Zoover

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Geweldig

Yvonne Timmer
24-2-2018

Ik heb nog nooit zo gewéldige vakantie gehad het eten was iedere dag heerlijk en zoveel keus en twee weken iedere dag weer anders. Het personeel was ontzettend vriendelijk. De accommodatie uitmuntend erg schoon en mooi opgezet. Heerlijk aan het strand waar de bedden gratis waren. Kortom voor herhaling vatbaar

Gereisd Met vrienden in april 2016

fantastisch

angela de kok
16-11-2016

de kamers waren goed en schoon, personeel was vriendelijk, strand was mooi iedere avond wat te doen en overdag behalve zondag's is rustdag balie medewerkers waren vriendelijk genoeg drinken .alleen eten vaak koud maar dat komt ook doordat de mensen de bakken open laten staan.maar wel heel goed eten.wij gaan mei 2017 weer terug en ook in september heerlijk.

Geen aanrader!

Lisa
2-7-2016

Het is meer een hotel voor Duitsers en Russen. Personeel is niet vriendelijk, er is weinig te beleven in het hotel!! Wij komen hiet nooit meer terug!!!

Gereisd Met vrienden in juni 2016

voor ons niet meer

ineke
7-5-2016

De tuin is prachtig. Het zwembad en strand prima, maar in april waren er nog geen mensen, waardoor het eten beneden peil was. Weinig keuze in de warme gerechten (ongeveer 7 bakken) en wat er was was koud, terwijl we toch in het begin van de etenstijden gingen. Patat meerdere malen gebakken en slap. Brood heel droog. Salades wel lekker. Ons welkom was ook niet geweldig. Moesten zelf met onze koffers onze kamer maar gaan zoeken. Alle bars waren nog dicht en je drinken moest je halen in het restaurant. Niet handig, want dat betekend dat je je elke keer eerst moet aankleden. Als je heel veel rust wil is het overigens wel een top bestemming in april. Annimatie team aanwezig maar alleen bezig met de boel opbouwen. Toen onze reisorganisatie de tweede dag echter aanbood ons om te boeken, hebben we dat snel gedaan. Uiteindelijk dus maar twee ontbijten, 1 lunch en 1 diner in hotel gehad.

Kiris het dorpje net buiten Kemer waar we zaten was nog doods en weinig te beleven.

Wederom een aanrader

Rob
21-12-2015

Dikke plus eten en activiteiten

Gereisd Met vrienden in september 2015

Wij gaan niet meer terug

Cuddles
26-10-2014

Ons verblijf begon goed met een prachtige kamer (familiesuite nr. 3314)! Maar daar hield het positieve gevoel ook wel op. Komt vooral doordat veel medewerkers niet klantvriendelijk en niet behulpzaam zijn. Beetje chagrijnig zelfs, ook het hogere personeel. Uitzonderingen daargelaten.

Het restaurant is niet goed afgestemd op het aantal gasten: te weinig plaats, eten is vaak koud, lange wachtrijen en te vaak lege schalen gezien.

Kamer en balkon waren geweldig en werd prima schoongemaakt.

Strand is niet kindvriendelijk, want het loopt (HEEL) snel af! Strand is rommelig en ook veel te krap, je ligt zij aan zij. Door de vorm van de parasols ben je constant aan het schuiven om in (of juist uit) de zon te blijven.

Wij zijn 4-sterren hotels in Turkije gewend en tot nu toe altijd heel tevreden geweest, maar in Sailors Beach zien ze ons niet meer terug ...

Een hele fijne vakantie gehad

freek49
14-10-2014

Voor de eerste keer met 2 echtparen in dit hotel geweest maar wij hebben een heerlijke tijd gehad, mooi hotel, mooie tuin, lekker eten en veel keus, groot zwembad maar wel erg koud en groot strand met grote pier. De kamers zijn niet groot maar je bent toch de hele dag buiten, er werd overal goed schoongemaakt, super leuk animatie team die leuke avonden verzorgde en speciaal dank aan het meisje en de jongen die yoga en boccia gaven je kon zien dat ze er zelf ook lol in hadden. Toen we om 23.45 aankwamen kregen we 2 kamers op de 3e etage maar we hadden een invalidenkamer besproken maar de manager wist er niets van, de rolstoel kon maar net in de lift en de kamer was zo klein dat de rolstoel maar net langs het bed kon, de man die met de koffers mee kwam zei morgenochtend regelen we het wel voor U en na tussenkomst van de hostess van touroperator bleek dat het hotel een fout had gemaakt en kregen we op de parterre de invalidenkamer en nog 13 euro terug voor de kluishuur ter compensatie.

Heerlijke vakantie gehad

Danielle
1-9-2014

Hotel Sailors Beach Club is een leuk hotel, super leuke animatie, mooi zwembad en mooie omgeving.

Kamers zijn netjes, niet groot, worden elke dag schoon gemaakt alleen de airco was smerig en op de bed randen lag een dikke laag stof. De badkamer is aan de kleine kant je kan je spullen niet goed kwijt en de douche is gevaarlijk, zo heb je het op temperatuur en zo valt het koude water weg en sta je onder een hete douche, heel gevaarlijk voor kleine kinderen en dit gebeurde iedere dag.

Eten was super, voldoende variatie, heerlijke broodjes en voor ieder wat wils, personeel was wat afstandelijk behalve de orange (jus) man. Wat me wel tegen viel is dat zo goed als niemand van het personeel engels sprak en ze heel erg op de Duitsers gericht zijn, dat spreken ze ook vloeiend. Strand vond ik wat tegen vallen, rommelig en niet zo gezellig. Het enige wat me super irriteerde is het neer leggen van de handdoeken bij het zwembad, als je het niet deed had je gewoon geen plek, mocht vanaf 4.00 uur.

heerlijke vakantie

esther
10-8-2014

Gewoon goed. Wel erg druk met name in het weekend als er ook dagjesmensen van alle faciliteiten gebruik maken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014