Hotel kamers zijn verouderd. Personeel is meegaand.

Gereisd Met partner in oktober 2018
Guest relation manager, Guest Relation Manager, 16-4-2019
Thanks for visiting Le Bleu Hotel & Resort .We are very happy that you made time for writing us a review and that you felt very nice in our hotel but we will take care of the minuses and ımprove our services

Geweldig hotel 5 steren waardig

Karla en roy
26-6-2018

Veel plaatsen om in de zon te liggen het personeel erg leuk en vriendelijk en niks is teveel niet voor de 2x erg onvergetelijk zeker een aanrader

Gereisd Met partner in juni 2018
Claudıa, Guest Relation Manager, 16-4-2019
Thanks for your nice review.We will be happy to receive you again in our hotel