Zoover

9,4

Veel Russen

Willem
15-7-2011

Het hotel is goed, niks mis mee. Mooi gelegen aan het strand.

Het plaatsje Goynuk ligt op loopafstand maar is niet gezellig, allemaal winkeltjes, vrijwel geen terrasjes.

Deze regio is erg Russisch. Wij waren de enige Nederlanders in het hotel.

Je krijgt bij dit hotel geen polsbandje om. Hiervoor in de plaats krijg je een pasje, welke je alleen nodig hebt als je het terrein verlaat.

Fantastisch, super.

José en Frank Dekker
22-8-2010

Prima, gemoedelijk hotel. Het is niet te massaal, een relaxte sfeer. Het annimatieteam is niet opdringerig. Goede airco op de zeer schone kamer. Zeer goed en gevarieerd eten, echt heerlijk. Veel Russen, maar absoluut niet onvriendelijk. Frank en ik gaan zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in augustus 2010

NOOIT MEER

Rosa Willems
28-7-2010

Wij hebben dit hotel gekozen omdat het er mooi uitzag op de fotos en de presentatie vrij aantrekkelijk was, maar het was de slechtste vakantie ooit. Het hotel is heel vies en loopt vol met Russen. De service is ook vreselijk. Het personeel kijkt niet naar je om en brengt constant de verkeerde drankjes die dan vaak nog naar chloor smaken ook. De kamers zijn ruim en mooi ingericht maar stinken beduft door de schimmel onder de laag verf. In de badkamer drupte er zelfs water uit de lamp en leek het alsof het plafond naar beneden ging vallen. Dit nooit meer!