Zoover

top; echte aanrader

sillis
18-5-2010

zeer tevreden

Dit hotel ligt prachtig aan het strand. Groot zwembad met apart kinderbad en glijbanen. Veel ligstoelen ook op het strand. 2 buiten bars en terrassen en een groot restaurant. Heel goed eten, allemaal in buffetvorm. Zeer actief annimatieteam, voor elke wat wils. Veel spelletjes voor volwassenen en kinderen. Iedere avond een programma. Kamers zijn prima. Twee-laags gebouwen in een mooi park. Er wordt veel opgeruimd, schoon gemaakt enz. Er wordt Duits, Engels, Turks en Russisch gesproken. Prima hotel voor twee weekjes niets doen.

zeer tevreden; geweldig personeel

sillis
18-5-2010

hotel met goede service en verzorging

prive strand met gratis stoelen en handdoekwissel naar eigen wens

zwembad met leuke blijbanen

prima service van al het personeel; achter de schermen wordt hard gewerkt en dit heb je niet in de gaten als je er niet op let.

Wel is het de eerste dag even wennen aan het gepoets en het snelle weghalen van de lege borden/kopjes etc, maar dit ga je snel waarderen, zeker als je even bij de buren om de hoek kijkt.........

alles tip top in orde..

en als er al iets is... bij melden is het binnen notime geregeld.

enthousiast animatie team; turks/russisch/engels/duits sprekend

voor elke leeftijd wat wils, zowel jong als oud kunnen aan hun trekken komen

Na lezen van alle reacties kon het alleen maar tegen vallen, maar kan alleen maar positief zijn over deze locatie.

Voor een resort aan de turkse riviera een goede keuze als je van kleinschaligheid houdt; heeft ca 160 kamers verdeeld over laagbouw

mn russen en duitsers, weinig hollanders

werkelijk super, ik ben er 2 jaar geleden geweest en ik is

de koning
11-7-2008

werkelijk super, ik ben er 2 jaar geleden geweest en ik wil nog graag een keer terug. het eten is super, de service is super, de kamers zijn mooi en schoon en de sfeer is top. er zijn leuke bars, het personeel is vriendelijk en de ligging is ook erg mooi.

Gereisd Familie in juli 2008

Direct buiten het hotel weinig te beleven

Bibi
27-12-2006

Direct buiten het hotel weinig te beleven. Met taxi wel leuk de bergen in; mooie omgeving. Kemer is vreselijk opdringerig.

In dit vakantiedorp alles perfect. Erg schoon. Leuk zwembad. Soms wel erg harde muziek overdag. Maar als je er wat van zegt gaat het zachter. Wel oud speeltuintje. Goed animatie team. Eten erg goed. Iedere dag weer wat anders. Groot buffet. Het park is niet zo groot. Heerlijk overzichtelijk; zo op het strand. We zijn met onze twee kinderen van 4 en 5 geweest in de eerste week van hun seizoen.

supppppppppppppppppperrrrrrrrrr mooi hotel; eten service

van der meert
1-5-2006

supppppppppppppppppperrrrrrrrrr

mooi hotel; eten service je moet een keer langs gaan voorr eeen lekkkere verleiding in de turkse eten

het is gewoon niet te vertellen

met woorden het is fantastisch en je bent ook niet veel uit met de activigeiten het is gratis

nou wat wil je nog alleen je tikket voorderest je koffertje meenemen en je bent op vakantie bij een zeer suppppperrrrrr hotel waar je niets voor hoeft uittegeven

als je buiten de stad bent gratissssssssssss

Prima klein vakantiedorp dat prachtig ligt in een tuin. !!

Marianne Schoenmaker
    7-3-2006

Prima klein vakantiedorp dat prachtig ligt in een tropische tuin. Grote kamers !! Lekker en redelijk gevarieerd eten en drinken en leuke animatie. Minpuntje is het grote aantal (onbeschofte) Russen !! Wij waren met Onur Air, wat een groot drama was !!

Maar het heerlijke hotel maakte heel veel goed !! Aanrader !!!

Gereisd Anders in maart 2006

Als je van rust houdt, laagbouw en een romantische sfeer

Jeroen en Doenja
    20-11-2005

Als je van rust houdt, laagbouw en een romantische sfeer dan is dit wat voor jou! Het hotel is erg mooi gelegen in een tropische tuin. De kamers zijn erg schoon en het eten was zeer goed. Zowel aan het zwembad als op het strand zijn voldoende ligbedden. Ook kan je elke dag een schone strandhanddoek krijgen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kemer is gemakkelijk te bereiken met de Dolmus. Kortom een erg goed hotel als je een weekje wilt genieten!

Het park is mooi aangelegd

Y. Scheurwater
    9-5-2005

Het park is mooi aangelegd. De kamers zien er mooi uit, fijne grote badkamer.

Wij waren met drie personen en hadden een kamer met 2 kamers met elk twee eenpersoons bedden. Voor onze zoon van 19 was het ook heel leuk. Het animatieteam is super. Elke avond een voorstelling. in de buiten bar tot 2.00 uur gezellig disco voor jong en oud. Het eten is super en het personeel heel vriendelijk. Sauna en Turksbad inclusief. Ook prima geschikt voor mensen in rolstoel. Verschillende gasten komen hier al voor 4e jaar. Wij waren er van 29 april 2005 t/m 8 mei 2005. Nadeel te kort.

Dit hotel ligt prachtig aan het strand

Marjet de Leeuw
    2-11-2003

Dit hotel ligt prachtig aan het strand. Groot zwembad met apart kinderbad en glijbanen. Veel ligstoelen ook op het strand. 2 buiten bars en terrassen en een groot restaurant. Heel goed eten, allemaal in buffetvorm. Actief annimatieteam. Veel spelletjes voor volwassenen en kinderen. Iedere avond een programma. Kamers zijn prima. Twee-laags gebouwen in een mooi park. Er wordt veel opgeruimd, schoon gemaakt enz. Er wordt Duits, Engels en Russisch gesproken. Prima hotel voor een weekje niets doen.