Zoover

2008

fijne vakantie 02-07 tot16-07 2008

A Geusens
4-8-2008

Munamar is een geweldig hotel met aardig en eerlijk personeel goed eten en geweldige ligging direct aan t strand en op loopafstand van t centrum. Zeker een aanrader voor een fijne vakantie

Gereisd Anders in augustus 2008

Deze accomodatie is geen 5 sterren waard

H.v.Gorp
24-10-2007

Deze accomodatie is geen 5 sterren waard.

Het eten was slecht en het hotel is inmiddels van eigenaar gewisseld

Gereisd Anders in oktober 2007

In Juni zijn wij in dit hotel geweest het eten was toen 2

Ton Vredevoort
14-10-2007

In Juni zijn wij in dit hotel geweest

het eten was toen erg goed ,maar nu in oktober was het eten stukken minder. Jammer .We hebben in 14 dagen geen vis gezien .alle dagen 2 keer aardappel puree en heel veel groen voer

Gereisd Anders in oktober 2007

Hallo, Wij zijn afgelopen 2 weken in Joy munamar geweest

Mvr dijkstra
27-7-2007

Hallo,

Wij zijn afgelopen 2 weken in Joy munamar geweest. We hebben het erg naar onze zin gehad, volgens mij hebben wilma en andre een verkeerd hotel voor zich! want wij hebben nergens last van gehad. en inderdaad de ligging is prachtig, strand zee dicht bij. Dus dat klopt niet helemaal.

wij hebben in ieder geval wel genoten van onze vakantie!

Groeten.

wij zijn hier in juni geweest

Marjan
9-7-2007

wij zijn hier in juni geweest. Echt een super hotel!

Wat wel opviel was dat er voornamelijk "oudere" mensen waren. Ondanks dat toch heel erg gezellig!

Hotel ligt direct aan het strand echt super!

In Icmeler zelf is het gezellig maar zijn niet heel veel winkels (wel genoeg om je een paar uurtjes te vermaken). In Marmaris wel, kun je zo met het busje naar toe.

enig min puntje; Animatie is niet geweldig..

Personeel is verder erg vriendelijk en attent!

Echt een aanrader!!!

Zeer goed hotel

Michiel
9-7-2007

Zeer goed hotel. Eten is heel erg goed en veel keuze. We zijn er geweest in mei met twee kleine kinderen ( 4 en 5 jaar ) en ze vonden het super! Zwembad is niet groot maar wel overzichtelijk.Animatieteam was 's avonds matig, maar overdag werd er van alles georganiseerd.Centrum op loopafstand en goed openbaar vervoer naar een andere plaats.Leuk hotel maar als de kinderen iets groter zijn zou ik een ander hotel met meer of een groter zwembad aanraden.

Aan Sandra uit Leeuwarden

joyce
9-7-2007

Aan Sandra uit Leeuwarden.

Dit is geen geschikt hotel voor jeugd. Heel erg luxe en de disco stelt echt niets voor !

Een aanrader voor jullie is Pineta.

Ligt tussen Marmaris en Icmeler

dat is niet waar.. ik ben zelf ook 17 en het was superrrrrrr en over die disco, dat komt omdat die nu in Marmaris zit en dan kan je elke dag met een busje van het hotel na toe :)

Hallo, Wij zijn net terug uit het hotel joy munamar

mirjam van dijk
8-7-2007

Hallo,

Wij zijn net terug uit het hotel joy munamar. Wij waren al eerder naar turkije geweest, maar nog nooit heeft het ons zo goed bevallen! We zijn echt tevreden over deze vakantie, het was wel warm maar daardoor zijn wij super bruin geworden! haha. heerlijk hotel lekker eten, goeie service. ja prima hotel heb echt genoten van de vakantie. het hele gezin vond het super!

Wij zijn vorig jaar in hotel Joy Munamar geweest

Jaap, Annette, Suzanne en Mark
8-7-2007

Wij zijn vorig jaar in hotel Joy Munamar geweest. Het is een heel goed hotel met zeer vriendelijk personeel. Wij vonden vorig jaar de animatie erg goed. De kinderen van 14 en 10 jaar hebben zich heel goed vermaakt en wij ook zelfs zo goed dat we dit jaar weer gaan.De discotheek op zich stelt niet zoveel voor, maar er zijn genoeg andere dingen te doen. Onze zoon was jarig in deze vakantie, het personeel heeft luidkeels voor hem gezongen, wat onze zoon een fijn verjaardagsgevoel gegeven heeft. Kortom, een perfecte vakantie in een voor ons in ieder geval perfect hotel.

Net terug uit een zeer warm Icmeler

theun en bea
6-7-2007

Net terug uit een zeer warm Icmeler. Ondanks de hitte een prima vakantie gehad in Joy Munamar. Zeker voor herhaling vatbaar. Zeer schoon hotel en erg vriendelijk personeel. Eten altijd goed aangevuld, warm en vers.

Prachtige locatie aan het strand en dichtbij de vele winkeltjes. Ondanks de extreme hitte bleef het personeel zeer actief. Een aanrader.